Válka v klubu

121 18 12
                                    

Omlouvám se, ale měla jsem obří autorský blok, takže tu jsou spíše nezajímavé a krátké věci -,- ale přesto důležité :D

  Další den Kuro nepřišel do školy. Aspoň jsem se nemusela hlídat a nebylo tu takové dusno, jaké by zde bylo, kdyby přišel. Škola byla v celku nudná a po ní mě opět vyzvednul náš znamý kroužek.
  ,,Ahoj Mio!" zamávala mi Haruna.
  ,,Ahojky!" řekla jsem, když už byla u mě. Vedle ní se objevila Tora.
  ,,A kde máme kluky a Taji?"
  ,,Hm, Taji si šla číst do knihovny a kde jsou kluci nevím, ani ten tvůj tady není." řekla Haruna.
  Podvědomě jsem zaskřípala zuby.
  ,,Co se stalo?" všimla si Tora.
  ,,Ale nic. Kde je Kuro taky nevím."
  ,,Hm, zvláštní." přitykala Tora.
  Najednou se k nám přiřítila Taji. ,,Lidi, lidi, lidi! Tohle musíte vidět! Pojďte za mnou, ale potichu."
  Všechny jsme se vydali za Taji, která nás zavedla do knihovny a zastavila se u nějakých regálů a ukrutně ukazovala za roh. Všechny jsme tam nahlídly a poté okamžitě vystartovaly z knihovny na chodbu. Tam jsme spustily hromadný jekot a vřískot a další pazvuky.
  V uličce jsme viděli Harua a Hakua. A byli na sobě natisklí a líbali se! Tohle nikdo nečekal (snad)! Tihle dva a spolu!
  Po chvíli už jsme se všechny uklidnily a vydýchali. Nakonec jsme se rozhodly, že počkáme na Harua a Hakua, než se, ehm, a pak půjdeme na hřiště.
  Za chvíli oba přišli, ale strnuli před námi, protože jsme všechny do jedný měly pedoface (jako Ftefan + úsměv a kmitání obočím).
  ,,C-co se děje?" vykoktal červenající se Haru. Haku se neustále ohlížel, doufajíc, že za ním je oběť našich výrazů.
  ,,Jen jsme se šly projít do knihovny." řekla nezaujatým hlasem Tora, ale její oči jiskřily jako mazané lišce. Teď už i Haku zrudl a jen čuměl do blba.
  ,,Ehm, totiž...já...on...ono to...Haru utíkej!" zařval Haku a sám už utíkal do dáli. Haru se otočil kolem své osy a poté vyrazil za Hakuem.
  ,,Nám neutečete! Další válka začíná! Na něěěěě!" zařvala Taji a rozběhla se a my s ní. Já a Taji jsme ale nakonec stejně zůstaly vzadu, protože...no, to víte. Lenost od narození. Zanedlouho jsme Toru a Harunu dohnaly. Něco plánovaly.
  ,,Takže, co budeme dělat?" zeptala se Taji.
  ,,Máme tu plánek parku, jsme si jisté, že se tu schovávají." řekla Haruna a ukázala na jednoduchý plánek vyrytý klackem do země. ,,Rozdělíme se. Tora půjde zprava po okraji, Taji půjde zleva po okraji a my dvě půjdeme prostředkem, ty víc vlevo." přidělovala Haruna role.
  ,,V tašce jsme našly lepenku a provázky. Každá dostane svůj příděl. Když jednoho z nich najdete, svažte ho a pošlete všem smsku. Poté počkejte u dotyčného. Až budeme mít oba, odešlu to všem. Kdyby jste se dostaly do nesnází, zařvěte...třeba Kuře. Jo, zařvěte Kuře. To je všechno."
  Haruna nám poté rozdala každému kousek lepenky a nití. Pak jsme se vydaly do parku. Šla jsem svou cestou a prozkoumávala kouty, kde by se kdokoli mohl schovat. V dáli se ozval řev a poté Kuře. Jedna pryč, tři zbývají. Šla jsem dál, až jsem dorazila na konec parku. Nikde nikdo. Tak jsem se vracela zpět, když mě někdo zezadu čapnul.
  ,,Áaaaaaaah, kuřekuřekuřekuřekuře!" zařvala jsem. Ohlídla jsem se na Harua.
  ,,Teď už neutečeš, muhahahahaha!" předstíral ďábelský smích a začal mě lechtat.
  ,,Nééééééééééé!" řvala jsem smíchy svalená na zemi. Haru mě zachvíli nechal, ale pak jsem zjistila, že mi jen chtěl ukradnout provázky a lepenku.
  ,,Fak!" zanadávala jsem. Vyšvihla jsem se nahoru a šla hledat kluky, nebo holky, kohokoliv, kdo má lepenku. Při cestě mi ale přišla smska, že už jsou chycení na konci parku. Vydala jsem se tam a spatřila skupinku holek kolem dvou kluků svázaných k sobě čelem.
  ,,Hmmm...takže, budete vypovídat?" zeptala se Tora a hodila na ně vražedný pohled.
  ,,D-dobře." přivykl červenající se Haru.
  ,,Aghrg, vždycky se poddáš! Máš moc měkké srdíčko!" zamračil se Haku.
  ,,Co chceš dělat? Jsme svázaní!" obořil se Haru. Haku poraženě zakňoural.
  Vysvětlili nám že takhle to mají teprve měsíc. Jednou prý zůstali spolu sami a nějak se to prostě stalo a začali se držet za ruce. A to se prohlubovalo a prohlubovalo. Nakonec se dohodli, že spolu nejspíše chodí, ale nikomu to neřeknou, kvůli už tak zkažené a hnusné společnosti, která by je jen šikanovala. A nám to neřekli, protože se báli.
  Odpustily jsme jim a rozvázaly je. Potom jsme se vydali na hřiště a ještě cestou si koupili zmrzlinu. Kuro o hodně přišel.

Ahoj^^ máme tu další klubovou aktivitu a Kuro je bůh ví kde. Tady jsrm vůbec nevěděla, co napsat a vzniklo z toho toto XD mé fujoshi geny převzaly vládu °^°A protože jsrm tady nevěděla, začala jsem psát HP fanfiction XD někdy ji zveřejním, ale zatím ne :CKonečně není školaaaaaaa! Teda, my jsme dostali vysvědčení už včera, takže chill. A 500shlídnutí *-* OMO, já vás žeru lidi! Věnování je pro člověka, který se jako další uráčil přidat votes^^děkuju ti človíčku. Tak zítra :* Joshanna1

V příštím díle nwm co bude XD mám vážně zásek

Watashi wa Shinigami desuka?Kde žijí příběhy. Začni objevovat