Selamlar kızlar, biz geldik (yine)
Umarım sevdiğiniz bir bölüm olur
Keyifli okumalar 💜
Bir yemek masası, gergin mavi gözler ve yemeğini yiyen Jeon Jeongguk...
Etraflarında olan çalışanların üzerindeki bakışları yüzünden Taehyung sandalyesinde dik bir şekilde oturmuş, ellerini dizleri üzerine koymuş öylece masaya bakıyordu.
Jeongguk'un, Kim Taehyung'a gösterdiği toleranslar arttıkça, çalışanların Taehyung'a olan bakışları da daha garip bir hâl alıyordu ve ilgileri tamamen genç oğlana dönüyordu. Herkesin gözleri, Jeon Jeongguk'un akşam yemeği masasına ikinci kez oturabilen genç oğlandaydı.
Üstelik masadaki yemeklerin, Kim Taehyung'un listesine göre hazırlanmış olması, olayları daha da farklı bir konuma getiriyordu. Akıl erdirmekte güçlük çekiyolardı. Kuytu köşede sürekli Veronika'yı kenara çekip neler olduğunu soruyorlardı. Şimdi de hepsi bu sebeple garip bakışlarla Taehyung'a bakıyordu.
Ve Taehyung onların bakışları yüzünden hareket bile edemiyordu. En çok da o çalışanlar arasında annesinin olması, dişlerini sıkarak kendilerini izlemesi geriyordu genç oğlanı ve nefes almak bile zor gelirken yemek yemek çok geri plandaydı kendisi için.
Önündeki tabletten kısaca kendisini ilgilendiren haberlere göz atıp yemeğini yiyen Jeongguk, Taehyung'un tarafına hiç bakmazken; Taehyung da annesinin korkusuna kafasını kaldırıp Jeongguk'a bakamıyordu.
Çünkü dakikalar önce çok ağır şeyler söylemişti annesi.
Hastaneden geldikten sonra Jeongguk'a sarıldığı zaman merdivenden inmek üzere olan annesinin kendilerini gördüğünden haberi yoktu. O anda ilgi odağı Jeongguk'daydı çünkü. Fakat odaya gidince arkasından gelen ve öfkeyle karşısına dikilen annesi ile Taehyung neye uğradığını şaşırmıştı.
Sonrasında zaten konuşamadığını sandığı oğlu sessiz sedasız otururken, dakikalarca konuşmuş, kızmış, öfkelenmiş, susmuş, ara ara ağlamış ve baba katili mevzusunu üstünde durarak Taehyung'un vicdanına oynamış, genç oğlanın aklına girmeye çalışmış; "Öz babasını öldüren birine yanaşacak kadar mı kendinden geçtin oğlum?" sözüyle de son noktayı koyup, oğlunu kırmıştı.
Şimdi Taehyung en çok annesinin bakışlarından çekiniyordu.
"Dönün önünüze."
Bakışları tabağının yanındaki tablette olan Jeongguk sert ses tonu ile konuştuğu zaman bir tek Taehyung'un bakışları genç adama döndü. Odada bulunan geri kalan herkes anında kafasını önüne eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daisy in a Gun Barrel
FanfictionKim Taehyung, mafya lideri Jeon Jeongguk'un büyük malikânesinin bodrum katında tutulan ve 5 senedir hiç dışarı yüzü görmeyen genç bir oğlan çocuğuydu. • Yaş farkı içerir