Škola zbehla až neobvyklé rýchlo a elixír od Weasleyovich dvojčát zaberal úplne úžasne . Necítila som žiadnu , tupu nepríjemnú bolesť . Ktorá by mi vystreľovala do celého tela . Po včerajšej noci mi ostali už iba spomienky ,ktoré boli veľmi zahanbujúce.
,, Kde si včera bola ?" vypytovala som sa Pansy cestou na ihrisko . ,, No vieš " sladko sa usmiala , sledovala som tu novú emóciu , ktorú moja priateľka dávala najavo - láska . ,, Bola som včera s Dracom " najprv som si myslela, že som ju zle počula no keď som sa to znovu opýtala a ona mi to opäť potvrdila, bola som v šoku . ,, Ale čo on a Astoria ?" .
Pansy si zo šatne zobrala svoju metlu - nimbus 2001 . ,, Včera som s Dracom strávila celú noc a o nej nepadlo ani slovo " pokrčila ramenami . Strávila s ním celú noc !? Čo si mám pod tým predstaviť ? .Nervózne som sa zasmiala ,, Ako myslíš , celú noc ?" . Slnko mi udrelo do oči , a ja som bolestne prižmurila oči ,, No veď vieš Aless , rozprávali sme a potom padla aj pusa " do líc jej stúpla červeň . Tak odtiaľ sa ten nový pocit berie ....
,, Som za teba naozaj rada , len si dávaj pozor " . Draca som mala naozaj rada , bez neho by som si nedokázala predstaviť svoj život , no viem aký bol .
,, Samozrejme , neboj sa " pohladila má po pleci a vysadla na metlu , ktorá sa vznášala meter vo vzduchu . ,, Nechceš sa ísť preletieť ?" nádejne sa má opýtala . ,, No ja neviem , vieš že nemám rada výšky " zaupela som . Pansy na mňa hodila tie svoje psie oči ,, Prosiiim Aless " . No čo už , veď som predsa už raz letela a nič sa mi nestalo , tak prečo to neskúsiť ešte raz . A neprekonať svoj strach .,, Tak dobre " zamumlala som . Pansy si radostné poskočila a posunula sa viac dopredu ,, Pevné sa ma drž " nakázala mi . No o to sa vážne báť nemusela , budem sa jej držať ako kliešť . Na ihrisku sa pomaly začali schádzať študenti . Všimla som si Weasleyovich dvojčát , Harryho Pottera a Rona . No taktiež sa sem uráčili prísť aj slizolinčania - Theodor , Lori a Regulus .
,, Pozri tam je Lor-" nestihla som dopovedať ani vetu , pretože Pansy prudko vzlietla a letela veľkou rýchlosťou do výšin . Jedine čo sa mi vydralo z pier bol krik . Nehorázni krik , ako keby som videla dementora alebo ešte horšie Voldemorta . Keď sme boli pomerne vysoko , o niečo spomalila .
,, Preboha veď dostanem infarkt!" mierne som zvýšila hlas , aby ma cez šumenie vetra dokázala počuť . ,, Neboj sa , niečo ti ukážem " zasmiala sa , až teraz som si všimla , že na nás naši chlapci pozerajú . ,, DO TOHO ALESS !" kričal Lori a povzbudzoval má . Musela som sa pousmiať , môj brat bol pre mňa ako taká roztlieskavačka po celý môj doterajší život. ,, Pevné sa drž " zopakovala Pansy a ja som pretočila očami . Vedela som , že musím držať , nemusela mi to predsa toľko krát hovoriť . No až keď , urobila ten svoj trik tak som pochopila , prečo chcela aby som sa tak pevne držala . Leteli sme dole hlavou , bolo mi to veľmi nepríjemné , bolo jedno ako silno som sa držala gravitácia má ťahala dole . No Pansy nie , pretože bola zvyknutá a bola veľmi dobrá v metlobale, a tak hráči kopukrát leteli dole hlavov . No moje ruky boli príliš slabé ,, Pansy ja pada-" .
Padala som .
Padala som z metly ktorá bola minimálne 100 metrov vysoko .Videla som jej zhrozený výraz a ako sa snaží má zachytiť no nestihla to . Nedávala som jej to za vinu , pretože má varovala a nie raz . Zavrela som oči a čakala som na smrť . Môj žalúdok vypovedal službu , cítila som sa ako zviera po vypchati .
No niekto ma zachytil , otvorila som oči a zbadala som Freda Weasleyho , ako má pevne drží za ruku .
,, Vytiahnem ťa " pomaly som prikývla , čudovala som sa , že moje srdce stále bilo .......
Fred má bezpečne dopravil na zem . Zosypala som sa k zemi . Starostlivo si ku mne kľakol ,, Si v poriadku?" opýtal sa .
A tá otázka znela...... Nereálne . Pretože som ju ešte od nikoho iného , ako od Loriho nepočula ...... Nikto iný sa o mňa nezaujímal .... A teraz , sa má to spýta skoro neznámy chrabromilčan....
,, A-ano " zakoktala som sa . Moje telo sa triaslo v pravidelných intervaloch. ,, To je v poriadku , už si v bezpečí na ze-" silné ruky ho odomňa odtiahli . Spatrila som Theodorovu tvár, ktorá bola plná obáv a hneď za ním sa objavil Lori a Regulus .
,, Alessandra !" Theodor mi zobral do rúk tvár a vytačal ju všemožnými smermi, len aby zistil či som v poriadku. ,, Som v poriadku" zopakovala som a mierne som sa od neho odtiahla . Za ten čas sa k nám dovalil Harry a jeho priatelia . Samozrejme, že za okamih ich následovala aj Pansy . Prosebne som pozrela na Loriho . A on moju neverbálnu požiadavku pochopil .
******
Heeey guys !
Hádajte čo robí little miss ! .
Leží na posteli a píše príbehy miesto toho aby si išla hľadať frajera . ( Btw bude mi 16 a stále som sama 🥲😂) nene nesom sama veď mám Theodora a ostatných ..
YOU ARE READING
Ignite me (Theodor Nott)
Fanfiction,, Ak by som ťa zradil , zároveň by som zradil aj seba . No ak by som zradil svojho otca , tak by som zradil aj svoju rodinu . Moja rodina je pre mňa veľmi draha , mi amore " . Zotrela som mu krv s jeho rozťatej pery ,, Drahší než ja ?" pošepla so...