,,Ona na to nič nepovedala? Iba sa na teba pozerala?" Spýtal sa Hobi a ja som si povzdychol ale prikývol. Odpil som si z vody a zahľadel sa na deti, ktoré sa hrali pri plote.
,,Inak, kde máš ženu Yoongi?" Spýtal sa ho Tae a pohladil Alex po boku. Všetci čo sme tu boli mali svoje partnerky až na mňa.
,,Išla niečo vybaviť do mesta a vraj sem príde aj s kamarátkou." Povedal a odkusol si z mäsa. Zdvihol som jedno obočie. Vlastne jediný, ktorý ešte nemali deti bol Yoongi a Hobi.
,,Inak, chceli by sme vám niečo povedať. Chcela som počkať dokedy príde Haven ale nevydržím to." Povedala cora a široko sa na nás všetkých usmiala. Hobi jej dal pusu do vlasov, a usmial sa na ňu.
,,Som tehotná!!" Mierne vykríkla na čo som zostal zarazeny ale aj šťastný. Všetky ženy čo tu boli vysločili a išli im pogratulovať. Takže ďalšie dieťa do našej veľkej rodiny. Pozrel som sa na Yoongiho, ktorý vyzeral mierne sklamane ale usmial sa.
,,Konečne si sa pochlapil aj ty." Potľapkal som Hobiho po chrbte a uškrnul sa. Sadol som si na svoje miesto.
,,Sme tu!" Zakričala Haven a hrnula sa sem ako taká voda. Zostala stať pri dverách. Zdvihla jedno obočie a premerala si nás pohľadom.
,,Zmeškali sme niečo?" Spýtala sa a baby prikyvli. Teraz som si vsimol vedľa nej ženu, ktorá mala na sebe kostým právničky.
,,Hobi s Corou čakajú malé." Povedala Mia a usmiala sa. Haven mala na tvári úsmev ale nevyzerala, že by sa tešila. Musím sa potom porozprávať s Yoongim.
,,To je skvele! Hneď som pri tebe len toto je Jane. Kamarátka, ktorú som spoznala v Amerike." Usmiala sa na nás. Premeral som si ju pohladom a zdala sa mi povedoma no nevedel som ju nikde zaradiť.
,,Ahojte." Povedala jemno a išli si sadnúť na voľne miesto.
STAI LEGGENDO
Hate or Love
Azione7# Vzdala sa svojho dieťaťa. Po 6 rokoch sa objaví aby ho získala. Stretne sa s osobou z minulosti. Pomôže mu? Alebo sa tam stane niečo horšie.