Gökyüzünden aşağıya süzülen beyaz bir tomurcuk vardı.Evet bu kardı eski Kore efsanelerine göre kim bu ilk yer yüzüne düşen kar tanesi,o kiseye düşerse dileği kabul olurmuş...
14 Şubat yani sevgililer günü Lee Jong Suk daha 10 yaşındaydı.Babasıyla annesine sürpriz yapicakalardı.
Babası bir subaydi bundan onunla çok az görüşüyordu.5 yaşından beri babasının her an ölebilir korkusuyla yaşamıştı.
Saat 14.20:
Ülkede su aralar çok suikast oluyordu başkan Eun young'a düzenlenen suikasttan sonra ülke endişe içindeydi. yürüyüşler,protestolar yapılıyordu.
Tekrar bir suikastın yapılmasından korkuluyordu."Başkan Eun Young'a düzenlenen suikas saat 3 sularında gerçekleşmiştir Eun Young açıklamasında:
'bunu yapan casus bulundugu zaman adaletin eline teslim edilip gereken yapılacaktır' açıklamasını yaptı gelişmelerle sizlerle olucaz""Ahhh"
"Ne oldu hayatım?"
"Şu aralar garip bir sezgi içimde var galiba.."
"Galiba?"
"Galiba şuanda hedefleri benim"
"Saçmalama,zaten böyle birşey olsa birlikten haber gelirdi"
(Telefon çalma sesi "diririrdiririiri")
"Alo?""Soo beni duyuyormusun?"
"Emredin komutanım!?"
"Bilgisayarlar hacklendi bütün ekranlarda senin ismin geçiyor kendine dikkat et koruma gönderiyorum"
(Telefon kapanır)
"Ne oldu kimdi?"
(Şaşkın bir şekilde stresini belli etmemek için sahte bir gülümsemeyle)
"Ji-min işim çıktı gitmem lazım"
Evet ji-min yani eşi doğru demişti hedef oydu:)Ülkede halkın ayaklanması dan korkuluyordu.Lee Jong Suk herşeyden habersiz okuldaydi.Annesiyle babası onu okuldan almayi unutmuştu ve o anda zil çaldı.Lee Jong suk'tu.Ji-min(annesi):
"Aa fındık faremm!seni unutmuşum. Babanın işleri çıktı konuşmaya dalmışız"
Lee:
"Sorun değil"
Çantasını bıraktı ve odasına çıktı annesi ve babasından hiçbir zaman sevgi görememişti...Babası hep işte annesi de hep stres içindeydi.Ama bugün babasıyla annesine sürpriz yapicaklardi babası akşam gelip onları lunaparka götüreceklerdi ya da Lee böyle saniyordu.
Oda öbür çocuklar gibi ailesiyle zaman gecirmek istiyordu.Her çocuğun hakkimidir eğlenmek? Bu soruya "hayır" cevabı daha doğru olur sanki en azından Lee için.
Saat:20.00
Babası gelmemişti Lee'nin.Ona birsey mi olmuştu yoksa..(zil çalar)
Lee heyecanlı adımlarla koştu babasıydi..Ya da değil.dur ne?
Kapının önünde Eun-young amca vardı?Ne oluyordu??
"...""Ne oldu Young amca babam nerede?"
"Annen orda mi Lee?"
"Evet,ANNEEEEEE YOUNG AMACA GELDİİİİ.swnin burada ne işin varrr.Babam mi gönderdi?"
"Oğlum yine bay Eun-young'u darılıyorsun.Buyrun içeri"
"Tabiki,sorun değil"
Dedi acıklı bir gülümsemeyle.gelmesi iyi miydi,kötü muydu?Birazdan anlasilicakti.Lee kapı dışında içeride konuşulanları merak ediyordu.Bu da ne?İçerden çığlık sesi geldi Lee merakla içeri girdi ama n-ne...
Le içeriye girdi
"B-ba babam mı?NE OLDU?anne?"Doğruydu suikast onaydi yani babası öldürülmüştü.Disarida soğuk bir hava vardı evden feryat sesleri.Babasi er ya da geç olucekti sadece erken ölmüştü...14 şubat artık kanlı bir lekeydi:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐆𝐞𝐜𝐦𝐢𝐬𝐢𝐧 𝐝𝐮𝐲𝐠𝐮𝐥𝐚𝐫𝐢
Science FictionHayatı daha 10 yaşında öğrenen bir çocuğun,ailesinin intikamı için büyüyüp asker olması...8 sene bir sonuç bulamaz ve daha sonra askerlikten ayrılır bir malikaneye koruma olarak girer tâki eski kin,intikam duyguları canlanana kadar ama bu duyguların...