Eve gelir gelmez duş alıp yatağıma girmiştim. ve hayatım boyunca ilk defa bu kadar yorulmuştum. Hiç bir şey yapmamış olsam dahi üzerimde bir yorgunluk vardı..
Sabahın erken saatlerinde ders için alarm kurmuştum. alarmın çalmasıyla yataktan kalktım gerçekten üzerimde ağır bir yorgunluk vardı. Sanki tır geçmişti üzerimden.
Banyoya girip rutin işlerimi hallettim. Ardından tekrardan odama yönelip kıyafetlerimi giydim ders programına bakıp ders programını ayarladıktan sonra çantamı alıp evden çıktım.
Otobüsün gelmesi ile duraktan kalkıp otobüse bindim. kart basıp gözlerimi etrafta gezdirdim ve Evet koltuklardan üçü boştu hemen hızlıca bir tanesine oturdum ve arka cebimden telefonumu çıkartıp telefona baktım.
Gelen yabancı numaradaki mesajı okumak için WhatsApp'a girdim.
Gelen mesaj metedendi..
0545......
Selam umut berk mete ben
Vay be gerçektende yazmış. Yazacağını düşünmemiştim. Sandım ki Öyle lafın gelişi numaramı falan almış ama gerçekten yazdı neyse devam ettirelim bari.
0545.... 'berk mete' olarak kaydettiniz.
Selam mete.
Acaba beni ne diye kaydetmiştir. Umut olarak kaydedicek ne diye kaydetsin.?
0538.... 'umudum' olarak kaydettiniz.
Berk mete:
Nasılsın bakalım günaydın bu arada🏜Abi Eğer ki bu da Emoji kullanan tiplerdense ben direkt bunu engellerim..
Umudum:
Sanada günaydın mete iyiyim sen nasılsın?Öz ve kısa cevap vermek her yiğidin harcı değildir buda böyle biline.
Berk mete:
Bende iyiyim nerdesin evdemisin?Ohooo abi günaydınn..
Umudum:
Hayır otobüsteyim 4 dakika sonra inerim okula.Neden bi sorun mu var?
Berk mete:
Hayır yok sadece ben bırakayım diyecektim zaten yolumun üstü.Bununda her yer yolunun üstü amacı ne ki eve atmak falan mı acb?
Umudum:
Yok zahmet etmene gerek yok.Berk mete yazıyor...
Umudum:
Şey okula vardımda sonra yazsam olurmu?Berk mete:
Tamam sonra yazarım. Dikkat et kendine görüşürüz..Umudum:
Görüşürüz..Otobüsten inip okula adımlamaya başladım. telefonu arka Cebime koydum ,her zamanki yeri güvendiğim bölgelerden bir tanesi neyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
otizm'liyim ama
Любовные романыOtizm ama aşk olanından Bxb bir kurgudur. Kitabımda eşcinsellik vardır rahatsız olacakların okumaması dileğiyle.. Belki smut yazabilirim kadere bağlı cnslr #bxb