Merhabalar canlarım yeni bir bölümüze daha hoşgeldiniz💗
Bölümü oylamayı ve satır aralarına yorum bırakmayı, eğer beğenirseniz arkadaşlarınıza önermeyi unutmayınn🎀
İyi okumalar✨
Şarkı;Counting Crows- Round here
"normal bir günümüz olmayacak mı bizim" aklımdan geçenleri dile getiren Blaze'e teşekkür ediyorum. Dediği gibi, bizim hiç normal bir günümüz olmayacak mıydı?
"kime ne oldu?" aynı bıkkınlıkla Rowan sordu. Herkes sıkılmış, Ryan'dan gelecek o kelimeyi bekliyordu.
"Rosalyn ve River" River kesinlikle panzehri bulamamıştı ama Rosalyn... Hiçbir şey mantıklı gelmiyordu kulağa. Kesinlikle okulda bir katil vardı ve teker teker herkesi öldürmeyi beceriyordu. Rosalyn'i kaybetmek nedense içimde kötü bir his uyandırmıştı. Bana yardım etmek istemişti ve edememişti, şimdi ise ben onun için bir şey yapamıyordum.
"River panzehri bulamadı gözlerimin önünde gidişini izledim, Rosalyn ise... O tam bir muallak, o kaçırıldı ve sanırım ona da olanlar oldu" eğer Ryan da oradaysa katili görmüş olmalıydı ama Rowan'ın dedikleri 'Görünmez bir varlık geldi dövdü' aynı kişiden bahsediyorsak ikisinin de gözükmemiş olması gerekirdi.
Gece ise ortalıklarda yoktu, cinayetleri o mu işledi acaba diye aklımdan geçirmedim değil. Uzun zamandır gözükmemesi işleri daha da karanlık taraf yönlendiriyordu. Dediği ilk ayini tamamlamama rağmen hala yoktu ve bir şekilde bana bir şeyler söylemesi gerekirdi.
"kolyenin laneti hakkında ne biliyorsan anlat çabuk" bunlara ihtiyacım olacaktı.
"kolye sadece kötüleri etkisi altına alıyor. Üzgünüm ama senin annen de kötülerden biriydi, Anna. Bu yüzden onu kaybettin" Annemin kötü olup olmaması artık beni ilgilendirmiyordu. Sadece ona kavuşmak istiyordum. "lanetin bozulması için 3 tane katliam lazım, her biri 12 kişilik olmalı. Ancak son ayinde bir kan cadısı, bir ikiz ve bir seyyaha ihtiyaç var. Bu ikizler bildiğiniz ikizler değil, evrenin kendi dengesi üzerine uzun yıllar sonra doğmuş ya da dondurulmuş sonradan hayata geçirilen birisi olması gerekiyor. Yani Rowan ve ben bu iş için uygun değiliz" ikiz olayı gerçekten kafa karıştırıcıydı.
"son ayinde tüm bunların kanı, kolyenin olduğu altın kâsenin içinde Arsena cadısı tarafından kara büyüyle lanetin kırılması gerekiyor. Lanet bozulunca kolyenin içine hapsolmuş tüm kötüler ise ortaya çıkacak. Size işte bu yüzden ayinleri gerçekleştirmeyin dedim. Çünkü yeterli bilginiz yoktu"
Dedikleri fena halde korkutucuydu, o kolyeden annem de çıkacaktı ama onun yanında birçok azılı katil de çıkacaktı.
"o zaman gece nasıl ayini yapmayı planlıyordu? Elimizde bir ikiz yok ki" Blaze'in dediklerini doğrular gibi hafifçe kafamı salladım.
"aradıkları ikiz sensin, Anna. Sen aslında Asterial Grease'in kızısın" duyduklarımdan dolayı gözlerim fal taşı gibi açılmış kalmıştı. Anlamamakta ısrar etmek istiyordum ama tüm yollar buraya çıkıyordu. Gece'nin bana getirdiği günlükler, ilk olarak benime anlaşma yapması, anneme kavuşacağımı söylemesi hepsi beni cezbetmek içindi. "günlüğünü okuduğunu biliyorum, orada kaybedeceği çocuğu sendin. Arsena cadısı ise onunla bir anlaşma yaptı ve soyunuz tükenmesin diye seni uzun yıllar boyunca dondurdu"
"kafandan atıyorsun, bunları bilmene imkân yok"
"günlüğün kopan sayfalarının nerede olduğunu bilmeden söylüyorsun bunları, aynı günlüğü bende okudum" birisi karşınıza çıkıp aslında sen başkasının çocuğusun dese inanmazdım ama şuan bütün olasılıklar doğruydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın cazibesi
FantasyYüzyıllar önce var olan bir efsane Bir seyyah Bir kan cadısı Bir ikiz... "Quiero merecerte a ti no tus besos brianna" Kaderin ipleri artık onların elindeydi "Ölüm kadar soğuk ancak yaşam kadar da sıcaksın" "Peki neden hep benden kaçıyorsun" "Seni ka...