Telefonumda bildirimler durmazken telefonu kapatıp derin bir iç çektim, beni bulursa ne yapacaktım belkide ömür boyu zorbalanmamak için şimdiden kendimi öldürmeliyim? Hayır hayır bunun için çok gencim. Aşık olmak suç değil ama ben anonim olarak yazdığım için kızacaktır. Başından neden öyle yaptıysam birdaha Ventinin fikirlerine uyarsam Celestia siksin beni.
.
.
.
.
Scara'dan
Şu siktiğimin okuluna gelmekten sıkıldım zaten her teneffüs başıma Childe dikiliyor olanları anlatırsam salak Signora kazandığını sanacak...
Gecenin 3.45'i ve ben şu salak anonim yüzünden ne düşünüyorum çıldırıcam. Childe uyanıktır onu arayayım.
Telefon rehberime girdim
TurunçgilTatarOtistiği
Kazuha
Hemen Childe'in numarasına tıklayıp onu aradım. Ve telefonu direk kulağıma götürdüm.
"Alo"
Uykulu bir ses telefonu açtı bu kesinlikle Childenin sesi değildi.
"Bir sorun mu var Scara bu saatte neden aradın?"
Bu kişi Kazuhaydı tanrım! Salak mıyım ben?
Scara: Pardon arkadaşımı arayacaktım yanlışlıkla seni aradım.
"Sorun değil bir sorun varsa bende dinleyebilirim."
Kazuha konuşurken kalktığının belirtileri olan ışık açma sesi duydum. Belki ona anlatırsam sorun olmazdı ama peki ya anonim oysa? Zannetmiyorum onun gibi bunu yapmazdı.
Scara: Bir sorun yok dediğim gibi yanlışlıkla aradım.
"Oh. Tamam o halde yarın okulda görüşürüz."
Scara: Dur bekle
Hangi akla hizmet bunu söyledim bilmiyorum ama Kazuha'nın Telefonu kapatmamasını istedim. Bütün gece uykulu sesini dinlemek istedim belkide.
"Tabi dinliyorum."
Scara: Her neyse boşver iyi geceler rahatsız ettiysem pardon.
"Tamam sorun değil. Bu arada bana önerdiğin Shoujo animeyi bitirdim çok güzeldi ona benzer birşey önerir misin?"
Scara:Ha? bunu okulda da sorabilirdin gecenin bir saati sormana ne gerek var?
"Ha, pardon aklıma gelince sorayım demiştim o halde okulda söylersin. İyi geceler."
Scara: Sağol.
Kazuha'dan
Ellerim terlemiş, heyecandan nefes nefese telefonu tutuyordum. İlk telefon görüşmemizdi bu ve beni çok mutlu etmişti bir kaç dakika sonra telefonun üst bildirimi gözüktü.
Scara'm
Orange ve Kamisama Kiss öneririm iyi geceler.
Üstte gelen bildirimle tebessüm ettim. Acaba normal bir şekilde denersen olur muydu diye merak etmiyor değilim.
Time Skip
Öğle arası gelmişti yine her zamanki gibi yemeğimi alıp Heizou'ların yanına gittim.
Venti:Lan o Scara değil mi kızla beraber oturuyor. Bu kız ne ayak lan benim kankamın sevdiceğine yavsak yavsak davranıyor.
Ventinin sözleri ile arkamı döndüm.
Keşke dönmeseydim.
Başımdan kaynar suların aktığını hissetim.Scara'dan
La Signora'nın zoruyla Mona ile yemekhanede buluşacaktım. Mona Signoraya bir mektup vermiş bana vermesi için tabikide götü durmayınca Signora'nın hemen açıp okumuş.
Bana mektupta ne yazıyor tek kelimesini bile söylemedi götüne kaktüs soktuğum.Şimdi ise bıkkın bıkkın Mona'nın yanına gidiyordum.
Mona beni görünce el salladı.
Mona:Hey Scara!
Şu siktiğimin gülüşünü gördüğümde kararmış hayatımı daha da karartıyor.
Bir kaç dakika boyunca boş boş konuştu bana kahve ısmarlamıştı beleşe kahveye hayır demedim.
Hemen yan masamızda Kazuha arkadaşları ile oturuyordu. Ve sonrasında Venti mi nedir onun konuşma sesi duyuldu.Venti:Lan o Scara değil mi kızla beraber oturuyor. Bu kız ne ayak lan benim kankamın sevdiceğine yavsak yavsak davranıyor.
Kankamın sevdiceğine? Ha? Ne diyor bu avanak.
Ben bunları düşünürken Mona'ya baktım o da Ventinin sesini duymuş olmalıydı ki yüzünde sinirli bir sırıtış vardı.
Bir süre sonra yanımda oturan Mona'nın kendine beni çekmesi ile sarsıldım ve dudaklarımda bir ıslaklık hissetim.
Beni öpüyordu ve sinirle ondan ayrıldım.
Scara: Sen manyak mısın ve kızım?! Salak salak ahtapot gibi insanlara yapışıyorsun!
Mona: Sanırım burdaki işim bitti Bye!
Mona elini sallayarak koşmaya başladı.
Yemekhanede ki bir kaç insan dedikodumuzu yapmaya başlamıştı bile bende Kazuha'nın olduğu masaya bir göz attım fakat Kazuha ve Heizou ortalıkta değildi.
Xiao ve Aether bana sinirli gözlerle bakıyordu.
Venti ise birşeyler zırvalıyordu sanırım.Childe:Noldu bakıyorumda birileri öpüşmüş.
Scara:Ben öpüşmeyi istemedim kız ahtapot gibi yapıştı!
Childe gülmeye başladı.Sanki çok komik bir olay amına koyayım başkası Zhongli'ye yapsa kıyameti koparır.
Childe: Bu arada şu anonim vardı ya senin.
Scara:Eee nolmuş
Childe: Bir kaç kişiden şüpheleniyorum.
Scara:Kimler söyle bakayım.
Childe: Heizou, Venti ve Kazuhadan şüphelendim. Ama Ventiden şüphelenme sebebim eğlencesine dalga geçmek ve eğlence amaçla yapması.
Scara:Hani tamam Heizou'yu anladım da Kazuha ne alaka o öyle biri değil.
Childe:Nerden biliyosun belki o dur?
Scara: Senin fikrini soran yok her neyse zil çalmak üzere sınıfa gidelim.
Childe: Noldu yoksa Kazuhaya aşık olup onun öyle bisey yapmayacağını mi düşünüyorsun??
Scara: Dediğim gibi aşk işleri saçma işler Kazuhadan hoşlanmıyorum arkadaşım o benim.
Childe: Tabi tabi eminim öyledir..
.
.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀşıᴋ ᴏʟᴍᴀᴢsᴀɴ ᴋᴀᴢᴀɴıʀsıɴ 𝙆𝙖𝙯𝙪𝙨𝙘𝙖𝙧𝙖
Romans"Bana bir savaş açıyorsun demek? İstediğin olsun, iddiayı kabul ediyorum." Scara, La Signora ile bir iddaya girer. Eğer aşık olmazsa Scara kazanır. Aşık olmazsan kazanırsın oyunumuza hoş geldiniz! . . . . Texting vardır. Eğlencesine yazıyorum bu ki...