Kocan için inle

3.3K 150 22
                                    


Kızımızı uyutmuş evdeki sinema salonunda film izliyorduk kocacımla. "Aşkım sence kadın ölecek mi?" diye sordu Demir. "Ölmesin ya çok sevdim ben onu!" kadın filmin başından beri favorimdi. "O zaman filmi kapatalım." dedi. Durduk yere niye filmi kapatıyordu ki şimdi. "Film istediğin gibi ilerlemeyecek aşkım senden önce izledim ben bunu. Sen ısrarla bunu izleyelim deyince de çaktırmadım. Güzelimin üzülmesine dayanamam o yüzden kapatalım." morelim bozulmuştu. Kadın hem aldatılıp hem de ölecek miydi yani. Ne suçu vardı. Ölmesini görmeye dayanamayacağım için perdeyi kapattım.

" Of ya!" diye söylendim. Kocacım eğilip dudaklarıma öpücük kondurdu." Benim aşkım üzülmesin. Sen iste filmi yeniden oynattırayım yavrum. Baştan çeksinler filmi ." dedikleriyle güldüm. Deli adam ya.

Ensesinden tutup kendime çekerek dudaklarını öpmeye başladım. Çok özlemiştim gerçekten. Öpücüğüme karşılık verip film izlemek daha rahat olsun diye sinema salonuna yaptırdığımız ama sadece sevişmek için kullandığımız yatağa belimden tutarak uzandırdı. Tadını çıkartarak öpüşüyorduk.

Nefessiz kaldığım için geri çekildim. Demir fırsattan istifade üstündeki tişörtü çıkartıp tekrar dudaklarıma uzandı. Öpücükleri dudaklarımdan taşıp boynuma yöneldi. İnlememek için çok zor duruyordum. Geriye çekilip yüzüme baktı izin istemek için. Her zaman önce izin alırdı benden. Başımı salladım hemen. Benimde üzerimdeki tişörtü ve şortumu çıkartıp fırlattı.

Elini karnıma koydu. "Aşkım sonunda kilo alıyorsun." dediğine kıkırdayıp eşofmanına yöneldim. Bel lastiğinden boxerıyla birlikte tutup çıkardım.

Bacaklarımı ayırıp yerine yerleşerek boynuma geri yöneldi. Hırsla öpüyordu. Moraracağı kesindi. Boynumu öperken aletini boxerım özerinden deliğime sürtmesiyle derince inledim.

"Bu gece inlemelerini tutmanı istemiyorum. Kocan için inle bebeğim."

Konuşurken kendini aynı zamanda bacak arama sürtüyordu. "Aşkım çıkar şunu dayanamıyorum." aynı zamanda inlemelerimi tutamıyordum. Bir an önce içimi talan etsin istiyordum.

Boxerımı çıkartarak geri çekildi. Ne oldu dercesine yüzüne bakarken deliğime eğilmesini düşünmüyordum. "Aşkım aynı şeyi en son yaptığında Deren olmuştu." diye hatırlatmada bulundum. Gülerek deliğime dilini sürterek alttan bana baktı. Yandan yandan gülerken ne yakışıklı duruyor ama.

Dilini deliğimin girişine dayanamasıyla tutamadığım inlemelerimin desibeli artıyordu. Dilini yavaşça içine doğru soktu. Uzun zamandır yapmadığımız için çok dardım.

"Ahh kocacım lütfen devam et!" diliyle deliğime yaptığı darbeler yüzünden kendimden geçiyordum.

Kafasını deliğimden kaldırarak aletini deliğime doğru getirdi. "Aşkım acıyabilir acırsa dur de tamam mı?" başımı salladım. İçime girmesi için can atarken canım acısa bile dur demeyecektim.

Yavaş yavaş girmesiyle acıyla gelen zevkin yanında acıyı görmezden geliyordum. "Ohh yavrum dapdarsın baksana nasıl sardın yine beni!" inleyerek konuşmasıyla daha da tahrik oluyordum. İçime bir anda tamamını sokmasıyla yüksek sesle inledim.

Alışmamı bekliyordu. "Aşkım becer beni!" dememle gözlerindeki ışıltılar beni benden almıştı. Aletini neredeyse deliğimden dışarı çıkacak kadar geri çekip tekrar aniden içime sokmuştu. Elini kasığımla karnım arasına koydu. "Bak ne hale getirdi beni güzelliğin." elinin altındaki bariz şişlikten nereye kadar girdiğini gözlerimle görebiliyordum.

"Kocacım hareket et dayanamıyorum." dememle içimde ritim tutturması bir olmuştu. Çok hoşuma gidiyordu. Çok zevk alıyordum.

"Kocacım boşalıcam!" eliyle onunkine kıyasla çok küçük olan aletimin ucunu tuttu. "Birlikte güzelim!" dedi. Eğer biraz daha boşalamazsam patlayacak gibiydim. "Demir sakın içime boşalma!" diye zevk içinde konuştum. Kafasını sallayarak içimden çıkarak ikimizin de boşalmasına izin verdi.

Kendini yanıma atmasıyla kollarını belime dolayarak beni kendine çekti. "Teşekkür ederim sevgilim" demesiyle kafamı daha çok boynuna gömdüm.

"Bana kilo aldın demeni unuttum sanma. Uyanınca küsücem sana şuan çok yorgunum.Uyutsana beni. " normalde olsa bir postayla asla durmazdım ama yorulmuştum. Demir arkamda yine gülüyordu. Kafama öpücük kondurup kucaklayarak odamıza getirmişti beni. Odamızdaki jakuzininin suyunu hazırlayıp ikimizi de yıkayıp yatağa yatırmıştı.

"İyi geceler kocacım! "

"İyi geceler güzelim!"

_________

Ben ve smut yazmak

Ben smut yazmak

Yazmak smut ben

Smut ben yazmak

Ay inşallah olmuştur bölüm aşkımlar öptüm siziii

Fireball (bxb) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin