Vazgeçmek mi,devam mı?

53 5 0
                                    

Lee elindeki şansı kaçırmış ve adamı oldurmustu.
"Ahhh picin evladı ahhhh!!!!!!"
Sinirden patliyicakti sert bir şekilde elini duvara vurdu.
"Yeter!"
Sesleri duyan Eun-young içeri girer
"Ne olu-...
Yine ne halt yaptın velet!"

"Amca.."
Eun Young adamı kontrol etti.

"Anladım lafa lüzum yok! Lee bu işler sabır ister adamı sorguya cekmeliydin!Ahh Lee,Lee..."

"Amca bırakıyorum"

Lee Jong Suk odadan çıktı
"Lee..Le Jong Suk!!Eğer gidersen bir daha donemezsin!"
Lee bir anlık durdu ama sonra eşyalarını alıp evden çıktı.Artik yanlizdi...
Geceyi bir parkta geçirdi öbür günde çalıştığı ajansa gitti ve istifasını vererek çıktı.Bunca yıl biriktirdiği büyük miktarda parası vardı bununla yurt dışına Amerika'ya gitti.
[[3 ay sonra]]

"Heyy Jake bu gece bizim mekandasin değil mi?:)"

"yeah!"
Lee Jong Suk artık Lee değildi,Jake'di.ismini Jake Watsons yapmisti.Kendini iscikiye vermiş, bir üniversite öğrencisi olarak hayatına devam ediyordu.Amerika'nin özel okullarından birine burslu olarak girmişti.
Saat:20.00
Lee Jong Suk,10 bardak içki içmiş kendinden geçmişti.
"Hey Jake dans edelim mi?;)"
"Tabi"
(Lee kızı öper:)
Kucağına alarak üst kata çıkartır.
Gömleğinin düğmelerini açar ve tam kızı yatağa aticakken iç sesi:
"Napiyorum ben..kimim?Özur dilerim ama bu gece olmaz,hatta hiç bir zaman"
Gömleğinin düğmelerini kapar ve odadan çıkar.
Serseriler gibi bir oraya bir buraya savrularak,duvarlara tutunarak sahil kenarına gelir ve bir banka oturur.
"Ahh...Neden bunu yaptım!Aptalsın sen Lee Jong Suk APTALL!!!"

"kendinle kavga ederek çözüm bulamazsın Lee"

"Belkide haklısın ahh..N-ne?"
Arkasına döner ve ji Chang wook un olduğunu görür.
"Gel buraya"

"Nerelerdeydin ha"
(Sarılırlar)
"Seni serseri..özlettin"

"Beni nasıl buldun?Takip mi ettin"

"Sence Eun Young amca boş dururmu?4 Aydır takipteydi herseyini biliyoruz Lee ya da jake?"

"Ahaha demek bunuda.."
(Kahkayla gülerler)
Banka otururlar
"Şaka Maka ama Kore'ye gelicek misin?"

"Bilmem..Ahh Kore'yi hatırlamak ismini duymak istemiyorum.Hatiralar canlanıyor:')"

"Haklısın ama ya intik..."

"Duymaktan sıkıldım bir defa dedim olmuyor defalarca denedim yok yok yok!!"

"Tamam sen bilirsin (ayağa kalkar) ama ne zaman beni bulmak istersen numaram (kağıt verir) arasın.vakit geç oldu gidiyorum hadi görüşürüz"

Lee Jong Suk gidicek miydi?kalıcak miydi?

"EVET DOGRU BİLETİ BUGUN SAAT 03.50'YE ALMAK İSTİYORUM..YARDİM ETTİGİNİZ İCİN TEŞEKKÜRLER"

evet bencede doğru bir karardı.
Ve Ji Chang wook'u arar

"Kore'ye dönüyorum ama o eve geri dönüp eski sayfaları acmiyicam aynı bu şekilde Eun Young amcaya da dersin"
(Telefonu kapatır)

𝐆𝐞𝐜𝐦𝐢𝐬𝐢𝐧 𝐝𝐮𝐲𝐠𝐮𝐥𝐚𝐫𝐢Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin