her bitiş bir bitismidir?

61 5 0
                                    

"her bitiş bir bitistir.."
Bu söz çokta doğru değil ama haklida. her bitiş bir bitistir ama her insan içindeki umutla hayata bağlanır. bazenleri bir bitiş yeni bir kişiliği, duyguları yetiştirir gün yüzüne çıkarır yani "her bitiş, insanın farkinda olmadığı duyguları gün yüzüne çıkartır" bundan her bitiş bir yenilemedir.Her darbe insanı yeni biri yapar...Lee Jong Suk'a her darbe onu değiştirmişti aynı bu söz gibi:)

Saat:03.50'de uçak vardı ve saat 2'ydi trafikten dolayı Lee yola çıkmıştı
"Ahh yine trafik ananı..."
Trafikten dolayı Lee Jong Suk kafayı yiyicekti.Nihayet sevdiği şarkı çaldı...bağıra bağıra şarkı söyledi
"Yeah!!you I want to be yours! Don't take me away from you! Don't take me away!"
Bu onu biraz sakinlestirmisti...
Sonunda havalimanına gelmişti.
Saat:02.50'ydi.
"Aman ya 50 dakikaya trafik"
Bavullarını bagaja verdi ama şimdi ne yapicakti?1 saat vardı uçağa?
Belki bu 1 saat onun hayatını degistirecekti;)kader işte...
O anda bagajini veren bir kız gördü tahmini 20-21 yaşlarında,beyaz tenli,koyu kahverengi gözlü,Koreli bir kızdı;tarzı,duruşu...
Ama pek mutlu değildi.Ne oluyordu?kafasında şapka vardı ve kocaman gözleri dolmustu.Nerede olsam tanirdim..
"Sanki daha önceden tanıyor gibiydim..."bu sözler açıklıyordu:)
Lee Jong Suk,kafeye doğru ilerledi.

"Hello! can I have a cappuccino?"
[Merhaba kapiçino alabilirmiyim?"

"Of course!...thanks for choosing
us"
[Tabikide!...bizi seçtiğiniz için teşekkürler"

Saat 3.40'di zaman nasilda geçmişti..
Lee Jong Suk,uçak kapısına doğru ilerledi koltuk numarası "C23"tü
"Aha buldum!"
Koltuğuna oturdu tam o sırada kahvesini yudumluyucakken az önce gördüğü kız çantasını çarptı ve kahve yanlışlikla Lee'nin üzerine döküldü
"Ahh!!dikkatli olamazmisin!!!??"
(Mendil çıkartır)
"Cok özür dilerim!"

"Bir özür(gülerek alayca tavırla)ha ne güzel ya üzerine doktugun için Cook teşekkürler!"

"Özür diledim ya!Allah aşkına hem suçlu hem güçlü koltuguma oturmasaydin bay yanlış"

"Ne!bı saniye koltuk numa-"

Eveet Lee Jong Suk yanlış koltuğa oturmuştu.İsler çözüldü ama haksizdi.
"Koltugumdan kalkarmisiniz bay yanl-"

"Adım yanlış değil bayan sakar memnun oldum!"
Lee ayağa kalkar ve koltuğuna oturur aslında koltuğu diğer taraftayfi tek fark buydu.Ahh kader kader...
Uçuş uzundu canı Lee Jong Suk'un sıkılmaya başladı.Az önceki olayı düşünüyor içinden düşünüyordu.
"Hh!Hem suçlu hemde...hemde- Ahhh!(bir az düşünür ve ona bakar) nasıl hem güzel hemde gıcık??"
Lee'nin dudakları istemsizce gülumser..evet şimdikten ilk elektriklenme olmuştu..

𝐆𝐞𝐜𝐦𝐢𝐬𝐢𝐧 𝐝𝐮𝐲𝐠𝐮𝐥𝐚𝐫𝐢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin