🌩️

17 3 0
                                    

Jane

Bola som na ceste za Jungkookom prebrať pojednávanie, potrebujem z neho dostať veci aby som si bola istejšia, že to bol iba podvrh a nič iné. Jungkook v predbežnom zadržaní sedel už vyše dvoch týždňom pretože sa so mnou odmietal rozprávať. Pred dvoma dňami som mu niečo povedala čo ho donútilo už spolupracovať i keď nebol veľmi nadšený.

,,Že vás to stále bavi. Ja by som sa na to už vykašľal." Povedal mi strážnik pri dverách a ja som v duchu pretočila očami. Jemu môže byť jedno či ma to baví alebo nie.

,,Ja som tu od toho aby som mu pomohla." Odpovedala som a konečne ma pustili za ním. Jungkook už sedel za stolom a nevyzeral dvakrát nadšený.

,,Vyspal si sa?" Spýtala som sa ho keď som si sadla za stôl a vybrala podrobne papiere.

,,Ideš ma provokovať?" Zavrčal a ja som si povzdychla. Toto bude ešte boj.

,,Dobre som ticho. Prejdem rovno k veci. Potrebujem od teba aliby či ťa niekto videl. A povedať mi všetko a tým myslím úplne všetko." Povedala som mu a zazrela som naňho. Povzdychol si ale to ma vôbec nezaujímalo. Bola som tam preňho aby som ho odtiaľ dostala.

,,Veci čo sa diali pár rokov dozadu sa spýtaj ostatných. Došla tá ženská pred 5 rokmi dala mi dieťa do ruky a zdrhla. Potom mi zobrala Alice zo školy. Došiel som za ňou a mierne som jej povedal, že pokiaľ to spraví ešte raz tak to nedopadne dobre. Čo sa dialo ďalej ti už určite povedali." Povedal Jungkook naštvato a ja som si očami prešla napísané poznámky. Všetko sedelo do bodky. Zamračila som sa.

,,Nemal si počas tých rokov nejaké opletačky z políciou? Neprišli na nič?" Zdvihla som pohľad z papierov k nemu. Zavrčal ale pokrútil hlavou.

,,Dobre. To bude asi všetko. Súd by mal prebehnúť budúci týždeň. Dovtedy sa pokúsim na nich niečo nájsť." Sľúbila som mu. Postavila sa na odchod. Jungkook už nič nepovedal a ja som to brala za vybavené.

,,Ozaj a ešte toto som zabudla." Z kabelky som vytiahla obrázok čo kreslila Alice a podala som to Jungkookovi. Prvýkrát som ho videla sa úprimne no za to smutne usmial.

,,Je v poriadku, starajú sa o ňu Yoongi a Haven." Povedala som mu a potom odišla.

Ospravedlňujem sa, že časti nevychádzali no musela som sa učiť na skúšky ale už mám po. Takže sa teraz pokúsim dokončiť tento príbeh ako som sľúbila 💪🏻.

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : May 23 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

Hate or LoveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant