Part 5; Sit On Your Next Person's Laps

364 56 14
                                    

"سلام هیونگ!"

با ذوق گفت و روی صندلی، کنار چان نشست. کلاه هودی سفید رنگش رو روی موهای فندقی بهم ریخته‌اش گذاشته بود و از چهره‌اش مشخص بود که تازه از خواب بیدار شده.

با این‌حال ذوق داشت تا قطعهٔ جدیدی که آماده کرده بود رو به چان نشون بده. وقتی لبخند مشتاق هیونگش رو گرفت، سیستم رو روشن کرد و وارد فایل‌های آهنگش رفت.

"ترک جدید رو آماده کردم. بهش گوش می‌دی؟"

با لبخند پرذوقی پرسید و چان تأیید کرد. جیسونگ و چان کسایی بودن که آهنگ‌های گروه رو می‌ساختن و برای همین، توی این مورد واقعاً باهم هماهنگ بودن. چان آهنگ‌های جیسونگ رو گوش می‌کرد و جیسونگ توی ساختن آهنگ‌ها به چان کمک می‌کرد.

"البته."

روی فایل زد و پخشش کرد. قطعه پخش شد و جیسونگ همزمان، لیریکسی که به‌خاطرش کل شب بیدار مونده بود رو از روی برگه‌ای که جلوی روش بود هماهنگ با ریتم خوند.

چان توی هر قسمت از آهنگ با یک سوپرایز روبه‌رو بود. وقتی رپ قدرتمند پسر رو شنید حتی بیشتر بهش افتخار کرد و بابت این موضوع که جیسونگ می‌تونست ووکال و رپ رو یک زمان کنترل کنه، به اون پسر افتخار می‌کرد.

آهنگ با ریتم ملایم گیتار همراه بود و به گوش می‌نشست. وقتی بالاخره به پایانش رسید، پسر با افتخار به جیسونگ نگاه کرد و تحسینش کرد.

"واو... این خیلی خوبه."

گفت و جیسونگ لبخند موفقیت‌آمیزی زد. خودش هم می‌دونست با وجود این‌که زمان زیادی روش گذاشته بود، هنوز ناقص به‌نظر می‌اومد پس اضافه کرد:

"می‌تونیم باهم روش کار کنیم."

ادامه داد و چان با سر تکون دادن تأیید کرد. باید صبر می‌کردن تا وقتی جونگین برگرده و گروهشون جمع شه، خودشون رو برای کامبک جدید آماده کنن. برای آهنگسازی‌ها جیسونگ و چان همکاری می‌کردن و مینهو و هیونجین بخش کوریوگرافیش رو به عهده داشتن.

"جیسونگ."

بین بحثشون، چان با جدیت اسم پسر رو صدا زد و جیسونگ با کنجکاوی به هیونگش نگاه کرد. برگهٔ لیریک رو کنار گذاشت و گوش داد.

"می‌خوام راجع‌به تو و مینهو باهات صحبت کنم."

وقتی این رو با لحن جدیش گفت، جیسونگ کمی ترسید. قرار بود چی بگه؟ قرار بود سرزنششون کنه یا احتمالاً محرومشون کنه؟ جیسونگ می‌دونست چان این کارها رو نمی‌کنه، اما محض رضای خدا... جدیت چان و مینهو تنها چیزایی بودن که جیسونگ ازشون می‌ترسید.

"اوه، یک دقیقه صبر کن هیونگ."

ناگهانی گفت و دستش رو جلوی شلوارش گذاشت. چان با اخم تماشاش کرد.

My Idol Boyfriend || Jeonglix, Minsung, Seungjin, ChanbinWhere stories live. Discover now