Regl

3.7K 227 33
                                    

Umudum:
Demir
Ben hastanedeyken regl oldum mu?

Kocam bey:
Yok yavrum olmadın
Bir problem yok değil mi?

Umudum:
Yok yok

Kocam bey:
Reglin mi gecikti ağrın mı var?
Bugün olman lazımdı
Düzenli olursun sen
Oldun mu
Ağrın varsa geleyim bak
İstediğin bir şey varsa uçayım yanına

Umudum:
Yok daha olmadım
Ağrım da yok
Teşekkür ederim

Kocam bey:
Her ne kadar benimle hala soğuk konuştuğun için kahrolsam da en azından konuşuyoruz
O kadar mutluyum ki

Umudum:
Kızımız napıyo

Kocam bey:
Şirkete geldik
Çalışanlara kök söktürüyo
Annesinin kızı

Umudum:
|Annesinin kızı
Bana baba demiyor mu

Kocam bey:
Tutturdun anne desin bana ben doğurdum onu diye
Sen kendin istemedin yani sana baba demesini

Umudum:
Bir yerde buluşabilir miyiz?
Dereni de getir ama

Kocam bey:
Çıktık
Hazırlan hemen
Sanki ilk defa birlikte dışarı çıkacakmışız gibi hissediyorum en başa dönmüşüz gibi
Heyecan yaptım

Umudum:
Hazırlanıyorum

Kocam bey:
Almaya geliyoruz seni

Umudum:
Yok ben kendim gelmek istiyorum

Kocam bey:
Şoför göndereyim
Uğraşma kendin
Arabanın anahtarını bırakmıştım o gün masaya ama
İstersen onunla da gelebilirsin

Umudum:
|koyduğun yerden ellemedim hiç
Olur madem
Şoför gönderebilirsin

Kocam bey:
Ben şoföre seni getireceği yeri söylerim
Öpeceğim seni gelince

Umudum:
Hazırlanmam lazım görüşürüzz!

Kocam bey:
Utangaç bebeğim benim

_________

Hızlıca hazırlanıp kapının önünde beni bekleyen arabayı bindim. Kafamla adama selam verdim.
"Özlettiniz kendinizi valla umut bey. Evde herkes mutsuz. Sizin dönmenizi bekliyor herkes. Kimsede neşe kalmadı." dediklerine gülümsedim. Hatırlamıyordum ki hiçbirini. Demirle tanışmadan önce beni seven pek fazla insan yoktu. Arkadaşım bile yoktu. Onca güzel anımı unutmam artık sinirlerimi bozuyordu.

Şoför önüne dönüp arabayı sürmeye başladı. Kafamı cama doğru çevirip yolu izledim.

Dışarıdan bile ben lüx bir yerim diye bağıran mekanın önünde durduk. "Geldik mi?" diye sordum. "Geldik efendim.Demir Bey sizi içeride bekliyor." benim bu tarz yerlerde ne işim olurdu ki. Önünden geçsem kovarlardı beni. Arabadan inip mekanın önüne geldim.

İçeriden bir adam hızlıca çıkarak önümde saygıyla eğildi. Bugün daha nelere şaşıracaktım acaba." Hoşgeldiniz Umut Bey! " adamın gözleri ışıldıyordu. "Hoşbuldum." bu kadar coşkuyla karşılanmak garip geliyordu. "Demir Bey içeride mekanı kapattık bugün siz geleceksiniz diye!" adam heyecanlı heyecanlı konuşup mekanın kapısını açtı."Buyurun efendim!"

İçeriye girip girmemek arasında ikilemde kalmıştım. Daha fazla hem kapıdaki adamı hem de Demir ve Dereni bekletmemek için içeriye doğru geçtim. "Teşekkür ederim." dedim tam içeriye doğru geçerken aynı adam yine önüme durdu. "Kabanınızı alayım efendim!" kendim çıkartacakken arkama geçip ense kısmından tutarak çıkarttı.

Yanımdan geçip gittiğinde içeriye doğru ilerledim. İlerledikçe daha da netleşen seslerle yerimde durdum. "Babiş annem ne zaman gelicek ben çok heyecanlıyım çok özledim annişi. Annişin memesini de özledim!" Demir kahkaha attı. "Annen sakın duymasın hala meme dediğini kızıyor sonra sana meme yok artık diye. Hala bırakamadın kızım sende memeyi. Sömürdün annişi. Ayrıca gelir birazdan. Çok özledik annişi dimi kızım!" ilgiyle kızının saçlarımı sevip tane tane laf anlatan adamdan gözlerimi bir saniye bile ayıramıyordum. O kadar güzellerdi ki.

Bu aileyi biz kurduk. Benim ailem onlar.

Daha da ilerleyip kendimi gösterdim. " ANNEMMM" diye bağırarak üzerime doğru koşan kızımla donakaldım.

"Almadılar beni piste. Çok bekledim ben bu yarışı!"

"Benimle bir buluşmaya çıkar mısın?"

"Seni seviyorum umudum."

"Kaçır beni bu evden Demir!"

"Evlen benimle Umut"

"EVEEETT!"

"Aşkııım.Birkinin yeni rengi çıkmış ve ne demek bende yok!"

"Benim olana bir daha el uzatmaya kalkışırsan kibar bir dille söylemek gerekirse keserim seni. Benim şakam olmadığını umuyorum herkes hatırlıyordur. Hatırlamayana da hatırlatırız.Yürü Umut gidiyoruz."

"Ağrım var Demir. Bugün evde kalsan olmaz mı aşkım?"

"Hamileyim aşkım!"

"Kocacım çabuk uyan. Çok fena aşerdim. Dağ çileği bul bize."

"DEMİR ARABADA DOĞURMAMI İSTEMİYORSAN DAHA HIZLI SÜR ŞU ARABAYI!"

"Deren olsun mu adı?"

"Baba demesin bana aşkım ya. Anne desin ben doğurdum onu!"

"Ay inanmıyorum çok güzel doğurmuşum ya."

"Yaa kocacımm."

"Aşkım ahh daha hızlı lütfen!"

"Hayır Deren yok artık kızım meme. Cıs meme."

"Demirim aşkım çok haklısın ama kızımızın şurubu bitmiş. Ne kadar ağrım olsa da ben almayacaksam kızımın şurubunu neden annesiyim ben onun!"

"Birtanem. Güzelim nolursun uyan artık. Çok özledim ben seni. Sensiz olmuyor hiçbir sey umudum. Aç güzel gözlerini."

"Bana umudumu o siktiğimin evine
götür mü diyorsun. Siktir git doktor hayatta yapmam bunu."

"Hatırlaman için mecburmuşuz güzelim. Yoksa asla seni bu eve geri bırakmazdım ki ben."

"Deren yavaş koş babacım!"diye söylenen Demiri bile zar zor duyuyordum. Gözlerim kararıyor önümü göremiyordum. Kızımın üstüme atlamasıyla yere düştüm gözlerim tamamen kapandı.

______

Ben daha fazla böyle ayrı ayrı yazamazdım tamam mı ben mutlu fic insanıyım.












Fireball (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin