《D♥︎D》
D'den.
Gözlerimi açıp kapayıncaya kadar partileyen Deren'in yanına gelmiştim. Bunu ben bile şu an fark ediyordum.
"Güzelim, hadi gel gidelim." Deren'in elini tutup çekiştiriyordum ama ona etki etmiyordu. Benden nefret ettiği açık ve netti.
"Gelmeyeceğim." Bir yandan da diretiyordu. Ben umrunda değil mişim gibi içmeye de devam etmesi sinirlerimi bozmaya yetiyordu.
"Deren içme artık şunu." Diyerek elinden içki şişesini almaya çalıştım. Benden kaçırdı.
"İçeceğim ve bende senin umrunda olmayacağım. Duydun mu beni!?"
"Deren, sinirlenmeye başlıyorum."
"Sinirlen lan! Sinirlen. Bende sinirleniyorum!" Deren bir anda bağırdı. Sakin olmaya çalışarak elinden çektim onu kendime doğru. Şiddet yanlısı biri değildim. Deren'in elini sıkmıyordum. Aksine naziktim.
"Bağırma yüzümün dibinde, bağırma." Sakin bir sesle onu dizginlemeye çalıştım. Deli dolu biriydi ve asla durduğu yerde durmuyordu. O hemen uysallaştı. Gülümsemeden edemedim.
"Hadi gel yukarıya çıkalım. Orada başka bir şey veririm ben sana." Elindeki bira şişesini bana verdi. Neden böyle olmuştu anlamamıştım ama arkamızda bir yerde bize bakan insan topluluğunun varlığını hissedebiliyordum.
"Doruk," diye fısıldadı. Ona daha geniş bir şekilde gülümsedim. "Seni öpebilir miyim?"
"Neremden öpeceksin?" Omuz silkti. Bende ona başımı salladım. Öpmesi için bir nevi izin vermiştim. O an dudağımın kenarına ufak ama tatlı bir öpücük kondurdu.
Karnımdaki kelebekler tekrar uçuşmaya başladı. Gözlerime daha derin duygular işlendi. Kalbim ilk defa bir kadının avucunun içindeydi ve dört nala koşan atlar gibi çok hızlıydı.
🤍
Kitapta iki tane Doruk var. Biri başrol olan diğeri de yan karakterimiz başrolün arkadaşı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EZBER BOZAN||texting
Randomtutunsenbana: Geceden kalma insanlara tutunsenbana: İçtikten sonra başı dönmüş başka yerde uyanmışlaraaa tutunsenbana: Günaydınnn ezber bozaannn Deren: Siktir lan oradan. Deren: Gün aymış gibi mi görünüyor yüzüme? ...