Co nejrychleji jsem přiběhla do práce. Můj vedoucí příšerně zuřil, jen mě uviděl.
Normální vedoucí jsou nějací týpci v obleku s brýlemi, ale tento popis se těžko může vztahovat na mého nadřízeného. Je to už docela staroch, typuju mu 40. Brýle sice má, ale to je jediná normální věc. Nosí Pikachu ouška, Pokémon bally jako náhrdelník, kužel místo ruky a celý je obalený ve žluté kožešině (viz. Obrázek XD) . Lidi se ho většinou bojí a já taky.
,,Mio!!! Kde si sakra byla? Už 2 hodiny máš být práci!" zařval přes celý obchod.
,,Moc se omlouvám! Já...zaspala jsem!"
,,Jestli se to bude opakovat, letíš!"
,,Ano, pane. Omlouvám se!" řekla jsem a zasalutovala.
,,Tak, co můžu dělat?"
,,Vyskládáš tohle na támhletu" ukázal na nejvyšší poličku v obchodě, na kterou se dostanete pouze s extra vysokým žebříkem ,,poličku."
,,D-dobře." povzdychla jsem si trochu kostrbatě. Vzala jsem krabici Pokémon plyšáků šéfovi z ruky a zamířila do skladu pro žebřík. Upravila jsem si žebřík a vydala se nahoru. Začala jsem skládat plyšáky na poličku a přitom jsem si broukala Deadman Wonderland, když se v poličce objevila hlava Necromanky. Příšerně jsem se lekla a v tom už jsem se neopírala o poličky. I s žebříkem jsem padala dolů a jak jsem se pokoušela zachytit, strhla jsem při tom horní poličky, co jako domino strhly všechny ostatní.
Zavřela jsem oči a čekala až tvrdě dopadnu s velikým křupnutím, ale nic se nestalo. Otevřela jsem opatrně oči. Dívala jsem se do černých bulev Necromanky.
,,Tak, to máme splněno." řekla Necromanka a odnesla mě stále v náručí domů. Pak jsem se probrala a vysmekla se z její náruče.
,,Co si to sakra udělala?! Jak teď dostanu peníze, když nemám práci, vzhledem k tomu že jsem jim na hranici života omylem zničila alespoň tisíc důležitě nezbytných kousků? Navíc mě teďka zažalují a kdo půjde k soudu? Až zjistí, že nemám rodiče, pošlou mě do děcáku, pokud teda nepůjdu do vězení za níčení majetku!" vypustila jsem vše co mi proběhlo v hlavě na Necromanku. Ta se jen smála.
,,A to tě nenapadlo, že Shinigami je práce, takže dostaneš nějaký peníze?" Vytřeštila jsem oči.
,,Ehm, no, nenapadlo." řekla jsem.
,,Tak vidíš! A další práce je jen zbytečná, tak jsem ti pomohla ji zarazit." usmála se.
,,Ale co ty škody?"
,,Za hodinu bude vše jako předtím, je to jen takový oční klam." No, teda, slyšela jsem už o očních klamech, ale to byly rúzné spirály, propojené kruhy, čtverečky atd. Určitě to nebyly polorozbořené místnosti.
Vyčerpaně jsem dosedla na postel a vstřebávala informace a zážitky dnešního dne. Ohlédla jsem se na učebnice a trklo mě. Sakra, zítra je škola a my píšeme test z Biologie a Psychologie. Sakra, musím se učit, nemluvě o domácím úkolu z Fyziky.
Ignorovala jsem Necromanku a začala se šprtat jak nejlíp umím. Dneska se všechno hroutí.
,,A jak se jinak máš Mio?"
,,Ehm, dobře, ale teď se potřebuju učit!"
,,To asi nepůjde, koukni."
Zmateně jsem se podívala na sebe a...zase jsem byla Shinigami.
,,Sakra, to to nejde nějak ovládat?"
,,Jde, ale to ti ukážu až zítra, zatím! Jo a mimochodem, řikej mi jen Necro." mrkla Necromanka, vyplázla na mě jazyk a s puf zmizela. Sakra, doufám že alspoň s těmi penězi nelhala, protože tohle už mě vážně štve. Snad bude další mrtvolka lepší než mrtvolka #1 alá zbohatlá růžovka.♠♥♣♦
Konečně jsem v 10 večer došla domů. Kdybych se alspoň mohla přemisťovat, ale né. Musela jsem do portálu zavést frajýrka, co chcípnul při plastice...ehm, pohlavního orgánu (ani jsem nevěděla, že se něco takového dělá), jednu hodnou babičku, co umřela ve spánku (ano, umírají i normální lidi! Jééj!), kloučka, co spapal barvu do vlasů a chlápka, co se udusil rýžovými knedlíčky. A portál se schválně zjevoval na místech, kde předtím nebyl. Občas jsem se musela svézt autobusem plným zpocených tlusťochů.
Na učení už jsem nebyla dostatečně mentálně v pořádku, tak jsem mohla jen doufat, že mi pozornost o hodině stačí.
Znaveně jsem žuchla na postel a usla.
Ještě před úplným usnutím jsem si všimla svazku bankovek na stole.Tak, konečně! A díly budou vycházet v pátek, sobotu a neděli.Z toho alá Pikachu cosplaye nemůžu XD mějte se, Joshanna
V příštím díle zažijete skoro běžný den Mii ve škole ;)
ČTEŠ
Watashi wa Shinigami desuka?
AcakKdyž vás zahalí stín a temnota, a vy lapáte po dechu, který už stejně nenahmatáte, přijdu k vám a provedu vás světem vašim budoucím. A jinak: Čau! Jsem trošičku pofidérní 16-letá holka, která ani moc nezapadne do nynější společnosti barbín a frajýrk...