KISKANÇLIKLAR👻

109 12 9
                                    


Sabah uyandım elimi yüzümü yıkayıp mutfağa gittim. Kendime tost hazırladım ve yedim.
Mutfağı topladım sonra da odama geçtim. Kıyafetimi değiştirdim.
Okul gömleği, içine beyaz ama üzerinde kırmızı bir deseni olan t-shirt, altıma etek ve üzerimede ceket aldım.

(Ceket)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ceket)

Wong'un ceketini de unutmadan aldım,kulaklığımı taktım. Ayakkabımı giyip çıktım.
Aşağı indim wong'u aradım.

(Telefon konuşması)

𝐘𝐞𝐨𝐧𝐚:"Alo! "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Buyrun yeona hanım? "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Nerdesiniz acaba sizi bekliyorum? "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Arkanızı dönün hanımefendi. " döndüm wong arkamdaydı.
Aynı benim gibi giy inmişti sadece içine siyah t-shirt ve normal olarak pantolon. (etek giycek hali yok yane)

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Buyur ceketin. " diyip ceketini uzattım.

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Teşekkürler." diyip aldı elimden.

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Yıkamadın dimi? "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Yıkama dedin ya. "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"İyi tamam. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Hadi gidelim ama bekle dongmin'i aricam oda bizimle gelsin. " yoo-rim hala hastaydı onu ziyarete gitsem iyi olcak.

𝐖𝐨𝐧𝐠:"O kim? "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Arkadaşım." dedim ve aradım.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Geliyo zaten yoldaymış. "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Bu dongmin, abinle ilk karşılaştığım yerdeki adam dimi, abine arkadaşım dediğin. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Evet hatırlıyosun. "

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Gelmesin o. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Geldi bile. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Hoş geldin" diyip sarıldım. Hafiften wong'a baktım kıskanmışa benziyodu. Sonra bi anda wong bizi ayırdı ve sıkıca dongmin'e sarıldı.

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Dongmin'di dimi? " diyip çocuğun sırtına sertçe vurmaya başladı.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Hadi gidelim. " dedim. Okula doğru yürümeye başladık.
Dongmin'in telefonu çaldı o telefonla konuşurken wong beni yanına çekti hızla ve kulağıma eğildi.

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Yan yana durmayın çok fazla. " diyip geri eski pozisyonuna döndü.

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Eğil."

𝐖𝐨𝐧𝐠:"Ordan söyle. "

𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"İyi o zaman sen istedin. " diyip tam dongmin'in yanına gidicektim ki kolumdan tutup kendine çevirdi.

✧ッ 𝚃𝚄𝙲 ᴇᴠʀᴇɴɪ̇ɴᴅᴇsɪ̇ɴ 𖨆✧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin