Merhaba,
Umarım bu seriyi seviyorsunuzdur..
Ancak bu seri mini bir fic..
---
"Ben sadece üste olurum güzelim." Tek kaşımı kaldırarak yüzünü görebilecek kadar geri çekildim.
"Sadece?" O da tek kaşını kaldırdı; "Sadece." Baskın bir şekilde konuştuğunda; "Olmaz." Net bir şekilde söyledikten sonra tekrar boynuna yasladım yüzümü. Kıkırdadığında omzuna vurdum uyarıcı şekilde. Gülüşünü bastırdıktan sonra beni kucağına alarak sudan çıktı.
Çıplak olduğum için utanarak daha fazla sığındım boynuna. Bir havlu alarak bedenimi örttü ve giyinme odasına girdi.
Bedenlerimiz nerdeyse aynı boyuttalar, sadece benim belim biraz daha ince. Buna rağmen beni kolaylıkla taşıya biliyor. Ben onu bu kadar rahat taşıyabilir miydim şüpheliyim.
Tüm askerlerle beraber antreman yaptığım için çok yorgunum. Gözlerimi açık tutmakta bile zorlanıyorum.
Kralın giyinme odasında ki koltukta havluya sarılmış şekilde otururken, kral altına bir şort geçirdi ve muhtemelen benim için olan bir şortuda elinde tutuyordu. Sonrasında da eline bir tişört alarak yanıma geldi.
Bacaklarımdan şortu geçirdikten sonra belime çekti ve havluyu alıp yanıma gelişi güzel attı. Tişörtümü bile giydirdikten sonra tekrar kucağına aldı.
"Ayaklarımın ve bacaklarımın sağlam olduğunu biliyor muydun?" Kaşlarımı kaldırarak sorduğumda kare gülümsemesini bahşetti bana. "Biliyorum ama zaten tüm gün antreman yaptın." Gülümseyerek kafamı yeniden boynuna gömdüm.
Yatağa geldiğimizde beni üstüne yatırdı. Biraz kirli konuşsam ne olurdu ki?
Gülerek omuzlarına ellerimi koydum; "Bak hep üste olmuyormuşsun." Tek kaşını kaldırarak histerik bir gülüş verdi; "Belkide sikimin üstünde tavşan gibi zıplamanı istiyorumdan." Gözlerimi devirdikten sonra tekrar sokuldum boynuna. Sanırım üstte olma ihtimalim neredeyse yoktu. Ama hep altta olamam ki! Koskoca komutanım ben! Ulan karşımda ki kral. Benden binlerce kat üstün.
Düşüncelerim içerisine uykuya dalmıştım bile.
Kim Taehyung--
Bana bambi gözlerle bakarken kendimi tutamayıp ona bir şey için izin vermiştim. Boynuma atladığında anladım ki duygularını saklayan tek kişi ben değilmişim.
Güzel kokusunu içime çekerek sarıldım ona derince. Sonra aklıma antreman yaptığı ve terli olabileceği geldiğinde hasta olmaması için odama götürdüm onu. Tabi ki de kucağımda. O boynuma yaslandığı için görmedi ama bir saray çalışanı onu kucağımda taşıyışına şahitlik etti. Yarın kesinlikle onunla alay eden hadsizler olacaktır.
Sarayda yetkili olduğu gece kralın kucağında odasına doğru gittiler...
Umarım düşmanlarına gösterdiği acımasız tarafını o aptallara da gösterir. Bu tarz şeyler benim kulağıma çok gelmez. Normalde siklemezdim. Kimse de artık bana söyleme gereği duymuyor.
Kucağımda odama sokmak üzereyken kucağımdan indiğinde sinirlerim tepeme bindi ama sadece sarılmıştı.. Eşim veya sevgilim bize olmamıştı daha. Ona kızmak gibi bir şey yapamazdım.
Ama amacı sadece duş almaktı. Yani benim amacımla aynı. Tekrar kucağıma aldığımda bu sefer tek elimi kullandığım için elimi direk bacaklarının arasına doğru atmam gerekti. Aslında kıyafetlerinden dolayı elimin neresinde olduğunu tam anlamamıştım tabi ki dudağını ısırıp boynuma saklanana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the king/ taekook✔️
ChickLitKral Kim Taehyung, ülkesinin kuzeyinde büyüyen şavaşa bizzat görmek ister. Komutan Jeon Jungkook ile tanışık aşık olacağını bilmeden.. semexseme Mini fic (Bölümler normal uzunlukta ancak bölüm sayısı az olacak.) king #1 semexseme #1