"Hej dávaj bacha!" Zakričala som na niekoho kto do mňa drgol a mne padli všetky veci na zem. Povzdychla som si ale začala som ich zbierať.
,,Prepáč, nevšimol som si ťa. Asi si tu nova či?" Pretočila som očami ale prikývla som. Na novej škola som bola 2 týždne aj s prestupom.
,,Pomôžem ti. Ja som Jungkook a ty?" Podal mi ruku, na ktorú som sa dlho pozerala. Prijala som ju ale to som ešte nevedela, že som si podpísala najhoršie roky na strednej.
Po vyše 9 rokoch od odchodu zo strednej ho znovu vidím. Všetci okolo mňa sa rozprávajú a ja ich počúvam. Cítim na sebe jeho pohľad, ktorý ma sleduje a snaží sa ma niekde zaradiť.
Ja som sa po odchode zo strednej a nástupu na vysokú zmenila. Prestala som nosiť okuliare a začala nosiť kostymi namiesto teplákov. No musím povedať, že i keď som si ho prezrela iba 10 sekúnd aj on sa zmenil. Zmužnel.
,,Tak Jane čo robíš ak môžem vedieť?" Spýtal sa Jimin a ja som sa usmiala.
,,Som právnička v Amerike asi tak 4 roky. A zatiaľ sa mi darí."(Budeme ignorovat fakt že jej nevychádzajú roky áno?)
Jimin prikývol a vyzeral, že sa ma chce ešte niečo spýtať ale nevedel čo.
,,Aby som ti ich úplne predstavila tak Yoongi, Cora a Hobi, Tae a Adriana, Namjoon a Mia, Jimin a Aurora, Jin a Alex a nakoniec Jungkook." Na každého som sa mierne usmiala. I keď pri Jungkookovi to bolo len také meh ale bolo mi to jedno. Zrazu k nám pribehlo malé dievcatko.
,,Oci, už je jedlo?" Prišla k Jungkookovi a sadla si mu na nohy. Mierne som vytreštila oči ale hneď som to zamaskovala. Čakala som všetko ale, že Jungkook na strednej poriadny sukničkár bude mať dieťa tak to som nečakala.
,,Ešte 5 minút áno miláčik?" Usmial sa na ňu a ona prilývla.
,,Môžem ísť u vás na toaletu?" Spýtala som sa Yoongiho a on mi povedal kde sa nachádza.
Ked som bola pred zrkadlom, opláchne som si tvár a zhlboka sa nadýchla. V duchu som sa povzbudzovala, že to všetko zvládnem i keď som mala chuť hneď odísť.
*Klop, klop*
,,Hneď!" Zakričala som a zastavila vodu. Otvorila som dvere a tam stal Jungkook. Prekvapene som naňho pozerala. Chcela som okolo neho prejsť ale chytil ma za ruku.
,,Konečne sa stretávame Mackeyova" povedal a uškrnul sa. Pokiaľ som v tvári nebola teraz bleda tak už som. Dúfala, že si nespomenie.
,,Čo chceš Jeon." Povedala som odmerane a zdvihla hlavu.
,,Nič len som nečakal, že ťa tu stretnem už je to dlhá doba čo sme boli naposledy spolu čo?" Zatla som zuby, odstrčila som ho a prešla okolo neho.
VOUS LISEZ
Hate or Love
Action7# Vzdala sa svojho dieťaťa. Po 6 rokoch sa objaví aby ho získala. Stretne sa s osobou z minulosti. Pomôže mu? Alebo sa tam stane niečo horšie.