Ezber bozan²⁵

41 13 2
                                    

《D♥︎D》

D'den.

Telefonumdan gelen bildirim sesi ile kahveyi masaya bıraktım. Daha sonra ekranı açıp gelen mesajı kontrol ettim.

Deren bir video gönderdi.

Gülümsedim. Hediyesini açarken kendini de videoya almış ve bana atmış olsa gerekti.

Kalbim daha hızlı çarptı o an. Midemdeki kelebekler bir bir canlandı. Beynim benimle oyun oynamıyordu artık.

İnstagrama girip, onun mesaj kutusunun üzerine tıkladım. Açıldı ve video oradaydı. Tek görünümlük atmamıştı. Öyle atmış olsaydı da ben bir şekilde galerime kaydetmesini iyi bilirdim.

Hacker bir arkadaş herkese lazım bir arkadaştı sonuç olarak.

Telefonumun sesini duyabileceğim miktarda açtım. Ve sonra videoyu oynattım.

"Seni bir gün döveceğim. Yemin ediyorum bak, döveceğim." Derin bir nefes aldı verdi.

"Kocaman kutuyu getirmişsin koymuşsun önüme de, büyük hediye verebiliyorsun diye kendini kaptırma!" Dudaklarımı kahkaha atmamak için birbirine bastırdım. Çok tatlı söyleniyordu. Bunun farkında mıydı acaba..?

Sonunda kutuyu açtı. İçini görebilmesi için ayağa kalkmıştı ama yüz ifadesi o kadar net görülüyordu ki videoda, tatlılığına gülmeden edemedim.

"Şaka yapıyorsun!?" Sonrasında çığlık attı. Bu ani tepkisi ile korkmuştum. Kızlar kedilere karşı hep böyle miydi?

"Ne oluyor? Geldik mi?" Bir müddet sonra etrafa bakınan arkadaşının sesi duyuldu ortamda. Uykulu haliyle bir şeyleri anlamaya çalışıyordu.

Deren telefonu eline aldı ve daha sonrasında beni üzen ve şoka sokan cümlelerini sıraladı.

"Sana bu kadar tepki videosu yeter ve başka hediye alma çünkü bu dünyalara bedel. Teşekkür ederim."

EZBER BOZAN||textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin