Tabiki ilk derse yetişemiycektim.Ama evden de kurtulmam lazımdı.Her günün aksine tempolu değil yavaş yürümeye karar verdim. Bu biraz da rahatlatabilirdi.Dünü pek hatırlamıyordum yirmiden sonra saymayı bırakmıştım.Sanırım yeni çocuk bırakmıştı.Fena değildi aslında.Siyah saçlar aynı renkte gözleri ve siyah kıyafetleriyle çok cool görünüyordu.Yakışıklı da denilebilirdi.Kulaklıklarımı masanın üstünden alıp koşarak merdivenleri indim.Çıktım ben teyze diye bağırıp çıktım.Kulaklarıma kulaklıklarımı taktım ve güne Duman-Sor Bana Pişman mıyım ile başladım.
Kimseyi beklemedim.Kimseden İstemedim
Hiç kimseye soramazdım.
O beni bağlar,ben yine durmam
Sor bana pişman mıyım
Anlamadan geçilmesi
Başka yöne çekilmesi
Yanlışım yok sanılmasın
O beni bağlar,ben yine durmam
Sor bana pişman mıyım
O doğruyu söyler
Hiç bana gülmez
Sor bana pişman mıyım
Herkesin günahı boynuna
Böyle bir adım atarsın
Yenilmeden gelirsin oyuna ,anlarsın
O beni bağlar ,ben yine durmam
Sor bana pişman mıyım
Sor bana pişman mıyım? diye bağırasım geldi.Ama salak insanların bana deli gibi bakıcağını bildiğim için bağırmadım.Bir ara bir uçurumun tepesine çıkmam lazımdı.Bunu hep yapardım.Oraya çıkıp söylemek istediğim herşeyi avazım çıktığı kadar bağırarak söylerdim.Rahatlatıyordu en azından beni.Başkalarını bilemem.Gerçi başkalarının böyle bir şey yaptıklarından bile emin değildim.Müzik hala kulağımda devam ediyordu.
Okul girişinin önüne geldiğimde bir kaç göz bana dönmüştü.Son zamanlarda biraz dikkat çekiyordum.Bu okulda neler dönüyordu böyle?Ya da sadece ben paronayaktım geç kaldığım için dönüp bakmış olabilirlerdi.Evet,evet geç kaldığım için.Sınıfta yine en arka sıradaki yerimi aldığımda istemeden de olsa kulaklıklarımı çıkarttım.Tiksinerek sınıftan çıkan sürtüklere baktım.Midemi bulandırıyorlardı.
Çağkan dik dik bana bakmaya başladığında ne var der gibi baktım.
Yanını işaret ettiğinde umursamadan kafamı sıraya geri koydum.Ego manyağının bana doğru geldiğini gördüğümde şimdi birde bunla mı uğraşıcam diye düşündüm.Sabah sabah egon manyağı dinlemek istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH HAYATLAR
Genç KurguÇok fazla baktığımı farkedip "Yenisin" dedim. "Sanırım sen değilsin" "Evet.Burda takılırım." "Peki, ne alırdın? "Viski" "Her zamankini öğrenmiş oldum." Viski bardağını önüme koyarak konuştuğunda gülümsedim.