0.2

112 16 2
                                    

Fark etmeden telefon başında uyuya kalmıştım. Sabah telefon sesi ile uyandım.
.
.
.
.
.
.

"Alo"

Childe: Lan uyuyor musun sen hala amk beyinli öğlen arasındayız lan.

"Ne?"

Telefonumu açtım ve alarm kısmına  girdim kurduğum alarmı salak gibi açmayı unutmuştum.

"Tanrım alarmı açmayı unutmuşum"

Childe: PUHAHAUHWSSGIGDWD SALAK

"Childe sus koyarım amına gelirim 15 dakikaya."

Childe: Zahmet edip gel istersen her neyse kapatıyorum ben.

Childe telefonu kapattığında zaman kaybetmeden hemen hazırlandım dün akşamdan hazırlamıştım çantamı o yüzden rahattım, üstüme kırmızı bir sweatshirt ve altıma ise açık renkli kargo pantolon giydim ve çantamı alıp aşağı indim annemler salonda oturuyordu onlara ufak bir göz attıktan sonra hemen dışarı fırladım.

Koşarak okula 5 dakikada varmıştım sonuçta evim yakındı. 

öğlen yemeğinde okula varmış olmamdan kaynaklı insanlar bana garip garip bakıyordu onları çok umursamadan yeni sınıfıma gittim.

Childe: Vayyy Scara hazretleri sonunda okula teşrüf ettiniz.

"Sen susar mısın biraz seninle uğraşacak hiç halim yok "

Benim sesimi duyar duymaz sınıftaki büyük bir çoğunluk bana döndü. Bende pek umursamadan Childe'ın  yanındaki boş yere doğru yürüdüm ve çantamı bıraktım.

"Gel kantine gidelim açım ben yemek yemedim."

Childe: Tabi öğlen kalkarsan.

"Bir gün elimde kalacaksın."

 Tam sınıf kapısından çıkacağım sırada birisine çarptım.

?: Üzgünüm çarpmak iste-

Ses kesilince kafamı kaldırıp baktım. Beyaz saçlarının arasında hafif bir kırmızı tutamı ve büyük kırmızı gözleri ile bana bakıyordu.

?: İstemeden oldu üzgünüm, bu arada ben Kazuha sende yan sınıftan gelen Scara olmalısın.

"Her neyse çok konuşuyorsun."

Duygusuz bu cümlem onu mutlu etmiş gibi gülümsedi, salak mı bu?

Daha fazla oyalanmadan yanından geçip gittim yanıma çok geçmeden Childe yetişmişti, galiba şu Heizou mu nedir onunla konuşması gerekmişti.

Childe: Pişt Kazuhaya aşık mı oldun niye bu kadar dalgınsın?

"Ne diyosun Allahın şizofreni kim bilir ne boktan seneryolar kurdun bile"

Childe: Ne biliyim okuldaki çoğu kız onu tatlı buluyor tabi erkeklerde var, dedim acaba sende mi aşık oldun gerçi senin gibi birinin aşık olmasını beklemem ama.

Harbiden gerçekten birisine aşık olur muydum? Daha önce o duyguyu hissetim mi acaba?

"Olmam da zaten saçma işler"

La Signora: Ne konuşuyorsunuz lan bücürükler.

Childe: Scara aşık olur mu olmaz mı onu konuşuyoruz.

La Sİgnora: İddaya var mısın Scara?

"Ne iddası amın koyayım?"

La Signora: Eğer bu yıl içerisinde birisine aşık olursan kölem olursun ama aşık olmazsan kazanırsın.

"Bana bir savaş açıyorsun demek? İstediğin olsun, iddiayı kabul ediyorum."

.

.

.

.

.


ᴀşıᴋ ᴏʟᴍᴀᴢsᴀɴ ᴋᴀᴢᴀɴıʀsıɴ 𝙆𝙖𝙯𝙪𝙨𝙘𝙖𝙧𝙖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin