0.9

73 16 24
                                    

(medya çok tatlıı!!)

Scara: mümkünse arkadaşınıza söyleyin bir daha benimle muhatap dahi olmasın gerçekten bu olaydan çok sıkıldım!

Ve hızlı adımlarla kafeden çıkıp uzaklaştım.
.
.
.
Scara'dan

Hayır hayır acımaması gerekiyor kalbim niye acıyor?

Neden aklımda onu çıkartamıyorum, neden bunu yapıyorum?

Neden şu anda kazuha'ın kapısının önündeyim?

Sanırım hatırlıyorum..

4 saat önce

Childe'den bir arama

S:"Efendim tartar bozuntusu?!"

C: "yine sinirlerimiz bozuk bakıyorum sayın mantar bey? "

S:"Childe siktir git ayağımın altına almayayım seni."

C: "hahaha sen mi beni alacakmışsın ayağının altına?"

S:" kes sesini Ne istiyorsun?!"

Childe bir süre sustu konuşmadı sanırım söyleyeceklerinu toparlamaya çalışıyordu ama normalde bunu yapacak bir insan değildi.

C: "kazuhanın arkadaşları seni çağırdığında fazla ağır konuşmuşsun bak kazuha'ya ne aşık ol diyorum ne de başka bir şey yap diyorum ama en azından karşındaki kişinin bir insan olduğunu unutma tamam mı Scara?"

S:" ne diyorsun sikim sonik sen de mi onlarla aynı düşünüyorsun yoksa?!"

C: "beni dinle birisinden hoşlanmak bir suç değil ama sanki öyleymiş gibi göstermen artık beni de sinirlendirmeye başladı.
Eğer ben bunu Zhongli ile yaşasaydım kötü olur diye düşünüp empati yaptım peki sen hiç yaptın mı?
Yine lütfen konuşmaya başlama Ergen triplerine en azından kazuha ile bir empati yap onu kendi yerine koy ve sen de onun yerine koy kendini ona teklif etseydin ve böyle bir şekilde bir cevap alsaydın nasıl hissederdin Scara?"

Childe sustu bir süre konuşmadı.

C:"bak gördüğün üzere ilk defa seni taşşak geçmek için aramadım. Bilirsin ciddi konuşmayı hiç sevmem fakat lütfen birazcık düşün bunu senin için söylüyorum. Senin iyiliğin için."

Dedi ve telefonu kapattı.

Zamanımız

Evet yani şu an bu sebepten dolayı buradayım.

Yaklaşık yarım saattir kazuha'nın kapısının önünde cesaret edemediğimden Zile basamıyorum.

Sadece özür dileyip gideceğim bu kadar basit neden zorlanıyorum?

Pekala yapabilirim, tek yapmam gereken şey elimi yavaşça kaldırıp o aptal diye dokunmak

Evet sanırım az önce bunu gerçekleştirdim.

İçeriden kazuhanın sesi geldi.

Kazuha: Geliyorum! Kim o?

Biraz söylemek de söylememek arasında git gel yaptıktan sonra konuştum.

Scara: Benim Scara.

Dedikten sonra kapı açıldı. Kazuha şaşkınlıkla bana bakıyordu.

Kazuha: oh Scara seni görmeyi beklemiyordum. Burada ne arıyorsun?

Scara: Ben sadece..

Tanrım bunu söylemek neden zor?!

Kazu yine başına eğmiş anlamadığındaki o surat ifadesini yapmıştı ben ise onun gözlerine bakmakta bile zorlanıyordum.

Scara: beni iyi dinle sadece bir kez söyleyeceğim.
Yaptıklarım için gerçekten özür dilerim senin kalbini kırmaya hakkım yoktu biliyorum, hangi akılla buraya geldiğimi ise hiç bilmiyorum. Umarım beni affedersin.

Dedim ve gözlerine bakmaya başladım

Gözleri pırıl pırıl parlıyordu sanki her zaman bu anı bekliyormuş gibi.

Kazuha: önemli değil seni affedebilirim. Tabii ki de kırılmıştım tabii ki de üzülmüştüm ama beni arkadaşın olarak görüyorsan bunu değiştirmek için seni zorlayamam. Bana bu güzel hisleri yaşattırdığın için teşekkür ederim Ne kadar bilmesen de.

Kazu'nun dedikleri evet normaldi fakat beni gerçekten üzmüştü neyin üzdüğününde bilmiyordum.
Tek bildiğim kazu'nun dudaklarının ilgimi çok çekmesiydi.

Baktığım yeri kazuha da fark etmişti. Evet tam dikkat odaklanmış onun dudaklarına bakıyordum.

İçimdeki onu öpme isteğini asla bastıramıyordum.

Scara: Bunu içinde üzgünüm Kazu..

Onu belimden tutup kendime çektim ve gözlerine bakmaya başladım. Sonbaharı andıran gözleri o kadar güzeldi ki onlar için ölebilirdim bile.

Kazuha:Scara..

Scara: Sessiz ol.

Ve hafifçe dudaklarına dudaklarımı değdirdim.
Ve onu dudaklarına daha çok baskı uygulamaya başladım.
Bu duygu harikaydı.
Aslında Kazuha daha da harikaydı.
.
.
.
.

ALLAH ALLAHHHHH!!!!ALDİ GİDİYOR YA LELELELELEhehe sonunda öpüstürdüm onları 😼

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ALLAH ALLAHHHHH!!!!
ALDİ GİDİYOR YA LELELELELE
hehe sonunda öpüstürdüm onları 😼

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ᴀşıᴋ ᴏʟᴍᴀᴢsᴀɴ ᴋᴀᴢᴀɴıʀsıɴ 𝙆𝙖𝙯𝙪𝙨𝙘𝙖𝙧𝙖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin