40

83 4 1
                                    

Jeho pohľad bol ťaživý , chladný , ako keby v ňom zahynulo všetko ľudské . Všetko čo ho robilo tým Theodorom Nottom akým bol , zrazu to bolo všetko preč . ,, Niečo s tebou nie je v poriadku " . Jemne nadvihol obočie ,, Vážne ? a čo so mnou nie je v poriadku Alessandra ?". Spôsob akým to povedal bom lstiví a provokační . Niečo nebolo v poriadku , obzrela som sa cez svoje rameno . Obzerala som obrazy povešané na stenách - boli prázdne .

,, Kam zmizli všetci duchovia z obrazov ?" . Theodor s si z vrecka šedých teplákov vybral balíček cigariet , následne si jednu z cigariet vložil medzi pery . ,, Prečo sa to pýtaš práve mňa " na perách sa mu pohrával hravý úsmev . ,, Pretože kým si sa tu objavil , všetci duchovia boli v obrazoch a teraz " kývla som na obrazy , ktoré boli povešané na kamennej stene ,, teraz sú všetci preč ". Pomalý sa ku mne začal približovať - ustupovala som , z neakého dôvodu som nechcela aby sa ku mne priblížil . 

Pribadala som si ako lovená zver . " Theo-" , celý hrad sa zrazu otriasol , z komnaty najvyššej potreby sa ozýval smiech , taktiež mne povedomé hlasy . ,, Čo ste to len spravili ?..." . Môj hlas sa triasol a moje telo od toho nemalo tiež ďaleko . Skrivila som bolestne tvár , vytiahla som si rukáv na pravom predlaktí . Moje tetovanie, ktoré malo oslavovať pána zla , začalo náramne páliť  , hlasy z komnati boli čoraz bližšie . ,, Už si po teba idú , cara mia " . Stačil mi jediný jeho pohľad , aby som pochopila čo sa deje .

,, Bež" zašepkal ,, bež a nájdi Pottera " .

Vystrašene som vzhliadla k stene , kde mal byť vchod do komnaty . V kamennej omietke sa začali objavovať dvere . Prudko som sa nadýchla , môj mozog dal povel mojím nohám , rozbehla som sa tmavou chodbou ,, Nox !" naliehavo som poručila svojmu prútiku . Jasné svetlo zo zaklínadla Lumos okamžite vyhaslo .
.....
❤️🥪

Ignite me (Theodor Nott)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora