6

2.3K 115 43
                                    

Hellooooo. Naberr ? Nasılsınız?Ayy ben çok hastaydım o yüzden bölüm atamadım.Hala hastayım slkdkwlskd. Am sizin için bölüm atıyorum. Lütfen kıymetimi bilin.İlaç kullanıyorum.İnşallah en kısa sürede iyileşip size yeni ve güzel bölümler atarım.O zaman hikayeye geçelim.İyi okumalarr. Seviliyorsunuz. 🩷

Taehyung, Jungkook'un bu halini görünce sırıttı. Bir eliyle, Jungkook'un ağzını kapatırken, diğer eliyle Jungkook'un belini kavrayıp arabadan inmesi için destek verdi.

Jungkook, belinde hissettiği el ile irkildi. Kalp atışı hızlandı. Arabadan indikten sonra şirkete ilerlemeye başladılar.

Jungkook, bir çocuk gibi koşuşturarak şirkete girdi. Taehyung, koşar adımlarla Jungkook'un peşinden gidip kolundan tuttu. Jungkook, aniden kolundan çekilmesiyle geriye doğru sendeledi.

Arkasını dönünce Taehyung'un siyahlarıyla karşılaştı. Taehyung, kalın sesiyle konuştu:

"Dur , yavaş ol! Düşeceksin."

"Yaa hayırrr , bir şey olmaaazzz."

"Hayır. Hadi gel sakince ve yavaşca girelim şirkete."

"Off yaa."

"Oflama hadii."

Taehyung, Jungkook'un kolunu bıraktı ve belini kavrayıp yürümesi için destek oldu. Taehyung ve Jungkook'u yan yana gören herkes şok olmuş bir şekilde izliyordu.

- Aaa bu kim?

- Yeni çalışan falan mı acaba?

- Belkide Taehyung Bey'in sevgilisidir. Baksanıza çok yakınlar.

- Taehyung Bey ve aşık olmak mı? İmkansız gibi bir şey.

- Ancak tek gecelik ilişkileri olur.

- Hem yanında ki bir erkek. Taehyung Bey'in gay olma ihtimali yok.

- Bence var ve öyle. Hatta yanındaki de sevgilisi.

- Var mısın iddiasına?

- Varım ulan.

- Kazanan kaybedeni öper.

- Bana uyar.

(Evet taekookun içinde başka bir ship yaptım. Kim olduklarını inanın bilmiyorum)

JEON JUNGKOOK

Tek gecelik ilişki mi? O kadar konuşmanın arasında takıldığım tek şey oydu. Yoksa benide mi tek gecelik olarak kullanacak? O yüzden mi böyle yakın davranıyor? Hey , ben buna niye üzüldüm şimdi? Daha bir gün bile olmadı Jungkook. Umarım adama aşık olmamışsındır.

KİM TAEHYUNG

Şirkettekilere delici ve ölümcül bakışlarımı gönderdikten sonra bakışlarımı Jungkook'a çevirdim. Biraz üzgün gözüküyordu. Yüzü asıktı. Neye üzülmüştü ki? Acaba sorsam mı? Yok ya banane niye sorayım ki? Ama merak ettim yaa. Sorim en iyisi.

Taehyung, durdu ve Jungkook'u da durdurdu. Jungkook'un ellerini tuttu ve aklındaki soruyu sordu.

"Jungkook, iyi misin? Neden üzgünsün?"

"Ben üzgün değilim ki."

"Jungkook, bana yalan söyleme. Yüzünden her şey anlaşılıyor zaten. Hadi söyle ,neye üzüldün?"

Jungkook, iç çekerek açık sözülükle:

"Sen beni tek gecelik olarak mı görüyorsun?"

Taehyung'ung, duyduğu soru ile gözleri büyüdü.

"Ne! Hayır tabikide. Seni böyle düşündüren ne?"

"Şirkettekiler dedi ya hani Taehyung Bey aşık olmaz sadece tek gecelik ilişki yapar diye. Sende bana iyi davranınca bende sen beni tek gecelik olarak kullanıcaksın sandım."

"Ow hayır tabiki böyle düşünme. Benim aklımdan asla öyle bir şey geçmedi. Geçmez de."

"Peki bir şey daha sorabilir miyim?"

"Tabii."

"Gay misin?"

Bölümü nasıl buldunuz? Hastayım bu yüzden pek yazamadım. Ve zor sınavların hepsi üst üste geldiği için ders çalışmaktan yazamıyorum. Yarın sınavlarım bitiyorrr. Ve size uuuupuzun bölümler yazıcamm.Bu bölüm kısa oldu biraz. Ama aklımda gerçekten çok güzel şeyler var. Lütfen bölüm hakkındaki eleştrileri yorumlarda belirtin. Sizi gerçekten seviyorum. Şimdilik gidiyorum. Taekook ile kalın 🩶

KÜÇÜĞÜM (taekook) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin