Ceyda'dan
Eda'nın evine gideli 2 hafta geçmişti. Ve her gün Defne beni arıyordu. Bugün de lunaparka gidecektik. Üstüme paltomu alıp evden çıktım ve daha bir kaç gün önce aldığım arabama bindim.
Eda'nın evine doğru sürmeye başladım.
...
Evlerine geldiğimde,Eda'yı aradım ve kapıda olduğumu söyledim. Kısa bir süre sonra Defne ve Eda kapıdan çıkmış arabama doğru geliyorlardı. Defne arka koltuğa,Eda'da ön koltuğa oturdu ve kemerini taktı.
"Çok beklettik mi?"
Kafamı hayır anlamında salladım ve Defne'ye döndüm.
"Hazır mısınız hanımefendi?"
Defne ellerini kaldırarak çığlık attı.
"Evetttttt,hazırım"
"Bu bağırma olayı fazla oldu gibi?"
Arabayı çalıştırdım ve yeni açılan lunaparka doğru yol aldık.
...
Lunaparka girdik ve biletlerin satıldığı yerden 20 tane bilet alıp Eda ile Defne'nin yanına döndüm. Defne hemen biletleri aldı ve koşarak dönme dolaba gitti.
"Kızım dur düşeceksin"
Annesinin sesini duyan Defne birazcık yavaşlamıştı. Bizde hemen yanına gidip sırada beklemeye başladık.
"Dönmedolaba mı bineceğiz?"
"Evet anne"
"Ben binmem" Eda'ya döndüm ve konuştum.
"Neden?"
"Ya dövmem olduğu zamanlar senle beraber binmiştikte bi teyze 'gavur evladı' diyerek yüzüme tükürmüştü ya,o gün bugündür asla binmem"
Eda'nın hatırlattığı olay ile kahkaha atmıştım.
"Gülmesene ya. Oradayken de gülmüştün"
Kendime zar zor gelerek konuştum.
"İyi de çok komik olay"
Eda göz devirdi ve konuştu.
"Neyse ne,ben binmem"
"Tamam tamam binme. Ben binerim Defne'yle"
Sıra bize geldiğinde Defne ile beraber bindik.
"Annem gelmiyor bu Ceyda abla?"
"Annem bizim fotoğrafımızı çekecek bebeğim"
Kafa salladı ve arkasına yaslandı.
"Ceyda abla biliyor musun. Ben lunaparka hep okulumla gelirdim. Hiç annem ya da babamla gelmedim. Çok teşekkürler Ceyda abla" dedi ve bana sarıldı.
"Bitanem böyle bir şey için teşekküre gerek yok" elimle sırtını okşarken konuştum. Benden ayrıldı ve etrafı izlemeye koyuldu.
"İnsanlar minicik gözüküyorlar,aynı karınca gibi"
Kafamla onayladım ve bende dışarı bakmaya başladım. Cebimden telefonumu çıkarttım ve Defne'nin yanına oturdum.
"Gel fotoğraf çekinelim"
"Anneme de atacaksın o zaman"
"Elbette hanımefendi"
Defne ile saçma sapan pozlar vererek bir sürü fotoğraf çekindik. Bir süre sonra dönmedolap durdu ve bizde indik.
"Anne çok güzeldi"
"Çok sevindim tatlım"
Defne önden giderken ben Eda'nın yanına yaklaştım ve konuştum.