Yanlarından kalkıp uzaklaştım kimsenin olmadığı bir yere gitsem iyi olacaktı sanırım.
.
.
.
3. Kişi Anlatım
Beyaz saçlı gencin tabiki de haberi yoktu canından çok sevdiği çocuğun onu dinlediğinden.
Scara, Kazuha'nın sesinden onu ne kadar çok sevdiğini anlayabiliyordu.
Ama bunu istemedi kendisi azda olsa üzülsede istemedi Kazuhayı, ondan uzak durup yok olmasını beklemek istiyordu.Hep yaptığı şeydi zaten birşeylerin yok olmasını beklemek.
Scara, hızlı adımlarla dinlediği yerden uzaklaştı ve ona göre 'salak' olan arkadaşlarının yanına gitti.
Childe: Nerdeydin üzümlü kekim Scara?! Senin yüzünden bu cadı ile tek kaldım bana işkence yapmakla tehdit etti!
Dedi,turuncu saçlı genç. Arkadaşı Scara'nın arkasına saklanarak sahte bir üzüntü ile Scaraya bakıyordu.
Scara: Ufak bir işim vardı ama bir daha ki sefe özellikle seni onunla tek bırakacağım.
Dedi Scara, yüzünde alaycı gülümsemesi ile.
Childe: Çok kötüsün!
Signora: Benim hakkımda konuşmayı bırakın sesiniz gelmiyor değil!
Diye bağırdı Signora elinde yiyecekler ile arkadaşlarının yanına gelerek.
Scara: Bu kadar atıştırmalığı ne yapacaksın? Boşuna obez demiyorum.
Signora: Eğer gözlerini oyup sonrasında kıyma diye satmamı istemiyorsan sesini kes bücürük.
Scara: Fantazilerini kendine birde o salak aşkına sakla.
Signora: Seni!..
Signora elindeki tüm yiyecekleri Childe'ın eline sıkıştırıp kaçan Scarayı kovalamaya başladı.
Scara şansına Signoradan daha hızlıydı. Ve koşarak mesafeyi açtı.
Signora ise bir süre sonra pes etti ve Scara koşmaya devam ederken arkasından sesli küfürler savurdu, Scara ise onu takmayıp sınıfına doğru yol aldı.
Scara'dan
Sınıfa girip yerime oturdum. Salak Siknora'yı atlattığım için mutluyum ama beni yakaladığı en kısa zamanda dövme ihtimalini unutmamam gerekiyor.
Nefes nefese sınıfa girince tabi dikkatleri üzerime çekmiştim fakat çokta takmadım. Bunlar hiç mi koşmuş insan görmediler?
Kafamı arkaya doğru atark uzandım.
Çok geçmeden bana bakan birilerini hissettiğim için gözlerimi açıp sınıfın o köşesine doğru baktım.4 çift göz beni izliyordu. Bunlar Kazuha'nın arkadaşlarıydı. Hepside benden tiksinircesine ve nefret edermişcesine bakıyordu. Kazuha ile yaşanan olaydan dolayı böyle oldukları barizdi.
Her neyse diyip önüme döndüm ve sıraya uzandım.
"Birde utanmazca uzanıyor musun?"
Ses ile başımı kaldırdığımda az önce bakıştığım tabiri caizse 'beyin yoksulu dörtlü ' başımda duruyordu ve saçlarının mavi kısmı örülmüş çocuk bana bakıyordu. Ventiydi sanırım adı.
Scara: Ne diyorsun?
Venti: Diyorum ki vicdan denen şey yokmu hiç mi empati yapmıyorsun?!
Scara: Eğer Kazuhadan bahsediyorsan, o umrumda değil. Salaklık yapıp böyle yapmasaydı daha farklı olabilirdi evet, ama onunla bir muhatabım yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀşıᴋ ᴏʟᴍᴀᴢsᴀɴ ᴋᴀᴢᴀɴıʀsıɴ 𝙆𝙖𝙯𝙪𝙨𝙘𝙖𝙧𝙖
Romance"Bana bir savaş açıyorsun demek? İstediğin olsun, iddiayı kabul ediyorum." Scara, La Signora ile bir iddaya girer. Eğer aşık olmazsa Scara kazanır. Aşık olmazsan kazanırsın oyunumuza hoş geldiniz! . . . . Texting vardır. Eğlencesine yazıyorum bu ki...