Jane
Stála som pred nákupným centrom a čakala kedy príde Haven. Po vyše 3 rokoch sa znovu stretávame. Mne dali v praci konečne niekoľkotýždňové voľno a ona si našla na mňa čas.
,,Prepáč, že meškám ale dneska je nejako veľa ľudí na cestách." Objali sme sa a vybrali do obchodov a potom na kávu.
,,Tak čo máš nové? Ani nezavoláš ani nenapíšeš. Človek si niekedy mysli, že už ani nežiješ." Uchechtli sme sa. Oprela som sa o stoličku a mierne si povzdychla.
,,V praci to je masaker. Dali nám nových právnikov, ktorý sa ešte len učia. Niekedy mám chuť ich vyhodiť von oknom. Pýtajú sa na také veci, ktoré by mali dávno vedieť. Potom moja sestra sa zasnúbila a moja matka je z toho veľmi nadšená. Aj ja som, len ona, že kedy si aj ja niekoho nájdem vraj mám na to dávno vek i keď si myslím že mám stále čas. Navyše pri mojej praci by som nemala na to čas ani. A moji kamaráti sú obyčajne beštie, ktoré ma mali iba na peniaze. Takže tak. Čo ty? Skôr ty sa pochvál." V rýchlosti som jej to povedala, pretože som nemala chuť zachádzať do detailov.
,,S Yoongim to je viac menej už všetko v pohode. I keď sa stále obáva či niekedy nezdrhnem. A s ostanými to je stále také hh ale pomaly a isto sa to zlepšuje." Povedala a ja som prikývla. Pamätám si na časy keď mi volala a hovorila, že sa vracia späť o pol hodinu vola, že nikam nejde. Potom sme mali veľmi dlhy hovor kde mi všetko vysvetlila.
Po káve sme sa rozhodli, že pojdem s ňou k ním na grilovačku. Najprv som odmietala ale povedala, že ma chce zoznámiť s ostatnými.
*
,,Sme tu!" Zakričala Haven a vybrali sme sa smerom do záhrady kde boli všetci.
,,Zmeškali sme niečo?" Spýtala sa a baby, ktoré tam boli prikyvli. Cítila som sa trochu nesvoja.
,,Hobi s Corou čakajú malé." Povedala jedna z nich a ja som sa pozrela na Haven, ktorá sa usmiala ale ja som vedela, že to nie je pravý úsmev.
,,To je skvele! Hneď som pri tebe len toto je Jane. Kamarátka, ktorú som spoznala v Amerike." Ukázala na mňa a všetci sa na mňa aj pozreli. Nesmelo som sa usmiala a tikala z miesta na miesto očami.
,,Ahojte." Povedala som. S Haven sme zamierili na voľne miesta a ja som si každého prezrela. No na jednom z nich som zostala dlhšie.
To nemôže byť pravda, to sa môže stať iba mne....
VOUS LISEZ
Hate or Love
Action7# Vzdala sa svojho dieťaťa. Po 6 rokoch sa objaví aby ho získala. Stretne sa s osobou z minulosti. Pomôže mu? Alebo sa tam stane niečo horšie.