Bu sabah abim su dökmemişti hayret.. Neyse rahat bi uyku çekip uyanmıştım. Seda belasından da dün kurtulduk şükürr. Diye düşündükten sonra aşağıdan gelen seslerle aşağıya indim.
Aşağıda; Abim, Bahar, Umut, Mahalleden Elif ve Serkan onlar da sevgiliydi zaten ve Kerem abi vardı. Serkan ve Kerem de abimin arkadaşı olur. Çok iyi insanlar hepsi tanısanız çok seversiniz o yüzden hepsini tanıtıcam bu hikayede.Mısr: Hayırdır gençler ne bu tantana sabah sabah sesinizle uyandım uykumu tamamlayamadım ben.
Dedim ama uykumu çokta güzel almıştım ama olsun onlar öyle bilsinElif: Mısracım biz istanbula gidiyoruz Serkan abinle,ondan önce vakit geçirelim dedik
Mısra: Ne İstanbul u ya neden gidiyosunuz ki? Gitmeyin be sizsiz olmaz burası
Bahar: Evet o yüzden de biz kızlar kahvaltı hazırlayalım. Son kez değil tabi ama uzun bir süre görüşemicez gibi görünüyo o yüzden hadi bakalım biz mutfağa erkekler de napıyolarsa yapsınlar.
Dedi ve biz mutfağa gittik kahvaltı hazırlamak için. Bakalım içerde neler dönüyo.
Mert: Ya belli etmeden nasıl hazırlık yapıcaz oğlum biz ya anlarsa?
Umut: Biri dolaşmaya çıkarsın Mısrayı ama o kim olcak? Kızlar da doğum günü elbisesi bakcaklarmış Mısraya. Nasıl olcak kim götürsün?
Serkan: Valla kardeşim kızların işi var ben pasta alıcam, Mertle Keremde evi süslesin sende kızı dolaştırcaksın artık.
Ay ne tesadüf demi 😅
Umut: Valla ben gezdiririm de ya belli edersem? Oğlum kıza ne dicem niye gezdiriyorum ben?
Mert: Haklı. Ben gezdiririm kardeşimi siz burayı halledin Keremle Umut.
Kerem: Kardeşim ev sahibi sensin ya hani süslencek yerleri sen bilirsin biz ne yapalım yani Umutla sen yardımcı olursun bana oğlum kardeşimiz Umut güvenmiyo musun yoksa?
Mert: Güvenmemekle ne alakası var Kerem boş konuşma kardeşim o yüzden şey etmedim ben. Her neyse ya tamam sen gezdir Umut bahane bulursun artık ben abisi olarak kolayca gezdirirdim ama siz bilirsiniz hadi bakalım ne diceksin.
Kahvaltıyı hazırladık hep beraber yedik. Masada herkes bi heyecanlı gibiydi sebebini bilmiyordum ama üzerinde de durmadım fazla. Televizyon izliyorduk ki Umutum geldi ve o da oturdu.
Umut: Ya arkadaşlar ben bugün bi kıyafet alışverişi yapayım diyorum ben pek anlamıyorum ya benle biriniz gelin be beraber seçelim. Söz lan kim gelirse ona da alırım bi takım.
Keşke ben gidebilsem Umutumla..
Mert: Valla ben gelemem bugün dışarda işimiz var bizim Keremle uçak bileti almaya gidicez şansına küs.
Kızlara da sordu en son sıra bana geldiğinde heyecan yapmıştım. Ne yani Umutumla gidip ona kıyafet mi alacaktık? Ayyy damatlık alışverişi gibi var bi hayalimiz... Neyse çok kaptırma kendini Mısracım çünkü sen gitmiyosun
Umut: Mısra sana sormadım sen gelir misin kızlar daha çok anlar böyle şeylerden gibi geldi bana sen gelsen benle olmaz mı?
Oha ne dedi o çıkma teklifi mi şimdi bu? Yok artık Mısra çocuk kıyafet bakıcak kıyafet. Abime doğum gününde güzel bi takım almıştım o gün de zevkimi beğenmişti evimin direği ondan böyle söylemiş olmalı.
Mısra: Benim bugün bi işim yok valla herkes bi yerlere gitcekmiş ama ben evde olucam sorun olmaz yani benim için. Abim de izin verirse gelirim tabiiki.
Mert: Yok abicim ne sorunu git tabi kıyafet beğen Umut abine
Abine dediğinde yine canım yanmıştı ama alıştı artık canım da o kadar çok yanıyordu ki yanacak yeri kalmamıştı garibimin....
Mısra: eee tamam o zaman ben hazırlanayım saat geçmeden çıkalım kolay değil öyle kıyafet beğenmek hemen çıkarsak iyi olur.
Dedim ve yukarı çıkıp Umutumla ilk datemiz gibi bişey olduğu için biraz özenmiştim kıyafetime. Gelinlik beyazı bir elbise altına kırmızı bir spor ayakkabı parfüm de sıktım tabi güzel kokmak önemli küpe ve bileklik de taktıktan sonra hazırdım hadi bakalım çıkalım şu dateye ;))
Yolda yürüyorduk ki ayağım taşa takıldı. Umut belimden tuttuğunda göz göze gelmiştik. O taşı öpmek istiyorum şuan Umuta bu kadar yakından bakabiliyordum onun sayesinde.
Umut: İyi misin güzelim?
Hah güzelim mi ? Güzelin miyim gerçekten Umut? demek geldi içimden bir an için sonra saçma olacağı için vazgeçtim.
Mısra: şey iyiyim ya taşa takıldım bi an sağol ya sen olmasan bembeyaz elbise kirlenicekti.
Evet şuan önemli olan o beyaz elbiseydi ne yani gelinlik beyazı benim için çok önemli yani.
Umut: Aman elbiseyi kirletmeden yapalım şu alışverişi bugün için güzel de giyinmişken bozmayalım.
Dediğinde ona baktım bugün ne vardı ki?
Mısra: bugün ne var ki ben onun için giyindim?
Pot kırdığımı anlamıştım ama hemen toparlamam lazımdı
Umut: Bişey yok ya hani kıyafet bakıcaz ya ondan şey ettim ben. Yoksa bişey yok yani kıyafet bakıcaz bana aynen kıyafet.
Ağzında birşeyler gevelemişti bişey anladıysam arap olayım. Her neyse bikaç şey baktıktan sonra saat 6 olmuştu eve dönüyorduk artık. Herşey çok iyiydi bugün dondurma yedik kıyafet baktık Umut onu denerken çok yakışıklı olmuştu bir an öpmek istedim ama kendime engel oldum tabi. Salak mısın Cemile herşeyi mahvediceksin. Hele ki bugün böyle güzel geçmişken....
Kafamdaki düşünceleri bir kenara attım ve eve girmek için kapıya geldiğimizde ışıklar kapalıydı abim nerdeydi acaba diye düşünerek içeri girdim veee....
Bakalım gelecek bölüm nasıl geçecek? Şuana kadar iyi gidiyoruz bence buraya kadar tek gecede yazdım dediğim gibi can sıkıntısından yazıyorum beğenmediğiniz yerler varsa yazmanız benim için çok önemli arkadaşlar. Seviliyorsunuuzz öptüümm❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı (Devam Ediyor)
Roman pour AdolescentsBu kitapta Mısra'nın abisinin arkadaşına olan aşkını okuyacağız bakalım abisinin arkadaşı da ona aşık olacak mı? iyi okumalar... Oy vermeyi unutmayalım ;))