《D♥︎D》
D'den.
Elin ayağın titrerken araba kullanmak zordur. Hele ki sevdiğin birini hiç beklemediğin bir semtte, Vasil semtinde bulmak daha korkutucudur.
O an arabayı nasıl kullandım, kaç kilometre hızla geldim bilmiyordum. Deren'in anlattığı sokağı biliyordum. Belalı bir sokaktı. Akşam oradaysan, sabah oradan sağ çıkamazdın.
Korkuyordum.
Elim ayağım birbirine dolaşmaya devam ediyordu.
Korkuyordum.
Ya o da sabaha çıkamazsa diye.
Korkuyordum.
Çünkü ona gelecek bir zarar, benim kalbime dokunacak büyük bir kıyametti.
Korkuyordum.
Çünkü ona... Sırılsıklam aşık olmuştum ben. Ona söylemeden içimdekini, dilimin ucundakileri... Öylece gitsin istemezdim.
Yoksa kendimi kaybederim ben. Biliyorum, kendimi kaybederim. Aklımı yitiririm.
İlk olmuyor bu. İlk değil.
Kaybetmeyeceksin.
Yüzümde maske, başıma geçirdiğim şapka ile koşa koşa semtin belalı sokağına gittim. Orada öylece durup etrafa bakmak yerine ilerlemeyi tercih ettiğimde, ileride kaldırıma oturmuş sırtı bana dönük Deren'i gördüm. Ezber bozanımı gördüm.
Maskenin ardından dudaklarıma ufak bir gülümseme yerleşti. O iyiydi...
"Ezber bozan." Diye seslendim. Yerinde sıçradı. Korkutmak istememiştim... Belli ki dalmıştı kendi düşüncelerine.
"Ezber bozan ben geldim." O arkasını dönüp bilmem kaç adım ötesinde duran bana baktı. Ona söylediğim haldeydim.
Yavaşça kaldırımdan kalktı. Korkmuştu bu her halinden belliydi. Üşümüştü. Çünkü kaldırımda otururken ileri geri sallanıyordu.
O durduğu yerden bana doğru koşmaya başladığında kollarımı açıp bekledim.
Kollarımın arasına girdi ve kollarını sımsıkı belime doladı. Bende ona sardım kollarımı. Omuzları buz kesmişti. Ağlamaya başladı. Sessizce değil, hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
Ah be taksici abi. Yapılır mı bu benim ezber bozanıma. Neden korkuttun ki onu..?
"Ezber bozan, güzelim benim."
"Sahiplik eki kullanma yoksa sende dayak yersin."
"Eyvallah ezber bozan, eyvallah." Dedim daha fazla konuşmamak için. Bu haldeyken bile ters davranabiliyorsa karşısında olan bana, ben biz dediğimde olacak kaosu düşünemiyordum.
🤍
Heheheheeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZBER BOZAN||texting
Randomtutunsenbana: Geceden kalma insanlara tutunsenbana: İçtikten sonra başı dönmüş başka yerde uyanmışlaraaa tutunsenbana: Günaydınnn ezber bozaannn Deren: Siktir lan oradan. Deren: Gün aymış gibi mi görünüyor yüzüme? ...