Kan

1.2K 107 2
                                    

Mide bulantılarım yüzünden mekandan erken ayrılmak zorunda kalmıştık. Demir sahil kenarında bir mekanı kapattırıp bana sürpriz yapmıştı. Bir sürü pahalı hediyeler ve daha sayamadığım birsürü şey. Sonuç olarak deniz kokusundan midem bulandığı için eve dönüyorduk.

"Yavrum önce hastaneye uğrayalım bak. Ondan sonra geçeriz eve inat etma da!" sondan kayan şivesi yüzünden güldüm. Yüzümü ona doğru çevirip bacaklarımı da kendime çekerek uzanır bir pozisyona geçtim ön koltukta. "İyiyim biraz daha gerçekten. Zaten bugünü mahvettiğim için kötü hissediyorum. Hastaneye gidersem daha kötü hissederim." direksiyonu sağa kırıp arabayı durdurdu. Elini yanağıma koydu.

"Sevgilim neden aşamıyorsun kendini kötü hissetme aşamasını. O plan senin içindi zaten.Midenin bulanmasının suçlusu sen değilsin isteyerek yaptığın bir şey değil bu bebeğim. Miden bulandıysa tabiki dinleniceksin. Sen hala mahvetmekten bahsediyorsun." saçlarımı okşayıp beni rahatlatmaya çalışıyordu. İşe de yarıyordu açıkcası.

"Hatırlıyor musun sen bana daha çocuksun diye kızmıştın bende sana çocuk dediğin eline çocuk verir senin be diye kızmıştım. Sonra 2 ay sonra hamile olduğumu söylemiştim." konudan bağımsız aklıma gelen şeyle güldüm. Bu benim dilimde söylediklerini anladım söz bir daha yapmak yok demekti. Konuyu değiştiriyordum.

"Benim yaşadığım şoku hatırlıyor musun asıl?" diye sordu. Yazık kocacım şaşkınlıktan havuza düşmüştü. Eli ayağı boşalmıştı. "Boğuluyordun!" diyerek kahkaha attım. O da benimle birlikte gülereken uzanıp gülüşüme öpücük kondurdu.

"Hadi gidelim. Düdük huysuzlanmaya başlar birazdan." demesiyle önüne dönüp arabayı çalıştırdı. Eve gidesiye kadar biraz uyusam geçerdi belki bulantım.

Gözlerimi açtığımda yatağımda pijamalarım giyilmiş bir şekilde uzanıyordum. Muhtemelen kocacım beni arabada uyuyunca odamıza getirip üzerimi değiştirmişti.

Başına boyun girintime sokmuş. Kollarını belime sağ eliniyse karnıma koyarak uyuyan kocacımın kafasına öpücük kondurdum. Öpücüğümle anında uyanıp kafasını kaldırmıştı. Gözlerini zar zor açıyordu.

Yeni uyandığı için boğuk çıkan sesiyle "Aşkım nasıl oldun?" demesiyle yanağına öpücük kondurdum."İyiyim sevgilim. Geçti midemin ağrısı. Kasıklarım ağrıyor biraz sadece.Daha sabah olmamış. Ben lavaboya girip geleyim uyuyalım." kafasını sallayıp belimdeki ellerini çekti. Yorganı kaldırmamla çığlık atmam bir oldu. Demir de kalkıp benim bakıp çığlık attığım yere baktı.

Bacaklarımın arasına ve yatağa bulaşan yoğun kana.


_____________

NİAAHAHAHHAHAHAHAHA

ÇOK KAOSSUZDU

AZICIK ACTİON

Aşklarım sizce kitabın ilerleyişi nasılll??

Öptümmmmm😘😘😘🎀🎀😘🎀😘🎀🫶🫶




Fireball (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin