Ceyda'dan
Defne'yi yatırmış. Salonda bakışıyorduk. Aklımız da aynı düşünce vardı. Daha önce yapmıştık ama alkollüyken yapınca utanma duygun kayboluyor. Birbirimize kaçamak bakışlar atıyorduk. Dayanamadım sordum.
"İstiyor musun?"
Yutkundu ve başıyla onayladı beni.
"Sen istiyor musun?"
Bende başımla onayladım. Elimle yanımı işaret ettim ve Eda kalktığı yerden yanıma geldi. Koltuğa oturacakken vazgeçip kucağıma oturdu. Bir elini boynuma,bir elini de saçlarıma atıp oynamaya başladı. Yavaşça ona yaklaştım ve bir elimle bacağını,diğer elimle de belini kavradım. Dudaklarımız arasında kısa bir mesafe bıraktım ve dudaklarına üfleyerek konuştum.
"Defne gelirse ne yapacağız?"
"Bütün gecemiz mahvolacak"
En sonunda dudaklarımızı birleştirdim. Hemen karşılık vermeye başladı. Ağzımın içine inliyor ve beni zevk içinde bırakıyordu. Nefesim tükendiği için dudaklarından ayrıldım. Karşımda ki bedene baktığımda göz bebekler zevkten büyümüş,dudakları kıpkırmızı ve terden alnına yapışmış saçlarıyla beraber bir Eda vardı.
"Daha ne kadar izleyeceksin?"
Diyerek dudaklarıma uzandı ve dudaklarımızı birleştirdi. Üst dudağına çile çektirirken,o benim alt dudağımı ısırıyordu. Ağzıma gelen metalik,acı tatla yüzümü buruşturdum. Dudaklarımızı ayırdı ve bana baktı. Dudağıma bakınca arsız bir sırıtma yerleşti yüzüne.
"Biraz abartmışım galiba?"
"Galiba"
Onu koltuğa yatırdım ve boynuna doğru yöneldim. Onun eli de göğüslerim de dolaşıyordu. Kafasını arkaya atarak bana daha çok yer sağladı. Zevk aldığını belli eden mırıldanmalar kulağıma doluşunca gülümsemeden edemedim.
"Gerçekten koltukta mı yapacağız?"
"Neden? Beğenemedin mi?"
"Kesinlikle beğenmedim" omuzlarımdan beni itti ve altımdan kalkarak yatak odama doğru yürümeye başladı. Yürümeden önce konuştu.
"Burada kendini tatmin edebilirsin,ya da odana gelip beni tatmin edebilirsin. Karar senin" diyerek odama girdi.
Hemen ayaklandım ve peşinden gittim. Odama girdim ve kapımı kapattım.
"2.seçeneği seçiyorum"
"Güzel seçim"
Eda yatağın karşısında durmuş beni bekliyordu. Yanına yaklaştım ve belini kavradım. Üstünde ki tişörtü bir hamlede çıkartıp,sütyeninden taşan göğüslerine baktım. O da benim üstümü çıkartıp göğüslerime baktı.
Yavaşça onu yatağa iterek altıma aldım. Ellerim üstünde durmuş karşımda ki bedene bakıyordum.
"Artık izlemeyi kes ve beni becer"
Elim pantolonunun düğmelerine gitti ve yavaş yavaş çözmeye başladım.
"Daha kibar olabilirsin bence"
"Anneciğim,kediciğini memnun eder mi?"
"Elbette eder"
Diyerek pantolonunun düğmelerini açmayı bitirip,doğruldum. Pantolonunun uçlarından tutup hızlıca çektim. Elimde ki kumaş parçasını odanın bir kenarına attım. Karşımda iç çamaşırlarıyla duruyordu. Sırtından tutup doğrulttum ve sütyeninin kopçasını açıp fırlattım. Sertleşmiş göğüs uçlarına bakarken gülümsedim.
"Benim için sertleşmiş olduklarını bilmek aşırı zevkli"
Yavaşça eğildim ve bir göğsünü ağzıma aldım.
"Ahhm"
İnlemesiyle gülümsedim ve daha hırslı emmeye başladım. Göğüslerinden ayrılıp,yataktan kalktım ve eşofmanımı çıkartıp geri yatağa yerleştim.
Islanmış çamaşırını yavaşça indirerek bacaklarından çıkardım ve fırlattım. Islanmış kızlığa bakarak sırıttım. Dilimi deliğe gönderdim. Yavaşça içinde gezdirmeye başladım. Eda saçlarımı tutarak kendine daha çok bastırdı. Dil dalbelerimi hızlandırarak daha çok inlemesini sağladım.
"Ceyda-ahh!"
Dilimi içinden yavaşça çıkardım ve karnına bir öpücük kondurup doğruldum. Karşımda ki İlahi görüntüye baktım. Elim yavaşça kızlığına gitti ve bir parmağımı içine gönderdim.
"Ahmm!Ceyda-ah!"
Alıştığını düşündükten sonra 2.parmağımı da içine gönderdim ve hareket ettirmeye başladım. Eda'ya doğru eğildim ve dudaklarımızı birleştirdim. Ağzımın içine inliyordu. 3.parmağımı da göndererek zevkten çıldırmasını sağladım. İçinde ki hareketlerimi hızlandırdım. Hassas noktasını bulduğumda oraya vuruşlar yapmaya başladım. Kısa süre sonra boşaldı. Elimi deliğinden çekip ağzıma götürdüm.
"Hmm tadın güzelmiş. Bakmak ister misin?"
Diyerek dudaklarımızı birleştirdim. Ayrıldım ve konuştu.
"Bende beğendim"
Elime tekrar ağzıma götürerek iyice yaladım ve o sıvıyı temizledim. Kendimi Eda'nın yanına attım.
"Güzel miydi?"
"Oldukça güzeldi"
Verdiği cevapla gülümsedim ve Eda'yı kollarım arasına alarak,beraber uyuduk.
.
.
.