,,Po škole pôjdeme k ujovi Jinovi a tete Alex." Povedal som svojej dcére keď som ju ráno viezol do školy.
,,Super a bude tam aj Ben?" Spýtala sa ma a ja som sa uškrnul. Tí dvaja majú k sebe akosi blízko.
,,Určite bude ale nemáte vy dvaja medzi sebou niečo?" Spýtal som sa jej a všimol si, že sa zapýrila. Na tom som sa uchechtol.
,,Nie, však ja mám na chalanov ešte čas." Usmial som sa a zastavil pri škole. Otočil som sa na ňu a žmurkol.
,,Tak bež. Okolo pol 1 tu budem čakať nie že budeš meškať." Pretočila očami a uškrnula sa ako to viem ja.
,,Áno papa." Vystúpila a utekala do školy. Vyštartoval som a odišiel do svojej práce. Ak sa chcete spýtať čo sa stalo s BTS tak sme to ukočili. Pre dobro našich rodín.
Yoongi a Namjoon robia hudbu alebo sú hudobný producenti. Yoongi sa aj venuje basketbale. Hobi a Jimin sú učitelia tanca i keď Jimin sa aj venuje oprave aút. Jin je niečo ako kuchár na voľnej nohe? Ale aj itečkar. Tae je učiteľ na saxofóne. A ja? Robím box, sem tam maľujem a taktiež robím hudbu.
Vystúpil som z auta a vydal sa do telocvične si zaboxovať keď som tam nebol vyše týždňa. Odišiel som do šatne kde som sa prezliekol, nikto okrem mňa a pár deciel tu nebol. Poobzeral som sa okolo seba a všimol si, že si každý udiera do jedného vreca. Potichu som zavrčal a svoje rukavice som hodil vedľa seba aby som mohol začať s tréningom.
Tento deň bude zaujímavý.
Zdravím každého jedného starého aj nového čítatela. Ak tu niekto bol počas toho čo som to pozastavila tak som veľmi šikovná osoba a vymazala som omylom áno omylom všetky časti okrem tej prvej. Takže ak si niekto niečo zapamätal, zabudnite na to. Naozaj. Ďakujem za pochopenie.
YOU ARE READING
Hate or Love
Action7# Vzdala sa svojho dieťaťa. Po 6 rokoch sa objaví aby ho získala. Stretne sa s osobou z minulosti. Pomôže mu? Alebo sa tam stane niečo horšie.