KİMSİN SEN?

175 15 4
                                    

Sabah uyandım bugün okul vardı. Elimi yüzümü yıkayıp hazırlandım. Evi de biraz toplayıp çıktım.

Yoo-rim bugün okula gelmeyecekti hastaymış dün haber vermişti.
Okula vardım sınıfa girdim ışık kapalıydı içeriye güneşin ışığı vurduğu için az çok içerisi gözüküyordu.

Kapının arkasından sesler geliyordu.
Kapının arkasına baktım sevgilisi olan çocuk (X diye göstericem) ve bir kız (Y olarak göstericem) vardı. Aslında sevgilisini aldatan biri desek daha doğru olur.

Çünkü birbirlerini yiyorlardı beni fark etmemişler di.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Heyy! "

𝐘:"Ş-şeyy sandığın gibi deil. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Başka yerde devam edin. " diyip sırama doğru yürüyordum biri kolumdan tuttu bu kişi X'ti. Hemen kolumu çektim.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Ne var? "

𝐗:"Bundan sevgilime bahsetme lütfen. Çok üzülür. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Üzüleceğini bile bile mi yapıyorsun. "

𝐗:"Bundan kimseye bahsetme yoksa sonun kötü olur. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Naparsın en fazla? " tam bir şey söylicekti ki bir kız grubu sınıfa girdi. Kulağıma yaklaşıp.

𝐗:"Kimseye bahsetme sakın, yok eğer bahsederim diyorsan sonu senin için iyi olmaz. " bende kulağına yaklaşıp.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Keyfim nasıl isterse, şimdi sg. " dedim ve gitti.
Bende kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım, çalıştım diyorum çünkü kız grubu dedikodumu yapıyorlardı, hemde yanımda.

𝐗:"Çok çirkin ben daha güzelim. "

𝐗 ²:"Bence güzel bir kız, erkekler peşinde koşuyo. "

𝐗:"Sana yorum yap diyen oldumu. " dedi tam ona vurucakken içeriye okulun popüler çoçuğu girdi. Ve arkasından ona doğru koştu. (popüler çocuğu V olarak göstericem)

𝐗:"Günaydın, nasılsın? "

𝐕:"Sanada günaydın, iyiyim sen nasılsın? "

𝐗:"Bende iyiyim. " diyip omzuna dokundu. Tam o sırada sınıfa resmen okuldaki tüm kızlar girdi. Çocuğun etrafına toplandılar tabi kızdan geri keldı ve sinirlenip dışarıya çıktı arkadaşlarıda peşinden gitti.

Çok ses çıkarıyorlardı bir türlü uyuyamıyordum. O sırada içeriye dongmin girdi.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Hoşgeldinn! "

𝐃𝐨𝐧𝐠𝐦𝐢𝐧:"Hoşbuldum." diyip yan sırams oturdu. Havadan sudan konuşuyoduk ama birinin gözlerini üzerimde hissediyordum sağ tarafa hafifçe kafamı çevirdim okulun popüler çocuğu bana ve yanımdaki dongmin'e bakıyordu. Dongmin'e sinirli bir şekilde bakıyordu.

Öyle böyle derken okul bitti ve herkes okuldan çıktı bende çıktım sakin bir şekilde yürüyordum ki telefonum çaldı arayan mun'du.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Efendim mun? "

𝐌𝐮𝐧:"Ye ona çabuk erişteciye gel. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Ne oldu ki? " bi taraftan konuşuyor bir taraftan yönümü değiştirip erişteciye doğru yürüyordum.

𝐌𝐮𝐧:"Kötü ruh ya kalıcaz seninde gelmeni istiyoruz hem öğrenmiş olursun.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Peki gelmek üzereyim." diyip telefonu kapattım ve hızlı bir şekilde yürümeye başladım.
Dükkana vardım içeriye girdim.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Geldim, hadi gidelim. "

𝐌𝐨𝐭𝐚𝐤:"Tamam hadi arabaya. " bir sokağa geldik 2 kişi vardı. İkiside kötü ruhtur

𝐇𝐚𝐧𝐚:"Dikkatli olun, özellikle sen yeona daha yenisin. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Tamam." diyip hemen adamlara saldırdım.
Ne güzel dövüşü yorduk ki kötü ruh karnıma bıçak sapladı. Bıçağa karşı bir travmam yok ama nedensizce korkuyorum.
Kötü ruh bıçağı karnımdan çıkartıp bidaha batıracaktıki biri onu itti ve beni bir yere çekti.

𝐗:"Dikkatli ol yaralanabilirsin. " bu marketteki kötü ruhtu.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Kimsin sen, adın ne, niye beni koruyorsun, niye ben-"

𝐗:"Yavaş gel kızım, tek tek sor hepsine birden cevap veremem. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Şuan bağırırsam avcılar beni duyabilir ve senin ruhunu çıkartırlar o yüzden cevap ver kimsin sen? "

𝐗:"Soruna cevap vericem ilk önce yaranı iyileştireyim. "  diyip yaramı iyileştirdi.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Niye iyileştiriyosun beni , sen kötü ruhsuz ben ise avcıyım. "

𝐗:"Biliyorum."

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Herneyse kimsin sen?

𝐗:"Wong, adım wong. " wong?

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"İsmin güzelmiş, bende yeona. " dedim. Ne diyorum ben o bir kötü ruh.

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Teşekkürler." diyip sırıttı.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Hey! öyle demek istemedim. " dedim ve mun bağırmaya başladı.

𝐌𝐮𝐧:"Yeona nerdesin! "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Gitmem lazım. "

𝐖𝐨𝐧𝐠;"Peki bay bay. " dedi ama önümden çekilmiyodu o yüzden de geçemiyodum.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Çıksan mı geçemiyorum da. "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"He pardon, geç. " tam gidicektim ki arkamı döndüm.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Bu arada teşekkürler, yara için. " diyip yarayı gösterdim.

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Rica ederim, ama bidakine dikkatli ol. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Olurum." diyip avcıların yanına gittim.

____________________________________

ʚ𝐒𝐎𝐍ɞ

Nasıl olmuş sizce?
Okuduğunuz için teşekkürler♡
🍉🎣
















✧ッ 𝚃𝚄𝙲 ᴇᴠʀᴇɴɪ̇ɴᴅᴇsɪ̇ɴ 𖨆✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin