𝐘𝐄𝐎𝐍𝐀'𝐃𝐀𝐍𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Alo Yoo-rim okula vardınmı? "
𝐘𝐨𝐨-𝐫𝐢𝐦:"Sayılır, gelmek üzereyim. "
𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Tamam ozaman ben okula gidiyorum sende gelirsin. "
𝐘𝐨𝐨-𝐫𝐢𝐦:"Tamam görüşürüz. "
𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Timam görüşürüz. "diyip telefonu kapattım. Aklıma sabah marketteki adam geldi, oldukça yakışıklıydıda. Acaba sevgilisi varmı? Of! Ne diyorum ben bana bakmaz zaten.
Biraz daha yürüdüm ve okula vardım.
Sınıfa girdim ve kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım tabi sınıftaki ses yüzünden uyumak zor oluyor.𝐖𝐎𝐍𝐆'𝐃𝐀𝐍
Yolda yürürken allıma marketteki kız geldi. Sevdiği var mıydı acaba? Yada banane bana bakmaz o kız. Bu düşünceler içerisindeyken eve varmıştım bile ve içeriye girdim.
𝐘𝐄𝐎𝐍𝐀'𝐃𝐀𝐍
Uyumaya çalışıyordum ki biri kafama bir şey attı kalkıp baktım bu bir kitaptı. Sol tarafa döndüm yine o iki kız kavga ediyordu.
(İsim bulmaya üşendim biri X biri Y olsun)𝐗" Kızım sana kaç kere dicem o çocuğun yanına yaklaşma diye! "
𝐘:"Sanane be sana mı sorcam? " bunlar ne yaşıyor yanımda ki
kıza sordum.𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Kim attı bu kitabı? "
𝐊ı𝐳:"X attı Y'ye atıcakken sana geldi. " dedi ve kitabı alıp X'e geri attım sırtına geldi. Arkasını döndü ve bana baktı bende el salladım.
𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Pardon isteyerek olmadı. "
𝐗:"Naptığını sanıyosun ya sen? " diyip yanıma geldi tam bana tokat atıcakkan biri onun kolunu tuttu bu Yoo-rim'di.
𝐘𝐨𝐨-𝐫𝐢𝐦:"Zil çaldı yerlerinize. " dedi kız gidip yerine oturdu Yoo-rim'di yerine oturdu yani herkes yerine oturdu sonra hoca geldi ve derse başladık.
𝐀𝐕𝐂𝐈𝐋𝐀𝐑'𝐃𝐀𝐍
𝐘𝐮𝐧𝐠'𝐝𝐚
𝐌𝐨𝐭𝐚𝐤:"Bizi niye çağırdınız önemli birşey mi oldu? "
𝐆𝐢-𝐫𝐚𝐧:"Evet söyleyeceğimiz bir şey var. "
𝐌𝐮𝐧:"Evet sizi dinliyoruz. "
𝐖𝐢-𝐠𝐞𝐧:"Yeni bir avcı almayı düşünüyoruz. "
𝐌𝐨𝐭𝐚𝐤:"Yeni birine ihtiyacımız yok. "
𝐆𝐢-𝐫𝐚𝐧:"Zorluk çıkartma Motak, zaten aramaya başladık. "
𝐁𝐚𝐲𝐚𝐧 𝐂𝐡𝐮:"Peki ozaman biz geri dönüyoruz. "
𝐖𝐢-𝐠𝐞𝐧:"Pekala, önerdiğimiz birisi olursa haber vermeyi unutmayın. "
𝐇𝐚𝐧𝐚:"Tamam, görüşürüz. " diyip geri döndüler.
𝐌𝐨𝐭𝐚𝐤:"Off! Ben yeni biri istemiyorum, eğitmeni ve alışması zor oluyor. "
𝐌𝐮𝐧:"Bari dövüş konusunda iyi biri seçseler. "
𝐇𝐚𝐧𝐚:"Aynen, bizim için iyi olur. "
𝐁𝐚𝐲𝐚𝐧 𝐂𝐡𝐮:"Belki çok iyi anlaşırız. "
𝐌𝐮𝐧:"Umarım."
𝐘𝐄𝐎𝐍𝐀'𝐃𝐀𝐍
Okuldan çıktım eve doğru yürümeye başladım, bir markete girdim muzlu süt alıp yolda yürürken içtim. Eve girdim elimi yüzümü yıkadım, kıyafetlerimi değiştirmek için odama gittim ve abim aradı.
_____________________________
ʚ𝐒𝐎𝐍ɞ
Umarım okurken keyif almışsınızdır.
Okuduğunuz için teşekkürler.
3.bölüm yarın gelicek.
🍉🎣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✧ッ 𝚃𝚄𝙲 ᴇᴠʀᴇɴɪ̇ɴᴅᴇsɪ̇ɴ 𖨆✧
Action-𝙗𝙖𝙗𝙖 𝙖𝙣𝙣𝙚𝙢𝙚 𝙣𝙚 𝙯𝙖𝙢𝙖𝙣 𝙖𝙨̧ı𝙠 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙣? -𝙞𝙡𝙠 𝙜𝙤̈𝙧𝙪̈𝙨̧𝙩𝙚...