Eve vardık. Kapının önünde eunji ve arkadaşları kavga ediyolardı.
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Noldu çocuklar neden tartışıyonuz? "
𝐄𝐮𝐧𝐣𝐢:"Min ji anne,ben çocuğum baba eksik ve sadece jiwoo kaldı ama baba olmak istemiyo. "
𝐉𝐢𝐰𝐨𝐨:"Baba olmak istemiyorum babalar erkek olur ben kızım. "
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Peki erkek yokmu? " hepsi wong'u parmakla gösterdiler. Wong kendini göstererek konuştu.
𝐖𝐨𝐧𝐠:"Ben mi baba olcam? " dedi şaşırarak. Kızlar aynı anda evet dedi.
𝐖𝐨𝐧𝐠:"Hayır oynamicam. " wong'a dönüp önüne geçtim kollarımı bağlayıp konuştum.
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Ne o baba olmaktan korkuyo musun, ilerdeki çocuğuna nasıl bakıcaksın? " ellerini ceplerine koyup bana yaklaştı.
𝐖𝐨𝐧𝐠:"Olamicamı mı düşünüyosun? "
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Bilmem, sonuçta ilerdeki çocuğunda senle oynamak ister, oynamicam diyip geçiştiricek misin? " diyip bir kaç adım uzaklaştım.
𝐖𝐨𝐧𝐠:"Merak etme çocuğumuza iyi bakarım. " diyip yaklaştı.
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Çocuğumuza derken? "
𝐖𝐨𝐧𝐠:"Çocuğuma demek istedim yani. " diyip çocuklara döndü. Ellerini arka cebine koyup konuşmaya başladı.
𝐖𝐨𝐧𝐠:"Pekala oyniyalım. " kızlar wong'un kolundan tutup kendilerine çektiler.
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"İyi oyunlar! " diyip binaya girdim. Evin kapısını açtım ve içeriye girdim.
Odaya girip kıyafetlerimi çıkarttım.(Giydiğin kıyafet)
Evden çıkıp aşağıya indim. Wong ve kızlar binanın arkasındaki evin bahçesindelerdi. Onların yanına gittim. Kızlar wong'u küçük bir masaya oturtmuş oyuncak bardaklar dan çay içtiyolardı.
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Meraba! " hepsi bana döndü.
𝐄𝐮𝐧𝐣𝐢:"Hadi gel sanada çay verelim yeona abla. "
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Tamam." diyip yanlarına gittim.
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Ben nerde oturim? "
𝐉𝐢𝐰𝐨𝐨:"Sende anne ol, wong abinin yanına otur yeona abla. " Wong'un yanına oturdum.
𝐌𝐢𝐧 𝐣𝐢:"Siz oturun biz size çay yapalım. " diyip kalktılar ve oyuncaklarının yanına gittiler. Wong bana döndü ve ters ters bakmaya başladı.
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Noldu wong niye öyle bakıyosun? "
𝐖𝐨𝐧𝐠:"M kim? " diyip üstümdeki sweet'i gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✧ッ 𝚃𝚄𝙲 ᴇᴠʀᴇɴɪ̇ɴᴅᴇsɪ̇ɴ 𖨆✧
Action-𝙗𝙖𝙗𝙖 𝙖𝙣𝙣𝙚𝙢𝙚 𝙣𝙚 𝙯𝙖𝙢𝙖𝙣 𝙖𝙨̧ı𝙠 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙣? -𝙞𝙡𝙠 𝙜𝙤̈𝙧𝙪̈𝙨̧𝙩𝙚...