İyi Okumalar Dilerim🖤
7- Yine Yeni Yeniden
Geçmiş Zaman
Genç adam, sağ elinde tuttuğu jiletin kesin parlak ucuna bakıyordu. Birazdan bu jilet derisi ile bütünleşecek ve hayatını ellerinden tıpkı bir yıldız gibi kaydıracaktı. Kararlıydı. Hayatını sonlandırmak için daha fazla bekleyemezdi hatta çok bile sabretmişti.
Aslında bu kararı daha önceden almıştı fakat içine doğan küçük bir umut ışığı onu hayatta kalma isteğini filizlendirmişti.
Akşamında kendi intiharını gerçekleştireceğine dair kesin karar aldığı bir gün, kulağındaki kulaklıkta kendisine eşlik eden Deftones, Beauty School ile beraber üniversiteden içeri girdiğinde doğruca merdivenleri tırmanıp kendi katına çıktı. Amfiye doğru ilerledi. Amfi kapısının önünde kendi aralarında sohbet eden kız grubunu es geçip içeri girecekti ama o grupta onun geçmesini engelleyen birinin varlığını hissetti.
Uzun gece siyahı saçları, beyaz teni, kahverengi gözleriyle arkadaşlarıyla konuşan o kızı gördüğünde bir adım dahi ne ileri ne de geriye atamadı. Yere çivilenmiş gibi durdu öylece. Hafifçe yutkundu, sanki kalbinin üzerinde daha önce oluşmuş o buzlar yavaş yavaş çözülmeye başlamıştı.
İşte bu, diye geçirdi içinden.
İşte bunun için yaşamaya bile değer.
Onu gördüğü ilk gün zihnine dolduğunda kendini gülümsemeden alamadı. Onun gibi biriyle ihtimallerinin olduğuna inanmıştı.
Aptaldı.
Bir yıl boyunca kendini o kıza fark ettirmeye çalıştı. Girdiği her ortamda bulundu, gizliden gizliye ödevlerini yapmasına yardım etti, bildiği sokakların yol tarifini istedi, favori kahvecisini ezberleyip sevdiği kahveyi kendi favori kahvesi yaptı. Hatta hangi saatlerde o kahveciye girdiğini ezberleyerek o da ona göre her gün o saatte karşılaşmak umuduyla elinde kahveyle o kafede onu bekledi.
Ama bunlar bile kendini onun zihnine taşımaya yeterli olmamıştı.
Her defasında unutulmaya mahkûm kalmıştı.
Koca bir yılın ardından artık umudunu kesmişti genç adam. Bu gerçek onun sadece ruhen canını yakıyordu. Şimdi sıra o acıyı gerçekten hissetmekteydi. Metal yüzeyine vuran ay ışığıyla jiletin kendisine parladığını gördü. Bugün ilk defa mesaj atmıştı ona.
"İyi geceler öpücüğü."
Eğer cevap bir cevap alırsa öz kıyımından vaz geçecekti.
Alamazsa sonuç zaten en başında beri belliydi.
Gözleri hâlâ 2 gündür cevap alamadığı mesajdan gelecek bildirimdeydi sanki bir umut varmış gibi.
(Bu kısımdan sonrası tetikleyici unsurlar içermektedir. Eğer hassasiyetiniz varsa lütfen bir sonraki notuma kadar okumayın ✨)
Bir umut yoktu, biliyordu. Hiçbir zaman olmamıştı. O yüzden elindeki jileti daha sıkı tuttu. Gözleri son kez telefona kaydıktan sonra jiletin keskin yüzeyi yavaşça sol bileğinde süzülmeye başladı.
Canı yanıyordu ama bunun sebebi jilet kesiği değildi.
Jilet derisine girer girmez önce istemsizce irkildi. Tarifi garipti bu hissin. Başta fazla derinden kesmedi acıyı hissetmek adına. Jileti kaydırdığı yeri bir süre izledi. O sırada başı dönüyor, gözlerinin önü buğulanıyordu. Ama bu kesinlikle tatmin ediciydi. Kafasını yatağın başlığına yasladı. Hissetmek istiyordu kesiği en derinlerinde bir yerlerde. Avuçlarının içini bileğinden akan kanlar ıslatıyordu. Henüz sadece ufak bir yeri kesmişti oysa. Tamamen kestiğinde neler olacağını merak ediyordu.
Hissettiği acıya alıştığında bu hissi daha fazla istedi. Daha çok canı yansın istedi. Sonuçta bir kez ölecekti değil mi? Her şeyi en uçta yaşamalıydı. "Daha fazla," dedi fısıldayarak. "Daha fazla acı hissetmeliyim."
Ve jilet güzel bileğini biraz daha kesti bu sefer daha derine olmak suretiyle. Gözlerini kapadı. "Böylesi kesinlikle daha iyi." Kesiğin verdiği acı gözlerinden akan yaşları hissetmesini bile engelliyordu.
(Buradan devam edebilirsiniz ✨)
Bilinci artık onu terk etmek üzereyken telefonunun ekranı aydınlandı. Zorla seçebildiği bildirime bakarken gerçekliğini sorgulamaya başladı.
Bildirimdeki mesajı seçebildiği kadar defalarca okudu.
Ondan yanıt gelmişti.
İyi Geceler Öpücüğü: Anlamadım?
Kalbi hızla atarken solukları yavaşlamıştı. Gitmek üzereydi. En başında beri istediği buydu zaten. Bu dünyadan gitmek ve bir daha geri dönmemek. Peki şu an olanlar neydi? Gitmeye bu kadar yakınken bu olmamalıydı. "Siktir şimdi gidemem." Tişörtünün eteklerini gücü yettiğince bileğine bastırdı. Şimdi giderse onunla belki de tek şansını kaybedecekti. Daha fazla güçsüz düşmeye başladığında gücü yettiğince annesine seslendi. Yaşamak için.
O kız onu ikinci defa kurtarmıştı.
Hem de farkında olmadan.
Şimdiki Zaman
Genç adamın anlık olarak gözleri sol bileğindeki çizgiye kaydı. O gece intiharından ikinci defa vaz geçmişti. Lâl'e o mesajdan sonra kendini fark ettirmeyi başarmıştı.
Lâl'le bir süre anonim olarak konuşmuş daha sonrasında üçüncü sınıfın sonlarına doğru anonimliği bir kenara bırakmaya karar verip okulun kampüsünde onunla gerçek olarak buluştuğunda kalbi yangın yerinden farksızdı.
Onunla gerçekten bir şansları olmuştu. Lâl bir süre sonra ona karşılık vermiş ve yakınlaşmaya başlamıştı. Kampüste örnek gösterilen, herkesin bildiği çiftlerden biriydiler. Ve genç adam hiç olmadığı kadar mutluydu onunla. O olmadan nefes alamayacak kadar çok aşıktı İyi geceler öpücüğü'ne.
Ve her şey yolundaydı.
Ta ki kazanın yaşandığı o geceye kadar.
Genç adam hatırladığı şeyle toprak rengi gözlerini yumdu. O kazadan sonra onun karşısına çıkamamıştı. Lâl'e onun sevgilisi olduğunu söyleyememişti. Doğru zamanı beklemek istemişti.
Ve şimdi tekrardan her şey sar başa olacak ve Lâl'e mesaj atacaktı. Doğru zamanın bu olup olmadığını bilmiyordu ama daha fazla bekleyecek sabrı kalmamıştı.
Onu geri istiyordu.
İyi geceler öpücüğüne takıntı derecesinde aşıktı.
Ayakları yerde ritim tutarken arkada maNga, Yine Yeni Yeniden çalıyordu.
Hadi beni yine sev
Beni deli deli sev
Beni yine yeni yeni yeniden sev
Parmaklarının arasında tuttuğu sigarasının dumanını içine çekti ve karanlığın ortasında geri üfledi. Masadaki kadehten güçlü bir yudum alıp bilgisayarını açtı ve yavaşça o numaraya mesaj yazdı.
"İyi geceler öpücüğü".
Bir an için kadının onu görmezden geleceği korkusu içine nüfuz ederken ekranda gördüğü yazıyla beraber ilk günkü o saf heyecanı tekrar içinde hissetmeye başladı.
İyi geceler öpücüğü yazıyor...
Sigarasının külleri masaya düşerken büyük bir keyifle arkasına yaslandı.
Şarkı döngü şeklinde arkada çalmaya devam ediyordu.
"Şimdi başlıyoruz, Lâl."
Gülüşü büyüdü.
"Yine yeni yeniden."
🦢🖤
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Lütfen oy vermeyi unutmayın. Bir sonraki bölümde buluşuncaya dek kendinize iyi bakın. Görüşmek üzere <3
Sizleri seviyorum! 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İYİ GECELER ÖPÜCÜĞÜ
Fiksi Umum05** *** ***: İyi geceler öpücüğü. Lâl: Anlamadım? 05** *** ***: Daha önce hiç iyi geceler öpücüğü aldın mı?