Bu kurgu; gerek yasal, gerek cinsel anlamda rahatsız edici bulabileceğiniz unsurlar, olaylar ve ortamlar barındırır...
Keyifli okumalar 💜
•
Bir malikâne; Jeon malikânesi...
Dönümlerce arazinin ortasına kondurulmuş koca ihtişamlı bir yapı... Simsiyah duvarlar ile çevrelenmiş malikâne, ara ara duvarları bölen büyük pencereler sayesinde kasvetli görüntüsünü biraz olsun geride bırakıyordu.
Bahçe kapısının önünde, dışarıda dimdik şekilde ayakta dikilen, simsiyah takım elbiseler içinde 8 adam vardı. İri yarı bedenleri, takım elbiselerinin altında kendisini gizleyemiyordu.
Büyükçe bir bahçeye açılan kapı, uzun bir yol sonunda malikâneye varıyordu. Kocaman olan bahçe, düz yol ve yeşil çimenler ile donanmıştı. Ne bir çiçek, ne de başka her hangi bir detay yoktu. Villanın kapısı açılır açılmaz yine mobilyaların büyük çoğunluğu siyah olan eve giriş yapılıyordu. Koca bir dünya vardı üst katlarda.
En alt katta ise minik bir hayat...
Son derece geniş görünen merdivenler üst kata çıkarken, siyah duvarlar üzerinde iç karartıcı ama estetik görünen birkaç tablo vardı. Kocaman, upuzun bir koridora çıkan merdiven sonucu bir sürü kapı beraberinde, bir üst kata çıkan merdiven bulunuyordu bu katta.
Birçok oda vardı uzun koridorda. Evin sahibinin her işi için ayrıca tahsis ettiği odalar. Son model eşyalar ile donatılmış spor odası, yemek odası, büyük giyim odası, çalışma odası ve daha nicesi. En üst katta ise iki oda vardı sadece ve biri, evin sahibinin kişisel yatak odasıydı.
Diğer oda ise boştu.
Jeon Jeongguk'un yatak odası... Odada bulunan üç kapı vardı; biri banyoya, biri Jeon Jeongguk'un çizim odasına, diğeri ise küçük giyim odasına açılan. Daha sık kullandığı kıyafetleri burada bulunan giyim odasında iken, geri kalan birçok kıyafeti aşağı kattaki oldukça geniş odadaydı.
İki kişi için bile fazlaca büyük olan siyahlar ile donatılmış yatak, odanın hafif ortasında kalıyordu. Yatağın tam üzerinde tavan ile aynı hizada yatağın alt kısmına döşenmiş sistem, gece karanlığında odaya kırmızı loş bir ışık yayılmasına sebep oluyordu. İç karartıcı, baştan çıkarıcı bir odaydı.
Son katta bulunan odaya çıkabilen sayılı kişi vardı. Her çalışan kafasına göre giremezdi bu odaya. Hatta bu kata bile çıkamazlardı. Tek bir kez çıkıp, kuralı ihlal etseler, bedelini canları ile öderlerdi.
Bu sebeple zaten hiçbiri çıkmak istemiyordu son kata. Sadece malikânenin güvenliğinden sorumlu çalışan, temizlik için de Veronika isimli Rus çalışan girebiliyordu buraya. Birde Jeon Jeongguk'un sağ ve sol kolu olan iki kişi bu kata çıkabilirdi.
Sağ ve sol kolu; Kitty Gang ile Agust D...
Giriş katını geniş mutfak ve salon kaplarken, yukarı çıkan merdiven gibi aşağı inen bir merdiven daha vardı. Bodruma inen ilk katta upuzun bir koridor bulunuyordu. Koridor boyunca belli aralıklar ile olan her kapı, bir çalışanın odasına açılıyordu. Şu an sağda solda gezinen ve her biri bir iş ile ilgilenen çalışanların gece olunca çekildikleri odaları üst katların lüks dizaynına sahip olmasa da, son derece konforluydu.
Ve oradan da aşağı inen merdiven, koca bir havuzun olduğu kata açılıyordu. Daha da aşağı inen merdiven, Jeon Jeongguk'un en gizli eşyalarının bulunduğu yerdi. Planlarını ve toplantılarını yaptığı oda ile, silahlarının bulunduğu oda tam olarak bu kattaydı. Büyük kasası, en değerli mücevherleri ve devletten gizlediği her şey tam olarak buradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daisy in a Gun Barrel
FanfictionKim Taehyung, mafya lideri Jeon Jeongguk'un büyük malikânesinin bodrum katında tutulan ve 5 senedir hiç dışarı yüzü görmeyen genç bir oğlan çocuğuydu. • Yaş farkı içerir