-Все в порядку?- поцікавився містер Джордж, що сидів навскіс від Гвендолін
в салоні лімузин а.
-Джейк ти дав їй щось від хвилюваня?
-Ні-поспішно відповіла вона за доктора Уайта, який зробив дуже не задоволене обличчя.
-Я побоялася,що в мене почне двоїтися в очах у вісімнацятому столітті- Джейкоб звів осі горі,але нічого не сказав.Всупереч своїй традиції, він зовсім не дивився на Гвендолін і весь час мовчав, навіть не вставляючи жодних вїдливих коментарів. Шеферд довелося визнати, що його байдужість аж ніяк не спрощувало ситуацію, а тільки змушувала її більше нервувати.
Але ж не могла вона пред'явити йому претензії!Крім того, коли Гвен змовницьки підморгнула йому під час огляду перед балом,доктор Уайт у відповідь лише наморщив лоба і з фальшивим інтересом запитав, чи не потрапило їй щось у око.При цьому спогаді Шеферд зітхнула.
-Не хвилюйся-по-своєму розцінив її дії містер Джордж-Це триватиме недовго,
ще до вечері ти повернешся назад.
-Але до цього моменту я можу наробити купу помилок.Неправильна посмішка, невірний реверанс, не та розмова і бах!Вісімнадцяте століття у вогні
-Головне, що ти вмієш танцювати- несподівано заперечив доктор Уайт.Він говорив так тихо, що Гвендолін довелося податися трохи вперед, щоб все добре почути.- У тебе добре виходить менует,а під час танцю зовсім не обов'язково вести світські бесіди.-
Вона почервоніла при згадці про те, як вчилася танцювати менует,румянець, мабуть,був помітний навіть через товстий шар білої пудри на обличчі
-Я досі не розумію, чому цей бал такий важливий-пробурмотіла Гвен, насилу відвівши погляд від спокійного обличчя
лікарі. - Ах, дівчинко моя! містер Джордж вийняв
носову хустку і промокнув лоб. Цей день так
важливий тому, що саме під час цього балу
має з'ясуватися, хто є зрадником у лавах
Охоронців. Тобто ми будемо приманками,
голос здригнувся, і дівчина відчула, як
покрилася гусячою шкірою. Саме, — за тоном
доктора Уайта, Гвендолін зрозуміла, що ця ідея йому
припала йому зовсім не до вподоби. - Але тобі
абсолютно нічого боятися, Гідеон не покине тебе
ні на хвилину під час балу, а я та мої
інструменти, - чоловік поплескав по саквояжу,
чекатимемо у хронографа відразу після повернення нанайнепередбачуваніший випадок. сказав містер Джордж з посмішкою, Ми приїхали, але боюся, що шкільна брама надто вузька для лімузина, ми заїдемо з іншого боку. Автомобіль зупинився прямо перед сходами до входу до школи. Від хвилювання Гвендолін забула, що сідати і виходити з машини вона мала тільки головою вперед, і зробила помилку, спробувавши вийти з лімузина, як завжди. В результаті вона безнадійно заплуталася у спідницях. Поки Шеферд чортихалася, а містер Джордж тихо хихотів, хтось рішуче взяв дівчину під руки і просто витяг з лімузина, трохи піднявши над землею. Гвен здогадалася, хто це був, перш ніж побачила його обличчя. Зрозуміло, такі сильні, владні руки могли належати лише докторові Уайту. - Нам треба поговорити, - шепнула вона, опинившись дуже близько, - я знаю, що Ви знаєте про графа. Чоловік одразу насупився і напустив на себе похмурий вигляд. — Не тут, — він легенько підштовхнув її в спину до школи, всі інші вже чекають на нас унизу. Чудово виглядаєш, Гвендолін, давно хотів сказати, лікар Уайт посміхнувся їй одними очима, і Шеферд зрозуміла, що він не жартує. - У тебе гарна усмішка твої зуби ідеальні з анатомічного погляду. Гвен вдруге за вечір залилася фарбою, і змогла видавити з себе лише тихе «дякую». Коли попереду з'явилися Гідеон з містером Вітменом, доктор Уайт сповільнив свій звичний стрімкий крок і схилився до її вуха, що загубився серед пишної зачіски. Якби вона бачила його обличчя, то змогла зрозуміти, що наступні слова далися йому зовсім не легко. - І пам'ятай: нічого і нікого не бійся. Ти найсильніша і хоробриша дівчина на світі, Гвендолін. Тут Шеферд подумала, що зовсім їй і не потрібно заспокійливе, щоб упоратися з якимось там балом поруч із доктором Уайтом тримати себе в руках було набагато.складніше.