ARKADAŞIM

209 15 4
                                    

Telefonu açtım.

𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Alo"

𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Nerdesin güzelim? "

𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Evdeyım abi noldu? "

𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Güzelim ben biraz geç gelicem, iş yemeğine gidicez, o yüzden sen arkadaşına geç, evde tek kalmanı istemem. "

𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Off! Abi bebek miyim ben? "

𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Evet"

𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Tek kalabilirim evde. "

𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Hadi abicim sen arkadaşına heç, ben geldiğimde seni alırım. "

𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Of! Tamam dikkat et kendine. "

𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Sende bitanem bay bay! "

𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Bay bay! " diyip telefonu kapattım ve kıyafetimi değiştirdim sonra da evden çıktım.

(Giydiğin kıyafet)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydiğin kıyafet)

Yolda yürürken bir sokaktan sesler geliyordu, bende o yöne doğru yürüdüm, sesler git gide artıyordu.
Oda ne! Bu Dongmin ve ona sürekli zorbalık yapan çocuk.
Aişş! Yine mi zorbalık yapıyo geçenlerde de yaptığında uyarmıştım. Dayanamayıp yanlarına gittim.

𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Hey! Noluyo burda?! "

𝐙𝐨𝐫𝐛𝐚:"Aradığımı buldum. " diyip Dongmin'i yere fırlattı ve yanıma geldi.

𝐙𝐨𝐫𝐛𝐚:"Görüşmeyeli nasılsın? Bende seni arıyordum. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Seni görene kadar iyisin. "

𝐙𝐨𝐫𝐛𝐚:"Beni gördüğünde daha mı iyi olsun? "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Hayır.Daha da kötü oldum. " dedim ve yüzü düştü. "

𝐙𝐨𝐫𝐛𝐚:"Sana bir teklif sunucam eğer kabul edersen Dongmin'e bir daha zorbalık yapmıcam. " açıkçası inanması zor.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Teklifi duyduktan sonra karar vericem. "

𝐙𝐨𝐫𝐛𝐚:"Benimle bir gece geçirirs-" daha sözünü bitirmeden ona baya sert bir tokat attım.

𝐙𝐨𝐫𝐛𝐚:"Aaa! Yettin be! " dedi ve tam yumruk atıcakken onun elini tutup karnına tekme attım, onun yere düşmesini fırsat bilerek, Dongmin'i yanına gittim.

𝐖𝐎𝐍𝐆'𝐃𝐀𝐍

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Ben çıkıyorum. "

𝐆𝐞𝐥𝐥𝐲:"Nereye gidiyorsun? "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Ruh tüketmeye. "

𝐇𝐰𝐚𝐧𝐠:"Dikkatli ol başımıza iş çıkartma. " her zaman kendini üstün görüyor.

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Tamam." diyip evden çıktım ve dolaşmaya başladım. Bir sokağa girdim ve orda sabahki kız ve karşısında bir adam duruyordu. Bir şey konuşuyorlardı büyük ihtimalle ben duyamıyordum.
Sonradan kız adama sert bir tokat attı, adam bağırmaya başladı.

𝐗:"Aaa! Yettin be! " dedi ve tam yumruk atıcakken kız elinden tutup karnına tekme attı sonra yerde yatan adamın yanına gitti.

Sonra adam eline demir sopa alıp tam kıza vurucakken, gidip adamın kolunu tutup ters çevirdim ve yumruk attım sonra bayıldı ve ruhunu tükettim.

Kız ve yanındaki çocuk ayağa kalkıp bana bakmaya başladılar. Bir bana bir yanımda yerde yatan adama.

𝐗:"Bu kim Yeona? " demek adı yeona'ymış.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Bilmiyorum Dongmin, sen kimsin? "dedi ve arkamızdan biri bağırmaya başladı.

𝐗:" Yeona nerdesin sen, seni arıyoruz. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Arıyoruz derken

𝐗:"Abinle. Ne işin var burda? "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Bir işim yok Dongmin'i gördüm selam verim dedim. "

𝐗:"Bu kim ozaman? " dedi beni göstererek.

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Bu mu? Benim bir adım var.! "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Sence şuan önemli olan bu mu? "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Evet" dedim ve bir ses daha geldi.

𝐗 ²:"Yeona burdaymışsın. " diyip ona sarıldı. Niye sarıldıki şimdi durduk yere.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Noldu, sen iş yemeğine gidiyodun? "

𝐗 ²:"İptal oldu, gelım seni alım dedim yoktun güzelim kayboldun sandım. " güzelim mi? Bu adam kendini ne sanıyo?

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Burdayım abi, hadi eve gidelim. " demek abisi.

𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚'𝐧ı𝐧 𝐚𝐛𝐢𝐬𝐢:"Tamam gidelim. " diyip bana döndü "Bu kim? "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Ben mi? " diyip kendimi gösterdim.

𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚'𝐧ı𝐧 𝐚𝐛𝐢𝐬𝐢:"Evet, sen kimsin? "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Arkadaşım ya o, dimi? "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"He? He he evet arkadaşıyım. "

𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚'𝐧ı𝐧 𝐚𝐛𝐢𝐬𝐢:"Arkadaşın mı? ben neden bilmiyorum? " bilmen mi lazım?

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Biliyosun artık. "

𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚'𝐧ı𝐧 𝐚𝐛𝐢𝐬𝐢:"Peki gidelim o zaman. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Tamam siz gidin arkanızdan gelirim. " dedi ve gittiler.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Abimin kusuruna bakmayın lütfen her zaman ki hali. "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Hayır sorun deil. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Ben gidiyorum o zaman, siz hastaneye götürürsünüz. " dedi yerde yatan adamı göstererek. O hala ordamıydı?

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Evet götürürüm. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Tamam o zaman iyi geceler. " diyip gitti. Yine bir şu dememe izin vermeyip gitti.
Bende adamı orda bırakıp eve gittim.

________________________________

ʚ𝐒𝐎𝐍ɞ

Maalesef geç attım kusura bakmayın.
5.bölüm yarın gelicek.
Okuduğunuz için teşekkürler.
🍉🎣

(Bu Dongmin)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu Dongmin)

✧ッ 𝚃𝚄𝙲 ᴇᴠʀᴇɴɪ̇ɴᴅᴇsɪ̇ɴ 𖨆✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin