Bölüme geçmeden önce oy verirseniz çok sevinirim..
Hepinize iyi okumalar..19 Şubat 2021
(Işık'tan)
Aceleyle evden çıkmaya çalıştığımda saat çoktan dokuzu geçmişti. Birinci dersi kaçırsam bile ikinciye mutlaka yetişmem gerekiyordu. Neden mi?Çünkü ailem devamsızlıklarımı nadiren de olsa kontrol ediyordu. Fazla göze batmamak en iyisiydi. Düşüncelerimi bir kenara bırakıp askıda duran çantam ile montumu alıp durağın yolunu tuttum. Durağa vardığımda şansıma otobüs erken gelmişti. Yaklaşık yirmi dakika sonra okulun önüne gelmiştim.
Tenefüs olana kadar iki dakika sigara içsem bir şey olmazdı bence. Seri hareketlerle montumun cebinden sigara paketim ile çakmağımı çıkartıp sigaramı yaktım. Sigaramı içerken bir yandan da hocaların beni fark etmemesi için etrafa göz atıyordum. Tam bu sırada okulun önünde siyah bir araba durdu.
Arabanın sahibi kimse gerçekten zengin olmalıydı. Nerden mi anladım? Arabanın plakası özel plakaydı.. 26 BTY 04. Merakıma yenik düşüp icinden kim çıkacak diye arabaya bakmaya devam ettim. Arabanın içindeki her ne yapıyorsa bir türlü çıkmak bilmedi. Sonunda arabanın kapısını açıldığında aşağı uzun boylu sarışın bir çocuk indi. Bana kısa bir bakış atıp okulun kapısına doğru yürümeye başladı. Neden bu kadar ilgilenmiştim ben bu çocukla? Daha fazla dikkat çekmeden arkamı dönerek sigaramı içmeye devam ettim.
(Batu'dan)
Kendini bilmezin birisi yüzünden okulda kavga etmek zorunda kalmıştım. Ve en boktan olanı ailem aranmıştı. Babam kesin bir ton laf edicekti. Eğer burdan da atılırsam bu değiştirdiğim üçüncü okul olacaktı. Arıza çıkartmadan en fazla 2-3 ay durabiliyordum. Belki de daha az. Siktigimin biri ya bana laf atıyor ya da benimle uğraşıp sabrımı sınıyordu. Bende tahmin edeceğiniz üzere bir noktaya kadar sabır edebiliyor ve en sonunda patlayıp karşındakine dalıyordum. Bunun yüzünden doktora bile gitmişliğim vardı. Neymiş öfke nöbetleri geçiriyormuşum. Tedavi olmam lazımmış. Halt etmişler. Tedaviye falan ihtiyacım yoktu benim. Neyse konumuza dönelim.
Bu okulda da birisiyle kavga ettiğim için okulumu tekrardan değiştirmek zorunda kalmıştım. Ayrıca o ettiğim kavgalar da kavga sayılmazdı. Karşı taraf yürüyüp, konuşabilidiğine dua etmeliydi bence. Düşüncelerimden sıyrılıp yataktan kalktım.
Banyoda elimi yüzümü yıkadıktan sonra dolabımın önüne geçip siyah kotlarımdan birini çıkarttım. Üzerine rastgele siyah bir boğazlı kazak ayarlayıp ikisini beraber yatağa bıraktım. Bugün cuma olduğu için sadece okula kayıt yaptıracaktım. Müdür bey telefonda babama pazartesi başlamamın daha uygun olduğunu söylediği için üç gün daha o iğrenç okula gitmeme gerek yoktu. Bunu fırsat bilerek oyalanıyordum.
Elimdeki kıyafetleri yatağa bırakıp tekrar banyoya geçip duşu açtım. Buz gibi suyun altında biraz daha oyalandıktan sonra havluyu belime bağlayıp kahve yapmak için mutfağa geçtim. Kahvemi hazırlarken bir yandan da gideceğim okulun konumuna bakmakla uğraşıyordum. Kahvem hazır olunca elimdeki telefonu bir kenara bırakıp üzerimi giyindim. Saçlarımı kurulamaya gerek görmediğimden sadece üzerime parfüm sıktım. Kahvemi bitirmeden bardağı öylece odamda bırakarak deri ceketimi alıp evden çıktım. Asansöre bindiğimde kendi yansımamla yüz yüze geldim. Nasıl göründüğümü incelemeye başladım. Tam istediğim gibi tepeden tırnağa simsiyahtım. İyi ki son anda beyaz ayakkabılarımdan vazgeçip ceketimle uyumlu olan botlarımı giymiştim. Asansör otoparkta durunca arabama doğru yürüdüm. Cebimden anahtarı çıkartıp arabama bindim. Okul evime o kadar da uzak değildi. Ama biraz arabayla dolaşmak istediğim için yolumu uzatmaya karar verdim. Arabamı çalıştırıp yola koyuldum.
Yolda giderken telaşla muhtemelen okula yetişmeye çalışan bir kızı fark ettim. O da benim gibi simsiyah giyinmişti. Onunla aramızdaki tek fark saç rengimizdi. Karamel rengindeki saçları pürüzsüz bir şekilde omuzlarına kadar uzanıyordu. Biraz önümdeki otobüsü durdurarak otobüse bindi. Nedensizce onu tekrar görmeyi istiyordum. Ama göremeyeceğimi bildiğimden gaza yüklendim. Otobüsü geçerek farklı bir sokağa girdim. Nasıl olsa navigasyonla her türlü o okulu bulabilirdim.
Yarım saat kadar dolaştıktan sonra okulun kapısının önünde durdum. Arabadan tam inecekken yolun karşısında biraz önce durakta gördüğüm kızın olduğunu fark ettim. Arabanın camlarının filmle kaplı olmasından cesaret alarak kızı incelemeye başladım. Nasıl olsa ona baktığımı göremezdi. Soğuktan kızarmış elleri ile tuttuğu sigarasını belirli aralıklarla içiyordu. Onunda arabaya baktığını fark edince arabadan inip kapıyı kapattım. Arkama dönüp ona kısa bir bakış attıktan sonra ağır adımlarla okulun kapısına doğru yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VEDA.
Teen FictionBen sen olmadan yaşayamam...Beni sensiz bırakma...Beni bizsiz bırakma...