Eve geldim tam kapıyı açıcakken biri zaten açmıştı, bu abim'di.
𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"NERDESİN SEN!!" küçükken babam bize çok bağırırdı ve aynı zamanda şiddet uygulardı o yüzden biri yüksek sesle bağırdığında sanki karşımda babam varmışda bana vurucakmış gibi hissederdim o yüzden gözlerimi sıkıca kapatır,yüzümü saklardım. Bunu en iyi abim bilirdi. Gözlerimi kapattım sıkıca.
𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Özür dilerim abicim bağırmak istemedim istemeden oldu, seni evde göremeyince endişelendim." diyip bana sarıldı bende karşılık verdim.
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Bi daha yapıcak mısın? "
𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Asla yapmıcam sadece çok endişelendiğim için bağırdım vallah. "
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Tamam ben kıyafetlerimi değiştirip çıkıcam. " diyip içeriye geçtim ve odama girdim.
𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Nereye gidiceksin? "
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Aaa! Senide götürücem hem tanışırsınız. "
𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Nereye götürücem beni? "
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Gittiğimizde görürsün, hadi hazırlan. "
𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Tamam." diyip odasına hazırlanmaya gitti.
Bende kıyafetimi değiştirdim.(Giydiğin kıyafet)
Odadan çıktım abimde giyinmişti.
(Abinin giydiği kıyafet)
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Hadi çıkalım. "
𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Tamam." evden çıktık. Abim arabayı çalıştıracaktı ama engel oldum.
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Abi arabayla gitmeyelim yürüyerek gıdek. "
𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Nasıl istersen. " dedi ve yürümeye başladık.
𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Aa bu senin arkadaşın deilmi? "
𝐘𝐞 𝐨𝐧𝐚:"Hani nerde? "
𝐌𝐢𝐧-𝐣𝐮𝐧:"Bek şurda. "diyip eliyle göstermişti, elini indirdim ve baktım bu wong'du ne işi var burda, kaldırıma oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✧ッ 𝚃𝚄𝙲 ᴇᴠʀᴇɴɪ̇ɴᴅᴇsɪ̇ɴ 𖨆✧
Action-𝙗𝙖𝙗𝙖 𝙖𝙣𝙣𝙚𝙢𝙚 𝙣𝙚 𝙯𝙖𝙢𝙖𝙣 𝙖𝙨̧ı𝙠 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙣? -𝙞𝙡𝙠 𝙜𝙤̈𝙧𝙪̈𝙨̧𝙩𝙚...