Zaklopal som a čakal kedy mi niekto otvoril. Stali sme pred Jinovymi dverami a čakali. Moja dcéra vedľa mňa poskakovala a nevedela sa dočkať kedy uvidí Bena a budú sa hrať. Pochybovačne som sa na ňu pozrel ale nič som nepovedal.
,,Čaute." Jin otvoril a ja som kyvol hlavou. Alice sa k nemu rozbehla. ,,Ujo Jiiin." rozbehla sa k nemu moja dcéra a on ju chytil a zdvihol. ,,Ahoj srdiečko, ako sa máš?" spýtal sa jej a dal sa na kraj aby som aj ja mohol vojsť do vnútra. Vyzul som sa. ,,Dobre, je tu Ben?" spýtala sa a ja som sa uchechtol na co som si od nej vyslúžil naštvatý pohľad. Vyplazol som jej jazyk a na mi to tiež vrátila.
,,Samozrejme, je hore v jeho izbe. Druhé dvere naľavo srdiečko." Položil ju na zem a ona sa rozbehla do jeho bytu. Sadol som si do obývačky.
,,Kde, že máš ženu?" Spýtal som sa ho, keď si sadol ku mne. ,,Stala sa havária, tak musela ísť." Povedal a ja som prikývol. Ak to niektorý nevedia tak Jay je zdravotná sestra v nemocnici na kraji mesta.
,,Ty sa máš ako?" Odpil som si z pohára vody a mykol som plecami. ,,Neviem, teraz tak nijako. Odkedy Alice začala chodiť do školy znovu sme v tom kolobehu toho istého čo predtým." Jednoducho som mu odpovedal. Alice skončili prázdniny a začala škola. ,,Ale nevymenil by som to za nič," Jin sa usmial a prikývol. Vedel o čom som hovoril.
ESTÁS LEYENDO
Hate or Love
Acción7# Vzdala sa svojho dieťaťa. Po 6 rokoch sa objaví aby ho získala. Stretne sa s osobou z minulosti. Pomôže mu? Alebo sa tam stane niečo horšie.