"Bana bir savaş açıyorsun demek? İstediğin olsun, iddiayı kabul ediyorum."
.
.
Scara'dan
İddayı kabul edeli 1 hafta olmuştu yani yeni sınıfımda olmamın üzerindende 1 hafta geçmişti. Bu süreç boyunca hiç bir şey yaşanmadı diyemem.. Aksine her şey yaşanmış olabilir.
Örnek verecek olursam, her teneffüs salak Venti'nin beni Kazuha'ya itmesi gibi bu arada sınıf hakkındaki düşüncelerimi almak isterseniz şuana kadar tanıştığım kişiler arasında en normal sohbet ettiğim kişi Kazuha olmuştu bazen garip davransa da zevklerimiz epey bir uyuşuyordu. Mesela o da anime izliyor, the weekend dinliyor, manga koleksiyonu yapıyordu. Tabi en çok aslında animelerden konuşmuştum onunla yoksa doğru düzgün bir sohbetimiz yok. Aslında benle konuşmaya çekiniyor gibi ama pekte umrumda değil.
Her neyse ben şu saçma olaylara örnek vermeye devam edeyim. Ventinin çantasında bira şişesi bulundu, Hu Taonun 100 sayfalık sevgili rehberi var, Yan fei 2 saniye ders çalışmadan duramıyor vb.
çok şey var fakat burada bitiriyorum benden bu günlük bu kadar. Görüşürüz.
.
.
Günlüğümü kapattıktan 2-3 saniye sonra annemlerin sesini duydum. Yanıma telefonumu alıp odamdan çıktım ve mutfağa gitmek için aşağı indim.
Yae Miko: Yemek hazır Scara. Çay yapraklı pilav yaptım seversin.
Scara: Sağol.
3.Kişi Anlatım
Scaranın Yae Mikoya umursamazca davranmasının sebebi aslında annesinin okul müdürü olup ingilizce öğretmeni Yae Miko ile çıkmaya başlamasıydı. Yae Miko ve Ei sevgili olduktan 1 ay sonra Yae onlarla birlikte kalmaya başlamıştı hatta direk taşınmıştı bunun sebebi ise erkenden birlikte yaşamak istemeleriydi. Scara, Yae'den hiç haz duymuyordu Yae ne kadar iyi davransada Scara bir kere bile memnun olmamıştı.
Ei: Sana kaç kez söyleyeceğim Scara en azından bir kere teşekkür et
Saçları mor'a çalan genç homurdandı.
Scara: Onu burda istememe rağmen ses etmeden yaşıyorum ve birde üstüne teşekkür etmemi mi istiyorsun?
Ei: Scara ağzını toparlarsan iyi edersin.
Scara: Umrumda değil, ben odama çıkıyorum keyfimi oldukça kaçırdınız.
Genç hızlı adımlarla mutfaktan çıkıp en üst kattaki odasına yöneldi.
Scara: Teşekkürmüş daha çok beklerler.
Scara kendini yatağa atıp WhatsApp'a girdi tahmin ettiği gibi Childe dışında kimse ona yazmamıştı sonrasında bir kaç gün önce engellediği anonim gözüne çarptı. engelini açmayı düşünmüştü, ama tabiki de yapmayacaktı.
Hayır yapacaktı çünkü Scara bu kişinin kim olduğunu bilmek istiyordu.
Anonim
Morlahana
baksana anonim bozuntusu.
.
.
.
Kazuha'dan
Telefonumda geziniyordum sonrasında ise üstte gelen mesaj ilgimi çekmişti.
Scara'm
Scara'm
baksana anonim bozuntusu.
Anonim
beni mi özledin evimin direği :D
Scara'm
Hayır.
sadece soru soracaktım.
Anonim
Sor kocacımmm
Scara'm
İlk olarak şuna bir açıklık getirelim. Bana kocacım vesaire deme. Tek soru sorucam ve tek cevap istiyorum.
Sen kimsin? Eğer söylemezsen seni bulup geberteceğimi bil.
Anonim
Söylesemde söylemesemde döveceksin demek her neyse senin elinden dayak yemeye razıyım sadece ipucu vericeğim ama direk ismimi söylemeyeceğim.
Sınıfından birisiyim bu kadarını bilmen yeterli olur.
Scara'm
Şimdi sıçmadım mı ağzına bekle sen.
Scara'm Adlı Kullanıcı Tarafından Engellendiniz.
Söylemeseydim mi acaba diye kendi kendime düşünmeye başladım onunla doğru düzgün bir sohbetimizde yoktu fakat beni bulursa ne olurdu bunu hiç hesaba katmamıştım hemen ssleri çekip BestGayler grubuna attım.
BestGayler
Yaprakçıl
ben sıçtım galiba
DedektifAnandir
sıçmak ne kelime boku yemişsin sen direk.
AnaKarakterimÖlümsüzüm
büyük ihtimalle ilk çok konuştuğu kişileri sorgulayacak sen onunla çok konuştun mu?
Yaprakçıl
sadece animelerden falan konuşmuştuk onun dışında doğru düzgün bir sohbet yok aramızda acaba direk konuşmayı falan mı kessem?
Bücür
mal mısın öyle yaparsan daha çok anlar normal olduğun gibi devam et sen.
İçkiKumarSanaDayar
bence direk teklif et gitsin
Bücür
sana konuşma hakkı verilmedi sus iki dakika
İçkiKumarSanaDayar
oyle olsun tabi siz beni dislayin
Bücür
siktir git venti
Telefonumda bildirimler durmazken telefonu kapatıp derin bir iç çektim, beni bulursa ne yapacaktım belkide ömür boyu zorbalanmamak için şimdiden kendimi öldürmeliyim? Hayır hayır bunun için çok gencim. Aşık olmak suç değil ama ben anonim olarak yazdığım için kızacaktır. Başından neden öyle yaptıysam birdaha Ventinin fikirlerine uyarsam Celestia siksin beni.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀşıᴋ ᴏʟᴍᴀᴢsᴀɴ ᴋᴀᴢᴀɴıʀsıɴ 𝙆𝙖𝙯𝙪𝙨𝙘𝙖𝙧𝙖
Romance"Bana bir savaş açıyorsun demek? İstediğin olsun, iddiayı kabul ediyorum." Scara, La Signora ile bir iddaya girer. Eğer aşık olmazsa Scara kazanır. Aşık olmazsan kazanırsın oyunumuza hoş geldiniz! . . . . Texting vardır. Eğlencesine yazıyorum bu ki...