Scara: Dediğim gibi aşk işleri saçma işler Kazuhadan hoşlanmıyorum arkadaşım o benim.
Childe: Tabi tabi eminim öyledir..
.
.
.
.La Signora ile iddamızın 2. haftasındaydık. Şu salak Mona ile yaşanan olayın aslını Childe bana anlatmıştı. Mona ve La Signora anlaşma yapmışlar eğer Mona beni öperse ona belli bir miktar mora vereceğini söylemiş. Tabi Monada hemen kabul etmiş, şu mektup olayı ise sahteymiş Monanın benim için yazdığı bir mektup falan ortada yokmuş.
O günden sonra Kazuha benimle hiç konuşmadı yada mesaj attı aslında beklemiyordum ama nedensizce onu merak edip duruyordum.
Şimdi ise Cumartesi olduğu için Hu Tao bizi evine davet etmiş bir parti düzenliyordu ve bende onun evine gidiyordum.
Tek amacım oradaki yemekler çünkü salak Yae Mikonun yemeklerini yemek istemediğimden doğru düzgün beslenemiyorum.
"Scara!"
Gelen ses ile arkamı döndüm.
Scara: Kazuha? Gelmeyeceğini söylemiştin.
Kazuha: Fikrimi değiştirdim.
Scara: Bu gün bir farklı konuşuyorsun.
Kazuha: Ne hayır hayır! Sadece sana yetişmek için koştum o kadar.
Scara: Anladım.
Kazuha bu gün oldukça garipti ne oldu bu aptala? Her neyse çokta umrumda değil. Yani sanırım.
3. Kişi Anlatım
Scara: Kazuha gerçekten bu gün garipsin.
Dedi, Saçları mor'a çalan genç. Beyaz saçlı genç ise ona bakmadan yürüyordu. Hala aklında Mona deninen kızla yaşadığı olay vardı ne kadar arkadaşları bunun gerçek sebebini söylesede hala kendini içten içe yiyordu. Aklında sürekli 'acaba anonim olduğumu söylesem mi'düşüncesi geçiyordu.
Ama Scara'nın mesajında sinirli olduğunu anlamıştı yinede söylemek isteyip bundan kurtulmak istiyordu ama yaptığı şeyden de oldukça utanıyordu.
Kazuha: Scara.. Uh şey eee...
Scara: Sende bir sorun olduğunu anlamıştım çıkar ağzındaki baklayı.
Beyaz saçlı genç yürümeyi durdurup kafasını yere doğru eğdi. Scara'nın yüzünü görmesini istemiyordu.
Kazuha: Şu anonim..
Scara, anonim kelimesini duyar duymaz yürümeyi bırakıp hızla arkasında kalmış çocuğa döndü.
Kazuha: Şu anonim bendim Scara , üzgünüm.
Scara: Şaka yapıyorsun değil mi Kazuha? Doğruyu söyle Childe seni işlerine karıştırmadı değil mi?
Beyaz saçlı genç kafasını daha da yere eğerek konuştu.
Kazuha: Üzgünüm Scara. İstersen bundan sonra benle konuşmayı bırakabilirsin sadece bu olaydan artık kurtulmak istiyordum bu yüzden san söyleme kararı aldım.
Scara: Konuşmayalım da zaten. Açıkçası senden beklemezdim. Gözüm seni görmesin Kazuha.
Kazuha anladığını belli etmek için başını salladı ve gittikleri yönün tersine hızlı adımlarla gitmeye başladı.Scara ise sadece onun arkasından baktı ve derin bir iç çekti.
Scara: Senden cidden beklemezdim Kazuha..
Dedi sessizce.
Ve tekrardan Hu Tao'nun evinin yolunu tuttu ama yol boyunca düşündüğü tek şey Kazuha olmuştu.
Time Skip
Kazuha'dan
Cumartesi gününden beri Scara ile konuşmadım. Açıkçası o benimle aynı ortamda bulunduğunda bile benden rahatsız olduğunu belli ediyordu. Bu sebeple öğretmenden yerimi değiştirmesini istedim sonuçta bu konuşmalardan sonra normal bir şekilde önünde oturamazdım.
Teneffüs zili çalmıştı yeni yerim duvar tarafında ortalardaydı. Bahçeye çıkıp biraz temiz havanın iyi geleceğini düşündüm. Tam çıkacağım sırada Heizou beni durdurdu yanında Aether ve Xiao'da vardı.
Heizou: Noldu lan sana depresyonda gibi her teneffüs ya şarkı dinliyosun ya bahçeye çıkıyorsun yada kitap okuyorsun bize anlatmadığın bir bok mu yedin.
Doğru ya arkadaşlarıma anlatmamıştım. Anlatacak halim yoktu ama onlar bilmezse tek başıma bir bok yapamayacaktım.
Kazuha: Gelin bahçeye çıkalım orada anlatırım.
Bahçeye çıktığımızda en sessiz ve sakin yere gittik ve banka oturduk.
Xiao: Dökül bakalım ne bok yedin.
Kazuha: Scara'ya anonimin ben olduğumu söyledim...
Heizou: Deli misin sen?!
Aether: Bu yüzden bu kadar depresifsin bir kaç gündür Scara ile konuşmaman garipti zaten.
Heizou: Peki sen söylediğinde nasıl bir tepki verdi?
Kazuha: Konuşmayalım gözüm seni görmesin dedi.
Anlattıkça rahatlarsın derlerdi ben üzülüyordum. Çok fazla hemde onu çok sevmeme rağmen kendi hatam yüzünden şimdi onunla konuşmuyordum ve birde yüzsüzce üzülüyordum nasıl bir insanım ben.
Heizou: Sorun değil Scaradan başka-
Kazuha: Heizou kendim bile çözemediğim bir karmaşanın içine girdim, deli gibi sevdiğimden gözüm ne yanlış ne doğru görmüyor. Gidip Scaranın ayaklarına kapanamam. Sadece beni affedecekse onu bekleyebilirim. Ne yapacağım konusunda hiç fikrim yok ama canım yanıyor bunu kendi ellerimle yaptım şimdi ise acısını çekiyorum işte.
Heizou sessiz kaldı bir şey demedi. Bende yanlarında daha fazla kalırsam ağlayacağımı düşündüm artık canım acıyordu ve bu acının sinirini onlardan çıkarmak istemiyordum. Biliyorum bana yardım etmeye çalışıyorlar fakat ben kendimi suçluyorum bu yüzden yardımı dokunmayacak.
Yanlarından kalkıp uzaklaştım kimsenin olmadığı bir yere gitsem iyi olacaktı sanırım.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀşıᴋ ᴏʟᴍᴀᴢsᴀɴ ᴋᴀᴢᴀɴıʀsıɴ 𝙆𝙖𝙯𝙪𝙨𝙘𝙖𝙧𝙖
Roman d'amour"Bana bir savaş açıyorsun demek? İstediğin olsun, iddiayı kabul ediyorum." Scara, La Signora ile bir iddaya girer. Eğer aşık olmazsa Scara kazanır. Aşık olmazsan kazanırsın oyunumuza hoş geldiniz! . . . . Texting vardır. Eğlencesine yazıyorum bu ki...