Yine herzamanki gibi okula gitmek için uyandım.
Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım daha sonra mutfağa gittim, biraz dağınıktı, büyük ihtimalle abimin işiydi.
Gidip odasına baktım işe gitmiş ve yatağınıda toplamamıştı.Abimin yatağını ve kendi yatağımı toplayıp mutfağa geçtim.
Kendime kahvaltı hazırlayasım yoktu okula giderken yolda markete uğrarım.
Okul kıyefetimi giymeye gittim,(Giydiğin kıyafet)
Evden çıktım ve her zaman gittiğim markete doğru yol aldım.
𝐖𝐎𝐍𝐆'𝐃𝐀𝐍
Sokaklarda dolaşıyordum ama birden karnım guruldamaya
başladı ve en yakındaki markete gittim.Markete girdim ve reyonların arasında dolaşmaya başladım.
Tam enlerin olduğu reyona geldim sonrada bakınmaya başladım.Yan taraftaki içeceklerin olduğu dolaptan muzlu süt almaya çalışan bir kadın vardı ama boyu yetişmiyordu. Önüme dönüp istediğimi aramaya başladım.
𝐘𝐄𝐎𝐍𝐀'𝐃𝐀𝐍
Markete girdim, kendime bir ramen aldım ve yandaki içecek dolabından muzlu süt almaya gittim ama ne yazık ki muzlu süt en üstteydi, boyum yetişmiyordu ve bir türlü alamıyordum.
Denedim, denedim ama yine alamadım.
Etrafıma bakındım belki birinden yardım istiyen bilirim, bir adam vardı, onun yanına gidip koluna dokundum ve bana döndü.𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Merhaba rahatsız ettiğim için kusura bakmayın ama bana yardımcı olurmusunuz?"
𝐗:"Ne konuda?"
𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:içecek dolabını göstererek "Muzlu süt en yukarıda ve alamıyorum benim için alır mısınız?"
Adam dolaba doğru yürüdü ve kapağını açıp muzlu sütü alıp bana verdi.
𝐗:"Buyrun."
𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Çok teşekkürler saolun." diyip kasaya gittim. Aldıklarımı ödeyip bir masaya oturdum. Ve aldıklarımı yemeye başladım.
𝐖𝐎𝐍𝐆'𝐃𝐀𝐍
Tam aradığımı bulmuşken biri koluma dokunmaya başladı. Bu daha deminki muzlu süt almaya çalışan kadındı.
𝐗:"Merhaba rahatsız ettiğim için kusura bakmayın ama bana yardımcı olur musunuz? "
𝐖𝐨𝐧𝐠:"Ne konuda? "
𝐗:"Muzlu süt en yukarıda ve alamıyorum benim için alır mısınız? " dedi içecek dolabını göstererek. Dolaba doğru yürüdüm ve kapağını açtım, muzlu sütü alıp ona verdim.
𝐖𝐨𝐧𝐠:"Buyrun."
𝐗:"Çok teşekkürler saolun." diyip, bişey dememe izin vermeden gitti.
Bende yiyeceğimi alıp kasaya doğru gittim.
𝐘𝐄𝐎𝐍𝐀'𝐃𝐀𝐍
Yemeğimi yiyip hemen marketten çıktım ve okula doğru yol aldım. Yolda Yoo-rim'i aradım.
𝐖𝐎𝐍𝐆'𝐃𝐀𝐍
Aldıklarımı ödedim ve bir masaya oturdum, o kız çoktan gitmişti üstünde üniforma vardı acaba okuyomu?
Off! Banane kızdan. Bende yemeğimi yiyip Hwang ve Gelly ile kaldığımız yere gittim.____________
𝐀𝐫𝐚𝐥𝐚𝐫ı𝐧𝐝𝐚𝐤𝐢 𝐛𝐨𝐲 𝐟𝐚𝐫𝐤ı 𝐛𝐨̈𝐲𝐥𝐞.𝐔𝐦𝐚𝐫ı𝐦 𝐛𝐞𝐠̆𝐞𝐧𝐦𝐢𝐬̧𝐬𝐢𝐧𝐢𝐳𝐝𝐢𝐫...
𝟐. 𝐁𝐨𝐥𝐮𝐦 𝐲𝐚𝐫ı𝐧 𝐠𝐞𝐥𝐢𝐜𝐞𝐤
🍉🎣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✧ッ 𝚃𝚄𝙲 ᴇᴠʀᴇɴɪ̇ɴᴅᴇsɪ̇ɴ 𖨆✧
Action-𝙗𝙖𝙗𝙖 𝙖𝙣𝙣𝙚𝙢𝙚 𝙣𝙚 𝙯𝙖𝙢𝙖𝙣 𝙖𝙨̧ı𝙠 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙣? -𝙞𝙡𝙠 𝙜𝙤̈𝙧𝙪̈𝙨̧𝙩𝙚...