Bugün bu parti bölümünü kapatıyoruz. Oy vermeyi unutmayın aşkolarrr.
Parti bütün hızıyla devam ediyordu ama ben şimdiden sıkılmıştım. dediğim gibi partilerden nefret ederim.
Mete beni burada bırakıp en son içecek almaya gitmişti.Herkes kendi halinde takılırken burak gelen arkadaş yâda misafirleriyle ilgileniyordu. Koltuğun üzerinde yiyişen iki insanı görünce midem bulanmıştı üstüne üstlük bi başkasının evinde normal parti değilde doğum günü partisinde.
Normal temasa bile gelemeyen benim yanımda bu büyük temas sayılırdı.. düşüncelerimi bölen metenin sesi oldu.
"Kusura bakma umut beklettim biraz"
Yok canım ne bekletmesi.. Bu arada cidden çok hızlıydı elinde tuttuğu karton bardağı görünce bide markete gittiğini anladım.
"Yok önemli değil çok bekletmedin zaten"
Elindeki bardağı bana uzattığını fark edince kocaman elleriyle bardağı nasıl sarmaladığıda gözümden kaçmadı.
Nasıl alabilirimki şuan bunu acaba?? saçma bişey söyleyip ortamı terk mi etsem?.. öksürme sesiyle irkilip metenin eline bakmayı kesip bugün rekor kitabı yazmaya yemin etmişim gibi tekrar gözlerine baktım. Bu adamın gözleri beni kendine çekiyordu. Hayatımdaki çoğu insanın gözüne bakmadım hatta neredeyse hepsine göz teması kuramayacak kadar çekingendim. Ama dediğim gibi gözleri beni kendine çekiyordu çok anlamlı bakıyordu sussa konuşmasa gözlerinden neler anlatmak istediğini anlardım.
" yedin bitirdin Umut"
Dediği şeye afallamış
"He?¿" demiştim işte anlık insan ne diyeceğini bilmiyor..
" kolum kırıldı Alsan mı artık içeceğini"
Tekrardan eline bakıp içeceği nasıl alacağımı düşündüm gerçekten ben bu içeceği nasıl alacaktım ki?
" şey ben alırım almasına ama.."
Mete sanki ne demek istediğimi anlamış gibi önce eline baktı ardından sadece iki parmağıyla bardağı tuttu.
" Ben özür dilerim fark etmemişim benim dalgınlığım"
Beni ilk defa önemseyen biri karşıma çıktı Bir saniye duygulanıcam..
Hiç beklemeden yıllardır sanki su içmemişim Gibi Mete'nin iki parmağı ile alttan tuttuğu bardağı iki parmağımla üstten tutup aldım.
Tekrardan gözlerimi gözlerine değdirdiğimde bana baktığını fark ettim. Ardından başımı eğerek hafifçe arkamı dönüp bardağın içindeki meyve suyundan Bir yudum aldım..
Tekrardan Mete'ye dönüp ağzımı araladım.
" çok teşekkür ederim gerçekten çok susamıştım"
Mete yan bir şekilde gülümsemiş ardından söze girmişti..
"Afiyet olsun"
Bardağımdan Bir yudum alıp karşıdan bize doğru gelen cananı fark etmem bir oldu.
Tabii Öncelikle partinin ve doğum gününün sahibi olan Burak Canan'ı karşıladı, bir birilerine sarıldıktan sonra Canan bize doğru gelmeye başladı.
Canan benim ne durumda olduğumu bildiği için bana gülümsemiş ardından Meteye sarılmıştı. bir dakika! Neden? Bunlar Daha önce tanışıyor muydu ki.
Söze çok canlı bi şekilde canan girmişti.." Selam Umut nasılsın?"
Mete bakışlarını bana çevirmiş sarılmanın verdiği izi ile kolunu cananın belinden çekmemişti. Acaba sevgili mıydılar?
Gözlerim insanların her zamanki yerlerinde yani omuzlarında olurken cevabımı canana vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
otizm'liyim ama
RomanceOtizm ama aşk olanından Bxb bir kurgudur. Kitabımda eşcinsellik vardır rahatsız olacakların okumaması dileğiyle.. Belki smut yazabilirim kadere bağlı cnslr #bxb