Neyine bağlandım ki bu kadar ... Bana bakmayan gözlerine mi , yoksa benim olmayan kalbine mi ?
~Özdemir Asaf~
Siz: İki gün oldu komutanım benim icin koskoca iki gün bir gün bile zor dayanırken bu iki gün nasıl geçti benim için bilemezsin...
Siz: Ve yine mesajlarım gitmiyor :(
Siz: Dün büyük komutanin yanındaydım.
Siz: Bunları sana anlatmamam gerekir ama kendimi tutamıyorum .
Siz: Bugün belki seni görürüm diye her yere baktım ama bulamadım .
Siz: Keşke sana son kez veda edebilsem yürek yangınım ...
Siz: Sen olsan belkide sana cesaret edip böyle sözler söyleyemezdim sen rahatsız olursun diye.
Siz: Ama bundan sonra seni rahatsız etmeden sana karşı olan duygularımı sana yazmak söylemek istiyorum ateş güzeli.
Siz: Biliyorum belkide senin için bir korkaktan farkım yok ama ...
Siz : Bizden olmaz kızıl sevdam .
Siz: Hiç görmediğin birin den olmaz.
Siz: Sana yazarken bile ne kadar acı veriyor bu sözler bir bilsen .
Siz: Keşke keşke kızıl saçlı komutanım.
Siz: Sana son kez veda edebilsem çünkü bu görev diğer gittiğim görevlerden daha tehlikeli ve geri dönmeye bilirim :)
Siz: Sadece şunu bilmeni o kadar çok isterdim ki ...
Siz: Seni ne kadar çok sevdimi bir saç teline bile canımı verecek kadar sevdiğimi bilmeni çok isterdim.
Siz: Bütün hazırlıklar tamam.
Siz: Ankaradan haber bekliyoruz gitmek için .
Siz: Vatanım uğruna ölecek kadar cesaretim var ama sana seni çok seviyorum diyecek kadar cesaretim yok...
Siz: Olur da dönemezsem mesajlarına cevap vermediğim için darılma bana.
Siz: Olurda dönersem güzelim seni sevdiğimi sen rahatsız olmadan dile getireceğim ...
Siz: Ben de bir askerim bugünümün ve yarınımın bana bir garantisi yok !
Siz: Sana dönemezsem eğer affet beni birtanem...
Siz: Şunu bil sana dönemezsem sana gelmek için aslında çok çabala misimdir...
Siz: Ve ateş güzelim bazen diyorum ki keşke senin yerine geçsemde o için de ki kimsenin bilmediği yaralara merhem olsam.
Siz: Yara bandın olsam o yaralara...
Siz: Eğer ki bir gün karşına çıkıp seni sevdiğimi söylersem ve sende beni seversen sana sözüm olsun her şeyim .
Siz: O için de ki bütün büyük küçük yara demeden hepsini sevgimle aşkımla saracağım ve öpeceğim...
Siz: Siyah her zaman sözünü tutar ne olursa olsun.
Siz: Gitmem gerekiyor ...
Siz : Şimdilik.
Siz: Komutan çağırıyor ...
Siz: Kendine çok iyi bak can şenliğim. 🤍
Siz: Senin canin yanarsa benim de canım yanar çünkü hissederim...
Siz: Önce allaha sonra komutana sonra ise kasırga timine emanetsin yüzbaşım.
Siz: Hoşçakal olur mu ?
Siz: Çok ama çok dikkat et kendine .
Siz: Yanmasın canın acımasın acısada söylemezsin sen ben bilirim ... Bu yüzden sana yalvarırım her şeyim kendine iyi bak...
Siz: Ben sana bir kere bile sarılıp koklayamasan seni sevdiğimi yüzüne bile söyleyemezken gitme...
Siz: Çünkü eğer sana bir şey olursa ben ölürüm ... Ve yaşamamın hiçbir anlamı kalmaz.
Siz: Seni seviyorum seni çok seviyorum ateş güzelim benim güzel kızıl sevdam birtanecik kızım ... bunu unutma hiç olur mu?
Siz: Şimdi gidiyorum tekrardan hoşçakal...
Siz: :)🤍
Bölümü uzatmak isterdim ama gerçekten çok hastayım o yüzden biraz kısa oldu umarım beğenirsiniz canlarım
Siyah hakkında düşünceleriniz neler
Siyah duygularını anlatabilmisimdir umarım
Ateş güzeli hakkında fikirleriniz nedir
Ilerleyen bomba bölümlerde hoşçakalın
Çünkü ilerleyen bölümlerde komutanımi öğreneceğiz :)
Aşağıda ki yıldıza başar mısın lütfen
Bu bölüm de ki ateş güzelim ve kızıl sevdam gibi kelimeler tamamen benim hayal gücümün ürettiği kelimelerdir en ufak bir kopyalama durumunda gereken yapılacaktır.
Küçük bir akşam süprizii vote ve yorum yapmayı unutmayın lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASKER HANIM MI ? (YENİDEN YAZILIYOR)
General Fictionsiz: SENİ ANAN BENİM İÇİN DOĞURMUŞ CANIIMM Siz: HAMURUNU BENİM İÇİN YOĞURMUŞŞ SİZ: SENİİ ANANN BENİM İÇİN DOĞURMUŞ CANIIMMMM SİZ: HAMURUUNUU BENİM İÇİN YOĞURMUŞŞ CANIIIMMM Kitap bazı nedenlerden kaldırılmıştır ve ufak değişikler vardır destekleri...