*8

308 19 42
                                    

Ceyda'dan

Ağlama sesleriyle uyanarak etrafıma baktım. Eda yanımda değildi. Tuvalettedir diye düşünüp yataktan kalktım ve hemen üstüme birşeyler geçirip Defne'nin odasına gittim. Defne yerde oturmuş,elinde oyuncağıyla ağlıyordu. Yanına çömeldim ve sordum.

"Neyin var tatlım?"

Oyuncağı göstererek konuştu.

"Bay kovboyun sevgilisi Bayan kovboy kayıp"

Koltukaltlarından tuttum ve kucağıma aldım.

"Biz buluruz annenle. Sen biraz daha uyu,saat çok erken"

Kafasıyla onayladı. Defne'yi yatağa yatırdım ve üstünü örtüp odadan çıktım.

"Eda?"

Evde ses yoktu. Tuvaletin kapısına tıklattım ve gene seslendim.

"Eda?"

"Burdayım burdayım"

Eda birden tuvaletten bornozuyla çıktığında şaşırmadan edemedim. Odama doğru adımlamaya başladı bende peşinden gittim.

"Defne'nin oyuncağı Bayan kovboy kaybolmuş. Ağlıyordu,yatırdım"

Gardılobumdan rahat bir pijama takımı aldı ve karşımda giyinmeye başladı. Kocaman gözlerle Eda'nın vücuduna bakıyordum.

"Ne oldu şaşırdın? Dün gece gördün zaten"

"Gördüm gördüm de. Karşımda giyinmeni beklemiyordum"

"Giyinirim artık. Sende git bi duş al. Rahatlarsın"

Kafamla onayladım ve odadan çıkıp tuvalete girdim.

...

Eda'yla beraber kahvaltı hazırlıyorduk. O Pankek yaparken bende masayı kuruyordum.

"Eda yemekten sonra birşey konuşacağım"

"Konu ne?"

"Emir'le ilgili"

Eda bana döndü ve baktı.

"Ciddi bir konu mu?"

"Kesinlikle ciddi bir konu"

Eda kafasıyla onayladı ve önüne geri döndü. Masayı dizmeyi bitirdiğimde Defne'yi uyandırmaya gittim. Odasına girdim ve yatağının yanına yaklaşıp konuştum.

"Defne hanım. Kahvaltınız hazır,pankek yapılıyor"

Defne hemen yataktan kalktı.

"Pankek mi?"

Onun bu haline kahkaha atarken Defne bana vurmaya başladı. Kendime zar zor gelip konuştum.

"Evet evet pankek"

"Hemen yiyelim" diyerek benden kaçmaya çalıştı. Onu tuttum ve kucağıma aldım.

"Önce yüz yıkanacak hanımefendi"

Diyerek tuvalete doğru götürdüm.

"Kendin yıkayabilirmisin?" Kafasıyla beni onayladı.

"Ben mutfaktayım" diyerek tuvaletten çıktım ve mutfağa indim. Pankeklerle cebelleşen Eda'yi görünce gülümsemeden edemedim. Sessizce yaklaştım ve kollarımı beline doladım,çenemi de boynuna koyup izlemeye başladım.

"Ceyda annesinden ayrılmayan küçük çocuk gibisin"

Beni benzettiği şeyle güldüm.

"Defne ile çok benziyorsunuz"

Years // GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin