🌩️

29 2 0
                                    

Od Jina sme odišli okolo pol 5. Vtedy keď sme práve odchádzali došla aj Alex. medzi dverami sme sa pozdravili. Z jej pohľadu som videl, že bola veľmi unavená. Alice sa išla hrať do izby a ja som zostal v obývačke pri telke. Iróniou bolo, že tam dávali nejaký film kde sa hlavná hrdinka zamilovala do mafiána. Pri niektorých scénach som krútil hlavou a hovoril si, že toto môže byť naozaj iba vo filme.

Alicina matka sa nikdy ovtedy neobjavila a ja som pre istotu dal zákaz priblíženia keby sa náhodou spamätala. Skúšal som sa ju skontaktovať hneď potom čo som ju dostal do rúk. Väčšina ľudí vo mňa neverili, že by som práve ja mohol byt otcom. Opak bol ale pravdou. Postavil som sa k tomu čelom a som rad, že som také rozhodnutie spravil.

,,Oci?" Otočil som hlavu za hlasom i keď mi bolo jasne, že tam stojí iba ona. Zdvihol som jedno obočie a čakal čo z nej vypadne.

,,Mohla by som si pozrieť rozprávku?" Nahodila na mňa psie oči, ktoré na mňa neplatia ale tvarim sa, že ma vedia obmäkčiť.

,,Nemala by si náhodou spať? Zajtra vstávaš do škôlky." Povedal som jej ale zdvihol si ju na kolena. Spokojne sa na mne usalašila a ja som jej dal pusu do vlasov.

,,Iba chvíľku. Nechce sa mi ešte spať." Povedala a ja som sa mierne zamračil ale neriešil som to.

,,Môžem mať otázku?" Prikyvol som a potom mi došlo, že to nemohla vidieť.

,,Dnes v škôlke mi Marek povedal, že som hrozná a preto nemám mamu. Je to pravda?" Vytreštil som oči a zamrzol som v pohybe. Alice sa na mňa pozrela s pohľadom pre ktorý by som vedel vraždiť. Rýchlo som sa ale spamätal a hneď som pokrútil hlavou.

,,Nie, nikdy nechcem u teba počuť, že si to myslíš. S tvojou mamou to je trochu zložité ale som si na 100% istý, že to nebolo kvôli tomu. Nie si hrozná, si perfektná taká aká si. A pokiaľ ti niekedy niekto niečo také povie tak to skús ignorovat alebo povedať tvojej učiteľke." Povedal som jej najjemnejšie ako sa dalo. Objala ma a ja som jej to opatoval.

,,Niekedy mi chyba a závidím, že ostatný majú mamu a ja nie. No teba ľúbim najviac na svete." Usmial som sa a stisol ju silnejšie.

,,Ľúbim ťa zlatko." Povedal som jej a dal je pusu na čelo.

Ale zdravím ľudia. Podarí sa mi už po asi 4-5 krát dokončiť tento príbeh?

Hate or LoveWhere stories live. Discover now